Dostawa nowej wersji oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM), uwzględniającej modyfikacje, które zostały zidentyfikowane w trakcie prac użytkowania oprogramowania

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-05 10:00:00
Instytucja Łódzki Ośrodek Geodezji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania informatycznego,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163353 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485170005, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej wersji oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM), uwzględniającej modyfikacje, które zostały zidentyfikowane w trakcie prac użytkowania oprogramowania.
2.Opis stanu istniejącego: Gospodarowanie Mieniem. System korzysta z bazy danych opartej na technologii ORACLE i pracuje w architekturze klient-serwer. Umożliwia gromadzenie danych z zakresu ewidencji nieruchomości, związanymi z nimi umowami, a także rozliczeniami księgowymi. Dane o nieruchomościach generowane są na podstawie danych pochodzących z ewidencji gruntów, budynków i lokali, które systematycznie zasilają GM. Obecnie System objęty jest umową serwisową podpisaną pomiędzy Urzędem Miasta Łodzi, a firmą Sputnik Software sp. z o.o.
3.Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym lub mniejszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości dostaw/usług będących przedmiotem zamówienia.
4.Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zapewnienie dostaw/usług objętego prawem opcji nie może przekroczyć 100% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia.
5.Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
6.Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
7.Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 15 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
8.Maksymalny/minimalny zakres zamówienia obejmuje świadczenie dostaw/usług będących przedmiotem zamówienia określonych w załączniku nr 2 do s.i.w.z. i w terminie 15 miesięcy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wyłoniony Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie świadczyć usługi będące przedmiotem umowy podstawowej i realizacji wybranych przez Zamawiającego (konkretnych) usług określonych i wycenionych w załączniku nr 2 do s.i.w.z. - Formularzu cenowym - Zestawieniu kosztów.
9.Zamówienie będzie realizowane etapami, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - finansowym, który zostanie ostatecznie uzgodniony przez Strony umowy w terminie nie przekraczającym 7 dni od daty podpisania umowy jeśli zajdzie taka potrzeba.
10.Wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień autora oprogramowania.
11.Przedmiot zamówienia stanowić będzie dostawę nowej wersji oprogramowania w ramach posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM) wdrożonego w latach 2012/2014, którego twórcą jest firma SYGNITY SA z siedzibą w Warszawie., która to Spółka w roku 2015 zbyła na rzecz SPUTNIK Software Sp. z o.o. w Poznaniu autorskie prawa majątkowe tego oprogramowania.
12.Zamawiający nie posiada prawa do modyfikacji oprogramowania.
13.Sputnik Software Sp. z o.o. ul. Górecka 30 60-201 Poznań jest właścicielem praw autorskich do kodu źródłowego i tylko ta Spółka ma prawo ingerencji w ten kod, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
14.Zamawiający zastrzega - przy ocenie ofert weryfikacje oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że jest autoryzowanym partnerem autora oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM) lub autoryzowanym partnerem handlowym producenta rozwiązania równoważnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Łódzki Ośrodek Geodezji
Ulica ul. Traugutta 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-113
Województwo łódzkie
Tel 42 6374706
Fax 42 6374777
Internet www.log.lodz.pl
Regon 47083053600000
E-mail t.zajac@log.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 5
Wadium 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 3500zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2.Wadium może też być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia trybie przetargu nieograniczonego na dostawę nowej wersji oprogramowania Gospodarowanie Mieniem nr sprawy OAZP.2710/50/2016. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru Wykonawcy): 1) pieniądzu na rachunek bankowy Łódzkiego Ośrodka Geodezji ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.). 2.Zabezpieczenie musi być wniesione przed podpisaniem umowy. W razie wniesienia przez Wykonawcę Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, warunkiem podpisania umowy jest, aby kwota zabezpieczenia została zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 3.Koszty związane z wystawieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy ponosi Wykonawca.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca spełni warunek jeśli złoży: 1) oświadczenie, że jest autoryzowanym partnerem autora oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM) lub autoryzowanym partnerem handlowym producenta rozwiązania równoważnego. Brak oświadczenia, zostanie ocenione, jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
Wiedza Wykonawca spełni warunki udziału jeśli udokumentuje że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie obejmujące nadzór, serwis i konserwację oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM) lub równoważne, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w sprawie będą: a) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). c) dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, określony w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody o których mowa odpowiednio wyżej budzą wątpliwość Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga, aby każdy z Wykonawców wykazał spełnianie ww. warunku oddzielnie. Do uznania spełniania warunku, wystarczające będzie, jak tylko jeden Wykonawca wykaże się wymaganą wiedzą i doświadczeniem. W przypadku, gdy żaden z Wykonawców nie posiada wymaganej wiedzy i doświadczenia, może on polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Pamiętać należy jednak, że zasób wiedzy i doświadczenia jest nierozerwalnie związany z podmiotem go udostępniającym niemożliwym do samodzielnego obrotu bez zaangażowania się tego podmiotu w realizację zamówienia. Oznacza to że nie można tymi zasobami podzielić się z innym Wykonawcą tylko w sferze abstrakcyjnego zobowiązania bez jego zastosowania w praktyce. Bez zagwarantowania stosownego zaangażowania podmiotu udostępniającego swój zasób wiedzy i doświadczenia przy realizacji zamówienia możliwość dysponowania potencjałem przez wykonawcę Zamawiający uzna za iluzoryczną. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie jednej dostawy/usługi. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu wiedzy i doświadczenia, świadczeń w zakresie nadzoru, serwisu i konserwacji oprogramowania Gospodarowanie Mieniem (GM) różnych podmiotów, nie posiadających wymaganej w niniejszym postępowaniu wiedzy i doświadczenia. Uwaga : W przypadku usług/dostaw wykonywanych należy wykazać usługi/dostaw zrealizowanie do dnia składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w siwz dodatkowo: 2.1.udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem) - ze złożonego dokumentu winien wynikać: a) zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, b) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, c) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, d) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, e) okres na, który podmiot trzeci udostępnia zasoby, f) Ponadto w przypadku gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (w szczególności dotyczy to wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu i okresu uczestnictwa podmiotu trzeciego w wykonaniu zamówienia, gwarantującego realne przekazanie zasobów, na których polega Wykonawca. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do s.i.w.z. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie Wykazu wykonanych usług załącznik nr 5 do s.i.w.z. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje. Zamawiający nie dopuszcza łączenia ról. Niezbędne doświadczenie i kwalifikacje: Kierownik Zespołu - Liczba osób: 1 Wymagania: posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w zakresie kierowania zespołem świadczącym usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej 2 projektach informatycznych Specjalista ds. wdrożenia: Liczba osób: co najmniej 1 Wymagania: posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenie zawodowego w zakresie przeprowadzania wdrożeń systemów, w co najmniej 2 projektach informatycznych Programista - Liczba osób: co najmniej 2 Wymagania: posiadanie doświadczenia w programowaniu w środowisku Oracl e nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w co najmniej 2 projektach informatycznych; Dysponowanie osobami winno być udokumentowane w formie Wykazu osób wg załącznika nr 6 do s.i.w.z.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony Formularz ofertowy i Formularz cenowy - Zestawienie kosztów sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2.Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do s.i.w.z. 3. Zaakceptowany wzór umowy. 4.Pełnomocnictwa (jeśli dotyczy). 5.Kserokopię dowodu wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w razie gdy: 1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub 2) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia. 2. Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania Przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania oraz terminów płatności wynagrodzenia Wykonawcy; 2) postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) pojawieniem się na rynku urządzeń lub rozwiązań technicznych nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jego jakości, b) koniecznością zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych, niż wskazane w Warunkach Technicznych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy lub też uzyskaniem gorszej jego jakości lub Przedmiotu Umowy o mniejszej funkcjonalności; 3) w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia Umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące Przedmiotu Umowy i jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy, warunków gwarancji i rękojmi; 4) postanowienia Umowy, które winny być zmienione w związku ze zmianą przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy i które wywołują potrzebę zmian stosownych postanowień; 5) postanowienia Umowy dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem Umowy - w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby; 6) w przypadku, gdy wystąpi możliwość wykonania Przedmiotu Umowy w sposób inny od przewidzianego w s.i.w.z., a zarazem korzystny dla Zamawiającego, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jego zakresu oraz wynagrodzenia; 7) w przypadku, gdy strony Umowy uzgodnią, że wykonanie Umowy nastąpi przy użyciu innych technologii i sprzętu niż wyszczególnione w s.i.w.z., Warunkach technicznych zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jego zakresu oraz wynagrodzenia; 8) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 9) w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiających wykonywanie Przedmiotu Umowy, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 10) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych (w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5) ppkt a),b) ustawy Pzp) zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Adres uzyskania siwz www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Data składania wniosków 05/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 , VIII piętro, sekretariat pok. 808.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)