Monitoring osiedla Adama

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-17 07:45:00
Instytucja Miasto Katowice
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Monitory wideo,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Kable światłowodowe,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163393 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453100003, 323235008, 325620000, 323332008, 453140001, 727200003, 453110000, 453112002, 453173005, 715200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Nazwa przedmiotu zamówienia Monitoring osiedla Adama

2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: zaprojektowania oraz wykonania systemu monitoringu składającego się z 5 punktów kamerowych usytuowanych w rejonie ul. Adama oraz przygotowania ich do integracji z istniejącym systemem monitoringu KISMiA, w tym:
a.wykonania dokumentacji projektowej obejmującej:
-Projekt budowlany
-Projekt Wykonawczy
-STWiOR
-Kosztorys Inwestorski na kwotę ofertową
(Dokumentację należy dostarczyć w 5 egzemplarzach papierowych i 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym)
a.wykonania nadzoru autorskiego wykonania przedmiotu zamówienia według projektu,
b.uzyskania odpowiednich pozwoleń, zgód i wszystkich uzgodnień oraz innych dokumentów potrzebnych do kompletnego wykonania inwestycji,
c.wykonania robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż objętych w/w dokumentacją projektową,
d.dostawy i konfiguracji urządzeń do monitoringu,
e.wykonania sieci światłowodowej transmisji danych,
f.montażu i uruchomienia systemu wraz ze szkoleniem pracowników w zakresie obsługi, sterowania monitoringiem wizyjnym, w terminie uzgodnionym przez Strony,
g.wykonania dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w 3 egz. wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym,
h.serwisu naprawczego urządzeń oraz podzespołów zainstalowanych w ramach rozbudowy systemu - w ramach gwarancji.



Szczegółowy zakres zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Katowice
Ulica ul. Młyńska 4
Nr domu 4
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-098
Województwo śląskie
Tel +48 32 2593302
Fax +48 327054949
Internet www.katowice.eu
E-mail bzp@um.katowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania szczególnych uprawnień.
Wiedza 1.Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. a.w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują usługi w zakresie wykonania co najmniej jednej usługi projektowej systemu monitoringu wizyjnego (obejmującej minimum 5 kamer) oraz przedłożą dowody, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b.w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. - wykonali minimum jedna robotę budowlaną wykonania systemu monitoringu wizyjnego obejmującej montaż minimum 5 kamer wraz z dostawą i instalacją sprzętu, - wykonalni co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na realizacji projektu inteligentnego systemu monitoringu wizyjnego z wykorzystaniem oprogramowania IBM Intelligent Operations Center oraz IBM Intelligent Video Analytics oraz załączą dowody, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolne Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi tj.: posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. a.do projektowania w specjalności: -Minimum jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej - inżynieryjnej w zakresie instalacji oraz posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej jesdego projektu -Minimum jedną posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w telekomunikacji przewodowej. - b. do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności: -Kierownik robót branży elektrycznej. Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. W przypadku, gdy osoba wskazana do kierowania robotami elektrycznymi będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych. -Kierownika robót branży teletechnicznej. Wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane w telekomunikacji przewodowej. Dopuszcza się posiadanie kilku uprawnień przez 1 osobę. Ocena spełniania warunków Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
Sytuacja Wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową kształtuje się w wysokości 250.000 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł) Uwaga: Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN , Wykonawca przeliczy: dla posiadanych środków finansowych / zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień wystawienia dokumentu. Ocena spełniania warunków Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w części IV specyfikacji dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w części IV oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie wykonawcy w zakresie - wykonania co najmniej jedego systemu monitoringu wizyjnego obejmującego montaż minimum 5 kamer wraz z dostawą i instalacją sprzętu W wykazie należy podać wartość rodzaj i wartość robót budowlanych datę i miejsce wykonania należy również załączyć dowody, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na realizacji projektu inteligentnego systemu monitoringu wizyjnego z wykorzystaniem oprogramowania IBM Intelligent Operations Center oraz IBM Intelligent Video Analytics wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami, o których mowa wyżej, są: i.poświadczenie ii.inne dokumenty- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt i iii.W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 16 ust. 2 pkt b lub c , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ppkt i lub ii.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (lub dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający doświadczenie wykonawcy w zakresie wykonania co najmniej 1 usługi projektowej systemu monitoringu wizyjnego, obejmującego minimum 5 kamer wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części. VIII pkt. 30 SIWZ 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: -Kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę) -Kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby) -Nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane -Zakres udostępnianych zasobów: -Wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku -Potencjał techniczny (rodzaj, nazwa, model) -Osoby zdolne do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, funkcja lub zakres wykonywanych czynności) -Zdolności finansowe i ekonomiczne -Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo). W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował. -Charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy), -Okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia ( co najmniej na czas realizacji zamówienia). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów (o których mowa w pkt 14 SIWZ) odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom wykonawcy winni przedłożyć: - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich tj certyfikat ISO/IEC 27001 lub równoważny. 4. Oferty Wspólne 1) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia będzie oceniana łącznie, co oznacza, ze w szczególności: W zakresie posiadanych środków - zsumowaniu będą podlegały środki finansowe , którymi dysponują wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których wysokość łącznie nie będzie niższa niż określona w pkt. 12.6 SIWZ lub których zdolność kredytowa będzie nie mniejsza niż określona w pkt. 12.6 SIWZ. 4) W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt 16.4 lit. a-c SIWZ, a także pkt.16.5 SIWZ należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno. 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz robót budowlanych, o którym mowa w pkt. 16.2.b SIWZ składają w/w wykonawcy wspólnie 6 )Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w pkt. 16.6 SIWZ wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty Kalkulację ceny ofertowej
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: -Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac, -Nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT, -Zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, -Zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Bez zgody Zamawiającego, wyrażonej pisemnie, nie można przenieść na osoby trzecie wierzytelności wynikających z umowy, w tym również odszkodowawczych i odsetkowych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 obsługa gwarancyjna
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.katowice.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Katowice Wydział Zarządzania Kryzysowego 40-028 Katowice ul. Francuska 70 pok. 213.
Data składania wniosków 17/08/2016
Godzina składania wniosków 07:45
Miejsce Urząd Miasta Katowice Wydział Zarządzania Kryzysowego 40-028 Katowice ul. Francuska 70 pok. 201
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Postępowanie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)