Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Oddziałów ZUS w: I i II Poznaniu, Pile, Toruniu i Bydgoszczy - 2 części

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-05 11:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164105 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301923004, 301251002, 301921136, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1 - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis Primacy Duplex Expert:
- folia monochromatyczna czarna - do legitymacji do drukarki Evolis Primacy Duplex Expert (R2F010NAA) - 560 szt.,
- zestaw czyszczący do Evolis Primacy Duplex Expert (ACL001) - 40 szt.,
- zaawansowany zestaw czyszczący do Evolis Primacy Duplex Expert (ACL002) - 25 szt.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ilości wykazanych powyżej - nie więcej niż o 30% , a tym samym nie wykorzystania w całości kwoty umowy, deklarując poziom realizacji zamówienia w wielkości nie mniejszej niż 70%.
Wykonawca, który oferuje materiały równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają nw. wymagania określone przez Zamawiającego, składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, że:
a) są fabrycznie nowe i pochodzą z seryjnej produkcji,
b) będą odpowiadały wszystkim cechom określonym w SIWZ,
c) nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
d) są wolne od wad technicznych i kompletne,
e) są to produkty o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż właściwe dla określonej klasy materiałów oryginalnych, dostarczane w opakowaniach, stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt oraz nazwę producenta - odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju materiału eksploatacyjnego.

Część nr 2 zamówienia - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących:
- toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (black) - 20 szt.,
- toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (cyan) - 15 szt.,
- toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (magenta) - 15 szt.,
- toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (yellow) - 15 szt.,
- pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta BIZHUB C224 - 10 szt.,
- Bęben do Konica Minolta BIZHUB C224 (black) - 8 szt.,
- Bęben do Konica Minolta BIZHUB C224 (cyan, magenta, yellow) - odpowiedni kolor zostanie podany na etapie składania zamówienia - 8 szt.
- toner do Kyocera FS-C5150 DN (black) - 1 szt.,
- toner do Kyocera FS-C5150 DN (cyan) - 1 szt.,
- toner do Kyocera FS-C5150 DN (magenta) - 1 szt.,
- toner do Kyocera FS-C5150 DN (yellow) - 1 szt.,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ilości wykazanych powyżej - nie więcej niż o 30% , a tym samym nie wykorzystania w całości kwoty umowy, deklarując poziom realizacji zamówienia w wielkości nie mniejszej niż 70%.
Wykonawca, który oferuje materiały równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają nw. wymagania określone przez Zamawiającego, składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, że:
a) są fabrycznie nowe, nieregenerowane i nienapełniane,
b) proces produkcji oferowanych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2008 lub równoważną,
c) są fabrycznie nowe i pochodzące z seryjnej produkcji,
d) będą odpowiadały wszystkim cechom określonym w SIWZ,
e) nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, są w pełni kompatybilne z oprogramowaniem urządzenia drukującego, zapewniający informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera itp.,
f) są wolne od wad technicznych, kompletne, zgodne z właściwą normą ISO w zakresie wydajności: ISO/IEC 19752 - dla tonerów do urządzeń monochromatycznych. Wydajność znamionowa określona dla materiału nie może być mniejsza niż materiału zalecanego przez producenta urządzeń, do których są przeznaczone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.

Opis

Część nr 1 - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Evolis Primacy Duplex Expert:
- folia monochromatyczna czarna - do legitymacji do drukarki Evolis Primacy Duplex Expert (R2F010NAA) - 560 szt.,
- zestaw czyszczący do Evolis Primacy Duplex Expert (ACL001) - 40 szt.,
- zaawansowany zestaw czyszczący do Evolis Primacy Duplex Expert (ACL002) - 25 szt.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ilości wykazanych powyżej - nie więcej niż o 30% , a tym samym nie wykorzystania w całości kwoty umowy, deklarując poziom realizacji zamówienia w wielkości nie mniejszej niż 70%.
Wykonawca, który oferuje materiały równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają nw. wymagania określone przez Zamawiającego, składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, że:
a) są fabrycznie nowe i pochodzą z seryjnej produkcji,
b) będą odpowiadały wszystkim cechom określonym w SIWZ,
c) nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
d) są wolne od wad technicznych i kompletne,
e) są to produkty o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż właściwe dla określonej klasy materiałów oryginalnych, dostarczane w opakowaniach, stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt oraz nazwę producenta - odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju materiału eksploatacyjnego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.Część nr 2 zamówienia - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących:
- toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (black) - 20 szt.,
- toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (cyan) - 15 szt.,
- toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (magenta) - 15 szt.,
- toner do Konica Minolta BIZHUB C224 (yellow) - 15 szt.,
- pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta BIZHUB C224 - 10 szt.,
- Bęben do Konica Minolta BIZHUB C224 (black) - 8 szt.,
- Bęben do Konica Minolta BIZHUB C224 (cyan, magenta, yellow) - odpowiedni kolor zostanie podany na etapie składania zamówienia - 8 szt.
- toner do Kyocera FS-C5150 DN (black) - 1 szt.,
- toner do Kyocera FS-C5150 DN (cyan) - 1 szt.,
- toner do Kyocera FS-C5150 DN (magenta) - 1 szt.,
- toner do Kyocera FS-C5150 DN (yellow) - 1 szt.,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ilości wykazanych powyżej - nie więcej niż o 30% , a tym samym nie wykorzystania w całości kwoty umowy, deklarując poziom realizacji zamówienia w wielkości nie mniejszej niż 70%.
Wykonawca, który oferuje materiały równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają nw. wymagania określone przez Zamawiającego, składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, że:
a) są fabrycznie nowe, nieregenerowane i nienapełniane,
b) proces produkcji oferowanych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2008 lub równoważną,
c) są fabrycznie nowe i pochodzące z seryjnej produkcji,
d) będą odpowiadały wszystkim cechom określonym w SIWZ,
e) nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, są w pełni kompatybilne z oprogramowaniem urządzenia drukującego, zapewniający informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera itp.,
f) są wolne od wad technicznych, kompletne, zgodne z właściwą normą ISO w zakresie wydajności: ISO/IEC 19752 - dla tonerów do urządzeń monochromatycznych. Wydajność znamionowa określona dla materiału nie może być mniejsza niż materiału zalecanego przez producenta urządzeń, do których są przeznaczone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
Ulica ul. Starołęcka 31
Nr domu 31
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-361
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8745400
Fax 61 8772850
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600474
E-mail marek.zurek@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/02/2017
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Część nr 1 - 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy), b) Część nr 2 - 800,00 zł ( słownie: osiemset złotych 00/100 groszy). 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016, poz. 359 - tekst jednolity). 3.6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 59 1020 5590 0000 0602 9260 7013, z tytułem przelewu: a) Część nr 1 - M.E. do drukarki Evolis, b) Część nr 2 - M.E. do urządzeń drukujących, 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.6., przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wnoszenia wadium: 5.1. w formie pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 5.2. w pozostałych dopuszczalnych formach należy złożyć oryginał dokumentu przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, budynek B, w Centrum Zamówień Publicznych, piętro III, pok. 347 (kopię zaleca się dołączyć do oferty). 5.3. z dokumentu wniesionego w formie gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej/poręczeniu powinno jednoznacznie wynikać gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie i w zakresie określonym w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5.4. Wadium wniesione w formach określonych w ppkt 3.2-3.5. musi zawierać następujące elementy: a) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji, nie krótszego niż termin związania ofertą, b) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, c) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, d) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań) e) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji - na pierwsze żądanie - na konto wskazane przez beneficjenta poręczenia lub gwarancji), f) płatność na pierwsze żądanie - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności wymienionych w pkt 9 ppkt 9.1- 9.4. g) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji (poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji). UWAGA: Brak w poręczeniu bankowym, w poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancji bankowej, w gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9.4. 8.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9.4. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. W ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin realizacji pojedynczej dostawy do jednostki organizacyjnej
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz ZUS II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań osobiście lub przesyłką poleconą na pisemny wniosek Wykonawcy przesłany na fax 61 877 28 50. SIWZ bezpłatna.
Data składania wniosków 05/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, budynek A, I piętro, pok.102 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)