1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2016 roku (wraz z zabudową z 2016 roku), średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 wraz z wyposażeniem zamontowanym na stałe oraz specjalistycznego sprzętu dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rycicach wraz z zamontowaniem go w samochodzie ratowniczo-gaśniczym.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji i serwisu zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Wymagania techniczne dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 oraz specjalistycznego sprzętu niezamontowanego na stałe
3.Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż specjalistycznego wyposażenia w samochodzie ratowniczo-gaśniczym oraz sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego.
4.W ofercie należy wskazać markę i typ oferowanego podwozia - w zał. nr 2 do SIWZ.
5.Samochód musi być kompletny, wolny od wad i posiadać deklaracje zgodności z PN-EN1846-2, świadectwa (wyciąg ze świadectwa homologacji dla samochodu, wyciąg ze świadectwa CNBOP) i rejestracje wymagane zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 poz. 1137 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych.
6.Pojazd powinien być sprawny technicznie oraz posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania pojazdu.
7.Realizacja zamówienia odbędzie się zgodnie z poniższymi wymogami:
1)Samochód przeznaczony będzie do celów związanych z ochroną przeciwpożarową.
2)Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a)zasadami rzetelnej wiedzy technicznej oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne,
b)zapisami zawartymi w SIWZ.
3)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby OSP Rycice 50, 06-330 Chorzele na własny koszt i ryzyko. Wraz z samochodem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pełną dokumentację, w szczególności:
a)kartę gwarancyjną (podwozia, zabudowy, wyposażenia),
b)komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji jako samochód specjalny w Wydziale Komunikacji, w szczególności:
-kartę pojazdu,
-wyciąg ze świadectwa homologacji (odpis decyzji zwalniającej pojazd z homologacji lub świadectwo zgodności WE wraz z oświadczeniem producenta-importera zawierającym dane techniczne pojazdu),
-zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego pojazdu,
-w przypadku sprowadzenia samochodu z zagranicy dodatkowo należy załączyć dowód odprawy celnej przywozowej oraz zaświadczenie wydane przez właściwy organ potwierdzający: uiszczenie podatku od towarów i usług od pojazdów sprowadzanych z państw członkowskich Unii Europejskiej lub brak obowiązku, jeżeli sprowadzany pojazd jest rejestrowany po raz pierwszy.
c)instrukcje obsługi i eksploatacji - podwozia, zabudowy i wyposażenia, sporządzone w języku polskim,
d)instrukcję obsługi układu wodno-pianowego zawierającą opis ogólny i podstawowe parametry techniczne, sporządzone w języku polskim,
e)instrukcję konserwacji elementów układu wodno-pianowego, sporządzone w języku polskim,
f)schemat układu wodno-pianowego,
g)deklaracje zgodności z polskimi i europejskimi normami (PN-EN);
h)aktualne świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP-PIB dla zaoferowanego pojazdu;
i)świadectwa dopuszczenia na wyposażenie wydane przez CNBOP-PIB,
j)wykaz sprzętu stanowiącego wyposażenie ratownicze pojazdu, zgodnie z zamówieniem;
k)dokumentacje techniczne specjalistycznego wyposażenia.
8.Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest uwzględnić instruktaż, dotyczący obsługi pojazdu i wyposażenia, minimum 4 osób OSP Rycice, który należy przeprowadzić w dniu dostawy pojazdu wraz z wyposażeniem.
9.Wykonawca dokona trwałego oznaczenia samochodu pożarniczego numerem inwentarzowym nadanym przez Zamawiającego.
10.Gmina zamierza pozyskać dofinansowanie dla przedmiotowej dostawy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, a także ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Chorzele
|
Ulica |
ul. Stanisława Komosińskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Chorzele
|
Kod Pocztowy |
06-330
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
29 7516540
|
Fax |
29 7516530
|
Internet |
www.chorzele.pl
|
Regon |
55066788200000
|
E-mail |
ugchorz@poczta.com.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
3
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2.Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1)W pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Gminy Chorzele, prowadzony przez:
Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją: wadium - Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem zamontowanym na stałe oraz specjalistycznego sprzętu dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Rycicach, zrzeszonej w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym.
2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)W gwarancjach bankowych,
4)W gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami),
6)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
7)Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 5.08.2016 r. do godz. 12.00.
8)Sposób przekazania:
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, aby oryginał wadium został złożony w kopercie zawierającej ofertę (w osobnej kopercie nie zszyty z resztą oferty), kopia wadium powinna zostać zszyta z resztą oferty.
9)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
11)Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
12)W przypadku niewniesienia wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w po-stępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
13)W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
14)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-spółka cywilna) wymagane wadium wnosi konsorcjum-spółka cywilna lub jeden z jej członków.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania wyżej wymienionego warunku
|
Wiedza |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie - co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 500.000,00 zł. brutto, polegające na dostawie fabrycznie nowego: pojazdu specjalnego, pojazdu używanego do celów specjalnych lub pojazdu uprzywilejowanego, w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. jedn.: Dz. U. z 2012 r, poz. 1137, z późn. zm.)
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania wyżej wymienionego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania wyżej wymienionego warunku
|
Sytuacja |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
dostawy pojazdów specjalnych lub pojazdów używanych do celów specjalnych, w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. jedn.: Dz. U. z 2012 r, poz. 1137, z późn. zm.)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności zmiany.
2.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu realizacji umowy ustalonego w §2 niniejszej umowy:
1)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac,
2)na skutek działań organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.
3.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1)zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2)wystąpienie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
3)urzędowa zmiana stawki podatku VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia brutto określonego w §3 ust.1 niniejszej umowy,
4)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
4.W przypadkach o których mowa w ust. 2 pkt.1) - 2), strony mogą ustalić nowy termin realizacji przedmiotu umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, chyba że przyczyną przesunięcia terminu będą okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 1.
5.W przypadku gdy tempo prac według Zamawiającego, nie pozwoli na terminowe ich zakończenie, zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie działań dla przyspieszenia tempa prac. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniami obciążają Wykonawcę.
6.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany:
1)danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
2)danych teleadresowych,
3)danych rejestrowych,
4)będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Termin wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.chorzele.bip.org.pl/?tree=przetarg
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta I gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, pok. nr 21
|
Data składania wniosków |
05/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta I gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1 - sekretariat (I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Gmina zamierza pozyskać dofinansowanie dla przedmiotowej dostawy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, a także ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|