Modernizacja antywłamaniowych zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych w Muzeum Armii Krajowej

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-04 10:00:00
Instytucja Muzeum Armii Krajowej w Krakowie im. Gen. Emila Fieldorfa "Nila"
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165021 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351217005, 316253006, 351133002, 429611001, 453122009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja antywłamaniowych zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych w Muzeum Armii Krajowej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje równocześnie dostawę urządzeń wraz z instalacją systemów, na który składają się:
a) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN),
b) system kontroli dostępu (SKD),
c) system telewizji dozorowej (CCTV),
d) systemu sygnalizacji pożarowej (SSP).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 24-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia od daty odbioru ostatniego IV etapu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prace związane z rozmieszczeniem i instalacją dostarczonych elementów systemów wykonał osobiście.
7. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są: nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem parametrów, przeznaczenia, funkcji, itp.
8. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku objętego przedmiotem zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić poprzez zgłoszenie na adres e-mail: dryszka@muzeum-ak.pl, z podaniem daty, godziny i nazwiska osoby dokonującej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej jedynie w godzinach urzędowania.
9. Wielkość zamówienia wynosi około 280 000,00 zł netto

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Armii Krajowej w Krakowie im. Gen. Emila Fieldorfa "Nila"
Ulica ul. Wita Stwosza 12
Nr domu 12
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-511
Województwo małopolskie
Tel 12 410 07 70
Fax 12 410 07 60
Regon 35719889900000
E-mail biuro@muzeum-ak.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 1 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1099 ze zm.) 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
Wiedza 1. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech różnych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się dostawę wraz z instalacją w obiekcie użyteczności publicznej*) systemu: b 1) systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), i/lub b 2) systemu telewizji dozorowej (CCTV),i/lub b 3) systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) o łącznej wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto. Przy założeniu, że dostawa wraz z instalacją = umowa wykonana wykonywana przez Wykonawcę: i) trzy dostawy (umowy) mogą obejmować po jednym systemie, ale każda ma obejmować różny system, lub ii) jedna dostawa (umowa) może obejmować trzy różne wymagane przez Zamawiającego systemy, lub iii) jedna dostawa (umowa) może obejmować dwa różne systemy, a druga dostawa (umowa) może obejmować system, którego nie objęła pierwsza dostawa (umowa). oraz każdy z zainstalowanych przez Wykonawcę systemów był o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, ale łączna wartość różnych systemów nie może być mniejsza niż 40 000,00 zł brutto. Ponadto Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna dostawa wraz z instalacją systemu: SSWiN i lub SSP i lub CCTV była realizowana w obiekcie zabytkowym, który jest jednocześnie obiektem użyteczności publicznej. *) Obiekt użyteczności publicznej jest to obiekt rozumiany zgodnie z definicją zawartą w § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r., poz. 1422). 2.Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
Zdolne 1. Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 3, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem: c 1) co najmniej jedną osobą, która w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert instalowała co najmniej dwa systemy zabezpieczające przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory kultury oraz posiada ukończony kurs dla instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiekty zabytkowe, muzealne, sakralne i inne gromadzące publiczne zbiory kultury, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i ochrony zbiorów lub jego odpowiednik; c 2) co najmniej jedną osobą, która w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała co najmniej dwie prace polegające na nadzorowaniu pracowników wykonujących prace instalatorskie i montażowe oraz która jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego/Stołecznego Policji właściwego dla miejsca zameldowania, oraz która będzie nadzorować pracę pracowników wykonujących prace instalatorskie i montażowe; c 3) co najmniej jedną osobą, która w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert ma co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu instalacji elektrycznych oraz posiada świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu kontrolno- pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie niższym niż 1 kV, oraz która będzie wykonywać instalacje elektryczne; c 4) co najmniej jedną osobą, która w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała co najmniej dwie prace polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych oraz posiada świadectwo kwalifikacyjne D w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu kontrolno- pomiarowych urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie niższym niż 1 kV, oraz która będzie nadzorować wykonanie instalacji elektrycznych. 2.Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Na ofertę składa się Formularz oferty zał. nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy: 1) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, 2) Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem że oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub Informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej i dowód, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów,w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, winny posiadać formę oryginału
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy §10 ust. 3 Wzoru umowy (zał. nr 8 do SIWZ): Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) Wystąpienia siły wyższej, gdy jedna ze Stron nie będzie mogła wykonać zobowiązania zawartego w umowie, którego niewykonanie skutkuje niemożnością wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz zgodnie z umową. Jako siłę wyższą Strony uznają w szczególności: strajki, wojny, zmiany przepisów prawa uniemożliwiające realizację umowy, awarie, klęski żywiołowe, huragany, powodzie i inne zdarzenia losowe niezależne od Stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Dodatkowa gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://www.muzeum-ak.pl/przetargi/index.php
Adres uzyskania siwz MUZEUM ARMII KRAJOWEJ im. gen. Emila Fieldorfa Nila ul. Wita Stwosza 12, 31-511 Kraków, dziennik podawczy pok. nr 4
Data składania wniosków 04/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce MUZEUM ARMII KRAJOWEJ im. gen. Emila Fieldorfa Nila ul. Wita Stwosza 12, 31-511 Kraków, dziennik podawczy pok. nr 4
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć Wykaz urządzeń potwierdzający spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego tj. Wykaz urządzeń zgodnie z zał. nr 1a do SIWZ
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)