| Data publikacji |
2016-07-27 |
| Data zakończenia |
2016-08-19 11:45:00 |
| Instytucja |
Miasto i Gmina Ostroróg |
| Miejscowość |
Ostroróg |
| Województwo |
wielkopolskie |
| Branża |
- Komputery osobiste,
- Sprzęt związany z komputerami,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Meble,
- Meble biblioteczne,
- Kłódki i łańcuchy
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
165229 / 2016 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
452120006, 452123308, 454530007, 391000003, 391550003, 391551004, 302133008, 302313000, 302372403, 302300000 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miasto i Gmina Ostroróg
|
| Ulica |
ul. Wroniecka 14
|
| Nr domu |
14
|
| Miejscowość |
Ostroróg
|
| Kod Pocztowy |
64-560
|
| Województwo |
wielkopolskie
|
| Tel |
061 29 31 710
|
| Fax |
061 29 31 712
|
| Internet |
www.ostrorog.pl
|
| Regon |
00052815500000
|
| E-mail |
ostrorog_UMiG@wokiss.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
3
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
30/11/2016
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
|
| Wiedza |
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
|
| Potencjał |
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
|
| Zdolne |
Część I Zamówienia - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
Część II i Część III Zamówienia - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
|
| Sytuacja |
warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok podm zag 3 |
Tak
|
| Dok podm zag 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Do oferty należy także załączyć
a.Formularz oferty zgodny ze wzorem - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - stanowi pierwszą stronę oferty
b.Kosztorys ofertowy.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Część I
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach a)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT, b)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów i innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych c)zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, d)warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, e)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych-w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych
Część II
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach a)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT, b)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy i wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. c)zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi , zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, d)warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, e)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych-w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych
Część III
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach a)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT , b)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z
działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub
nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę , innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. c)zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, d)warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, e)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych-w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.ostrorog.pl/BIP/Przetargi
|
| Adres uzyskania siwz |
ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg
|
| Data składania wniosków |
19/08/2016
|
| Godzina składania wniosków |
11:45
|
| Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|