Remont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania Kolorowe biblioteki - Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Ostroróg

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-19 11:45:00
Instytucja Miasto i Gmina Ostroróg
Miejscowość Ostroróg
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Meble,
  • Meble biblioteczne,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165229 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452120006, 452123308, 454530007, 391000003, 391550003, 391551004, 302133008, 302313000, 302372403, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania Kolorowe biblioteki Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Ostroróg
Część I
ROBOTY REMONTOWE - KOLOROWE BIBLIOTEKI - BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY OSTRORÓG
1. Charakterystyka robót dotyczących zakresu operacji
W ramach robót remontowych planuje się wykonanie się wykonanie
1.1. Posadzki
- zerwanie istniejących posadzek
- usunięcie posypki stropów na piętrze
- izolacja stropu na piętrze
- wykonanie ślepych podłóg z płyt OSB
- wykonanie warstw wyrównawczych i wzmacniających podłoża pod ułożenie posadzek
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych wg pt aranżacji
1.2. Ściany
- wyrównanie istniejących ścian poprzez tynki gipsowe i suche tynki z płyt GK
- wykonanie gładzi gipsowych
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi
- wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych wg projektu aranżacji
1.3. Stolarka drzwiowa
- wymiana części drzwi wewnętrznych (4 szt.)
- remont pozostałych drzwi polegający na wyługowaniu (opalaniu) starych powłok malarskich,
wymianie okuć i wykonaniu drobnych napraw i wykonanie powłok malarskich zgodnie z
projektem aranżacji
1.4. Klatka schodowa
- wymiana lub naprawa (w zależności od oceny stanu po zdjęciu powłok malarskich) elementów
biegów i podestów schodowych
- wykonanie przepierzeniowej ścianki drewnianej wg projektu aranżacji
1.5. Instalacja elektryczna
- demontaż i ponowny montaż osprzętu elektrycznego wraz z niezbędnymi przeróbkami
wynikającymi z wykonanych tynków i zabudów.
Część II
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI - KOLOROWE BIBLIOTEKI - BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY OSTRORÓG
Wyszczególnienie elementów wyposażenia wnętrz wraz z danymi technicznymi przedstawione zostało w załączniku Nr 9 do SIWZ
Część III
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ KOMPUTERÓW - KOLOROWE BIBLIOTEKI - BIBLIOTEKA PUBLICZNA MIASTA I GMINY OSTRORÓG
Zakres prac instalacja systemów operacyjnych, konfiguracja zainstalowanego oprogramowania, konfiguracja programu bibliotecznego, instalacja komputerów na miejscu pracy, montaż urządzeń sieciowych (router i access pointy), zamocowanie szafy rackowej wpięcie do środka wszystkich urządzeń konfiguracja sieci, instalacja drukarek i wpięcie ich do sieci lokalnej, konfiguracja programu bibliotecznego pod kątem pracy w sieci
Charakterystyka komputerów i innych urządzeń przedstawiona została w załączniku Nr 11 do SIWZ

Opis

1. Charakterystyka robót dotyczących zakresu operacji
W ramach robót remontowych planuje się wykonanie się wykonanie
1.1. Posadzki
- zerwanie istniejących posadzek
- usunięcie posypki stropów na piętrze
- izolacja stropu na piętrze
- wykonanie ślepych podłóg z płyt OSB
- wykonanie warstw wyrównawczych i wzmacniających podłoża pod ułożenie posadzek
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych wg pt aranżacji
1.2. Ściany
- wyrównanie istniejących ścian poprzez tynki gipsowe i suche tynki z płyt GK
- wykonanie gładzi gipsowych
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi
- wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych wg projektu aranżacji
1.3. Stolarka drzwiowa
- wymiana części drzwi wewnętrznych (4 szt.)
- remont pozostałych drzwi polegający na wyługowaniu (opalaniu) starych powłok malarskich,
wymianie okuć i wykonaniu drobnych napraw i wykonanie powłok malarskich zgodnie z
projektem aranżacji
1.4. Klatka schodowa
- wymiana lub naprawa (w zależności od oceny stanu po zdjęciu powłok malarskich) elementów
biegów i podestów schodowych
- wykonanie przepierzeniowej ścianki drewnianej wg projektu aranżacji
1.5. Instalacja elektryczna
- demontaż i ponowny montaż osprzętu elektrycznego wraz z niezbędnymi przeróbkami
wynikającymi z wykonanych tynków i zabudów.Wyszczególnienie elementów wyposażenia wnętrz wraz z danymi technicznymi przedstawione zostało w załączniku Nr 9 do SIWZZakres prac:
instalacja systemów operacyjnych
konfiguracja zainstalowanego oprogramowania
konfiguracja programu bibliotecznego
instalacja komputerów na miejscu pracy
montaż urządzeń sieciowych (router i access pointy)
zamocowanie szafy rackowej wpięcie do środka wszystkich urządzeń
konfiguracja sieci
nstalacja drukarek i wpięcie ich do sieci lokalnej
konfiguracja programu bibliotecznego pod kątem pracy w sieci

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Ostroróg
Ulica ul. Wroniecka 14
Nr domu 14
Miejscowość Ostroróg
Kod Pocztowy 64-560
Województwo wielkopolskie
Tel 061 29 31 710
Fax 061 29 31 712
Internet www.ostrorog.pl
Regon 00052815500000
E-mail ostrorog_UMiG@wokiss.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Wiedza warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Potencjał warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Zdolne Część I Zamówienia - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Część II i Część III Zamówienia - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Sytuacja warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy także załączyć a.Formularz oferty zgodny ze wzorem - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - stanowi pierwszą stronę oferty b.Kosztorys ofertowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Część I Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach a)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT, b)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów i innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych c)zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, d)warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, e)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych-w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych Część II Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach a)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT, b)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy i wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. c)zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi , zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, d)warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, e)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych-w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych Część III Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach a)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT , b)konieczności zmiany terminu realizacji w związku z działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę , innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. c)zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, d)warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna, e)wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych-w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia robót budowlanych
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ostrorog.pl/BIP/Przetargi
Adres uzyskania siwz ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg
Data składania wniosków 19/08/2016
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Ostroróg, ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)