Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-10 10:00:00
Instytucja Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165605 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302313000, 302132007, 302161100, 302372001, 323512000, 386521001, 436117006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części. Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. - 2.14. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1, 2.9.1, 2.10.1, 2.11.1, 2.12.1, 2.13.1 i 2.14.1 do SIWZ.

Dostawa przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietów: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 i 14 jest realizowana w ramach projektów na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa finansowanych przez NCBR, nazwanych w skrócie MODUŁ, KANIA, NEXT, MAGNETYZM i PODZESPOŁY.

Dostarczony sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu, spełniające normy CE, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, wolne od wszelkich wad
i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.

Opis

Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.1. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.1.1 do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.2. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.2.1. do SIWZ..Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.3. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.3.1. do SIWZ..Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.4. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.5. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.6. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.6.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.7. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.7.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.8. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.8.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.9. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.9.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.10. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.10.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.11. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.11.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.12. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.12.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.13. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.13.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.14. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.14.1. do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
Ulica Al. Ujazdowskie 7
Nr domu 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-583
Województwo mazowieckie
Tel 22 601 55 95
Fax 22 601 55 57
Regon 14270701100000
E-mail agnieszka.ksiazkiewicz@policja.gov.pl; grzegorz.gutkowski@policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Uzupełniony o opis parametrów oferowanego sprzętu Wykaz parametrów technicznych - załączniki nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1, 2.9.1, 2.10.1, 2.11.1, 2.12.1, 2.13.1 i 2.14.1 do SIWZ (w zależności od oferowanego Pakietu). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:- katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1, 2.9.1, 2.10.1, 2.11.1, 2.12.1, 2.13.1 i 2.14.1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie katalogów i/lub innych materiałów informacyjnych w języku angielskim. W przypadku zaoferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego z nazwy producenta/modelu/typu, nie jest wymagane załączenie ww. dokumentów.
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 7 dni. 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 4) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w tym w przypadku: a) niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń - dopuszczalne jest dostarczenie urządzeń o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych urządzeń; b) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia; c) pojawienie się nowszej technologii w zakresie przedmiotu zamówienia pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 2. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki za ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 1), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładnie wyliczone kwoty wynagrodzenia należnego wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związku pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2) na kalkulację wynagrodzenia (w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 2), lub uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związku pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 2 pkt. 3) na kalkulację wynagrodzenia (w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3). 5. Zamawiający może żądać, w terminie 5 dnia od daty otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4, udostępnienia do wglądu, księgowych dokumentów źródłowych, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności wprowadzenia zmiany. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://clk.policja.pl/
Adres uzyskania siwz Zespół ds. Zamówień Publicznych Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7 faks: (22) 601 56 69 e-mail: grzegorz.gutkowski@policja.gov.pl.
Data składania wniosków 10/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce miejsce: kancelaria Zamawiającego: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa (pok. 121, I piętro) w godzinach: 08:30 - 15.30.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przewidywany termin realizacji poszczególnych pakietów: Pakiety 1-5: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Wydział Organizacji, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie); Pakiet 6: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Chemii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie); Pakiet 7: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Zakładu Biologii CLKP, ul. Iwicka 14 w Warszawie); Pakiet 8: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Daktyloskopii, ul. Wiśniowa 58A w Warszawie); Pakiety 9 i 10: maksymalnie 14 dni roboczych (dni robocze - od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy (Zakład Broni i Mechanoskopii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie); Pakiety 11-14: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Zakład Broni i Mechanoskopii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie).
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)