Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części. Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. - 2.14. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1, 2.9.1, 2.10.1, 2.11.1, 2.12.1, 2.13.1 i 2.14.1 do SIWZ.
Dostawa przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietów: 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 i 14 jest realizowana w ramach projektów na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa finansowanych przez NCBR, nazwanych w skrócie MODUŁ, KANIA, NEXT, MAGNETYZM i PODZESPOŁY.
Dostarczony sprzęt i oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu, spełniające normy CE, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, wolne od wszelkich wad
i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
OpisOpis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.1. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załączniki nr 2.1.1 do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.2. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.2.1. do SIWZ..Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.3. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.3.1. do SIWZ..Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.4. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.5. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.6. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.6.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.7. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.7.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.8. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.8.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.9. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.9.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.10. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.10.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.11. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.11.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.12. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.12.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.13. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.13.1. do SIWZ.Opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2.14. do SIWZ oraz Wykaz parametrów technicznych stanowiący Załącznik nr 2.14.1. do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji
|
Ulica |
Al. Ujazdowskie 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-583
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 601 55 95
|
Fax |
22 601 55 57
|
Regon |
14270701100000
|
E-mail |
agnieszka.ksiazkiewicz@policja.gov.pl; grzegorz.gutkowski@policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
14
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
|
Wiedza |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Uzupełniony o opis parametrów oferowanego sprzętu Wykaz parametrów technicznych - załączniki nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1, 2.9.1, 2.10.1, 2.11.1, 2.12.1, 2.13.1 i 2.14.1 do SIWZ (w zależności od oferowanego Pakietu). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:- katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2.1.1, 2.2.1, 2.3.1, 2.6.1, 2.7.1, 2.8.1, 2.9.1, 2.10.1, 2.11.1, 2.12.1, 2.13.1 i 2.14.1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie katalogów i/lub innych materiałów informacyjnych w języku angielskim. W przypadku zaoferowania produktów wskazanych przez Zamawiającego z nazwy producenta/modelu/typu, nie jest wymagane załączenie ww. dokumentów.
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 7 dni.
3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
4) zmiany dotyczące przedmiotu umowy, w tym w przypadku:
a) niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń - dopuszczalne jest dostarczenie urządzeń o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanych urządzeń;
b) pojawienia się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji urządzenia;
c) pojawienie się nowszej technologii w zakresie przedmiotu zamówienia pozwalającej na osiągnięcie lepszej wydajności urządzeń lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
2. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki za ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 2 pkt 1), wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia Zamawiającemu pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładnie wyliczone kwoty wynagrodzenia należnego wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związku pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2) na kalkulację wynagrodzenia (w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt. 2), lub uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w tym wykazanie związku pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia, a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 2 pkt. 3) na kalkulację wynagrodzenia (w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 3).
5. Zamawiający może żądać, w terminie 5 dnia od daty otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4, udostępnienia do wglądu, księgowych dokumentów źródłowych, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności wprowadzenia zmiany.
6. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://clk.policja.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Zespół ds. Zamówień Publicznych Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 7 faks: (22) 601 56 69 e-mail: grzegorz.gutkowski@policja.gov.pl.
|
Data składania wniosków |
10/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
miejsce: kancelaria Zamawiającego: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa (pok. 121, I piętro) w godzinach: 08:30 - 15.30.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przewidywany termin realizacji poszczególnych pakietów: Pakiety 1-5: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Wydział Organizacji, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie); Pakiet 6: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Chemii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie); Pakiet 7: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Zakładu Biologii CLKP, ul. Iwicka 14 w Warszawie); Pakiet 8: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy (Zakład Daktyloskopii, ul. Wiśniowa 58A w Warszawie);
Pakiety 9 i 10: maksymalnie 14 dni roboczych (dni robocze - od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy (Zakład Broni i Mechanoskopii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie); Pakiety 11-14: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy (Zakład Broni i Mechanoskopii, Al. Ujazdowskie 7 w Warszawie).
|
Czy unieważnienie |
Nie
|