Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Krośnice
|
Ulica |
ul. Sportowa 4/20
|
Nr domu |
4
|
Nr miesz |
20
|
Miejscowość |
Krośnice
|
Kod Pocztowy |
56-320
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3846019
|
Fax |
071 3846015
|
Internet |
http://bip.krosnice.pl/
|
Regon |
93193470400000
|
E-mail |
jkrzywinski@ug.krosnice
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp do wartości 20% zamówienia podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr C do SIWZ.
|
Wiedza |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. dostawę wyposażenia kuchni w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr F do SIWZ, przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia.
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr C do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp. Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr C do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Do polisy należy załączyć dowód opłacenia składki;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej odpowiednio w pkt. 7, 8, 9, 10, 11:
7. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy,
1) zmiany spowodowane przez siłę wyższą, przez którą Zamawiający rozumie również niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające bezpośrednią realizację zamówienia, w szczególności klęski żywiołowe,
2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego,
3) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
W razie zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 1-3 Zamawiający i Wykonawca mogą w drodze stosownego aneksu wydłużyć termin realizacji Zamówienia o okresy niezbędne do usunięcia przeszkód w prowadzeniu prawidłowej dostawy lub okresy, w których prowadzenie dostaw było niemożliwe lub znacząco utrudnione. Zmiana dokonana w tym trybie nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
8. Zmiany technologiczne w sposobie spełnienia świadczenia, w szczególności uzasadniona względami ekonomicznymi lub celowościowymi konieczność zrealizowania dostaw przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w zamówieniu lub konieczność zastąpienia urządzenia innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, a zmiana wynika w szczególności:
1) ze zmiany producenta,
2) producent zakończył produkcję,
3) skończyła się dostępność urządzenia.
W razie zaistnienia powyższych okoliczności Zamawiający i Wykonawca mogą w drodze stosownego aneksu odpowiednio zmienić sposób wykonania świadczenia. Zmiana dokonana w tym trybie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy o kwotę niezbędną do pokrycia kosztów wynikłych ze zmiany technologii wykonania zamówienia.
9. Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, rezygnacja z wykonania części zamówienia, zgodnie z przedstawionym uzasadnieniem Zamawiającego, ograniczenie części zakresu rzeczowego w sytuacji braku ekonomiczno - społecznych przesłanek do jego realizacji.
10. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:
1) W razie zwiększenia stawki VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy celem uwzględnienia nowej stawki VAT i odpowiedniego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
2) W razie zmniejszenia stawki VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy celem uwzględnienia nowej stawki VAT i odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w razie zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 3571 kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, równej co najmniej 50 % wartości zamówienia.
11. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku, o Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.krosnice.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice pokój nr 20
|
Data składania wniosków |
04/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice pokój nr 17
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|