Świadczenie usługi kolokacji dla Centrum Przetwarzania Danych PARP

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-18 11:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165659 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725141002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kolokacji dla Centrum Przetwarzania Danych PARP, polegającej na udostępnieniu i utrzymaniu w stanie czynnym pomieszczenia lub jego części przeznaczonej na świadczenie usługi kolokacji wraz ze świadczeniami towarzyszącymi.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
3. Minimalny zakres, jaki zostanie zrealizowany w ramach umowy to świadczenie usługi kolokacji obejmujące dwie szafy typu RACK 42U (zamówienie podstawowe).
4. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia świadczenia usługi kolokacji o jedną dodatkową szafę RACK 42U.
5. Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Ulica Pańska 81/83
Nr domu 81
Nr miesz 83
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-834
Województwo mazowieckie
Tel (022) 432 80 80
Fax (022) 432 86 20
Internet www.parp.gov.pl
Regon 01718109500000
E-mail biuro@parp.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Rodzaj zam inny Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3 000 (słownie: trzy tysiące) złotych.
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje 2 zamówienia polegające na świadczeniu usługi kolokacji serwerów. Łączna wartość zamówień nie może być mniejsza niż 80 000 zł brutto (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi). Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia, nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w szczególności w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359), uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2015 r., poz. 584, poz. 1893), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi Zamawiającego. Zmiana w umowach określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się bezpośrednio odnosi; 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony; 4) wystąpi konieczności zwiększenia przepustowości łączy, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany ceny najmu za jeden miesiąc za jedną szafę typu RACK 42U wraz ze wszystkimi świadczeniami towarzyszącymi, określoną przez Wykonawcę w Ofercie; 5) niewydatkowana zostanie całość kwoty umowy, o której mowa w §7 ust. 1 w okresie, na jaki umowa została zawarta, w tym przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas usunięcia awarii
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.parp.gov.pl
Adres uzyskania siwz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Zamówień Publicznych ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Data składania wniosków 18/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Kancelaria ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe I. Termin wykonania zamówienia 1. Zamówienie będzie realizowane przez okres 36 miesięcy liczony od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do eksploatacji urządzeń Zamawiającego, lub do momentu wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej. 2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (szafa opcjonalna) dniem rozpoczęcia usługi kolokacji jest dzień podpisania protokołu gotowości do eksploatacji urządzeń Zamawiającego, według zapisów jak dla zamówienia podstawowego stosowanych odpowiednio, z zastrzeżeniem, że całość zamówienia (tj. zamówienie podstawowe wraz z zamówieniem w prawie opcji) będzie realizowana przez okres 36 miesięcy, liczony od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do eksploatacji urządzeń Zamawiającego w zakresie zamówienia podstawowego, lub do momentu wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej. II. Pełna nazwa kryterium Cena, o którym mowa w sekcji IV.2.1) to: Cena za realizację zamówienia podstawowego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)