DOSTAWA MEBLI, SZAF BHP, REGAŁÓW ORAZ KRZESEŁ I FOTELI

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-04 12:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
Miejscowość Górno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165661 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nie noszących śladów użytkowania, wolnych od wad mebli biurowych, mebli kuchennych, szaf BHP, regałów magazynowych oraz krzeseł i foteli obrotowych w rodzajach i asortymencie szczegółowo opisanym w Załącznikach nr od 3A do 3E do SIWZ.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego.
2. Zamówienie obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie do ich użytkowania (tj. mycie, czyszczenie).
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone meble przez okres 36 miesięcy.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. To zamówienie podzielone jest na 5 części. Informacje o częściach zamówienia:
Część 1 - Meble biurowe
Część 2 - Meble kuchenne
Część 3 - Szafy BHP
Część 4 - Regały magazynowe
Część 5 - Krzesła i fotele
Wykonawcy mogą składać ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.

Opis

Dostawa mebli biurowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8Dostawa mebli kuchennych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8Dostawa szaf BHP. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8Dostawa regałów magazynowych. Wartość mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8Dostawa krzeseł i foteli. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
Ulica ul. Rzeszowska 5
Nr domu 5
Miejscowość Górno
Kod Pocztowy 36-051
Województwo podkarpackie
Tel 17 772 88 95
Fax 17 772 89 68
Internet http://www.gorno.eu/
Regon 00029174700000
E-mail dobosz@sanatorium-gorno.itl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 40
Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1) atesty, dokumenty potwierdzające że materiały użyte do wyrobu mebli (w szczególności: kleje, lakiery, farby, impregnaty, laminaty, materiały tapicerskie, elementy wykonane z tworzyw sztucznych, obrzeża PCV, płyty meblowe, wsporniki, tkaniny tapicerskie, okuci, inne,) posiadają znak CE albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz mogą być zastosowane do produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi; 2) atest higieniczny potwierdzający, że płyty wiórowe pokryte melaminą, zastosowane do produkcji mebli, stanowiących przedmiot zamówienia posiadają klasę higieniczności E1; 3) atest +higieniczny dla obrzeży meblowych zastosowanych do produkcji mebli, stanowiących przedmiot zamówienia; 4) atesty dla stali nierdzewnej zastosowanej do produkcji mebli, stanowiących przedmiot zamówienia; 5) Część 5 - zaświadczenie (atest, certyfikat, sprawozdanie) niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające: a) że krzesło z oparciem odpowiada wymaganiom bezpieczeństwa według normy PN-EN 13761, PN-EN 1022, PN-EN 1728, PN-EN 15373 poziom 2 (obciążenie maksymalne siedziska do 160kg) - wymagania bezpieczeństwa lub normy równoważnej, b) że tapicerka krzesła z oparciem została wykonana z materiału o odporności na ścieralność min. 30 000 cykli wg skali Martindalea., c) że fotel obrotowy na kółkach odpowiada wymaganiom bezpieczeństwa według normy PN-EN 1335, PN-EN 1022, (obciążenie maksymalne siedziska do 150kg) - wymagania bezpieczeństwa lub normy równoważnej, d) że tapicerka fotela obrotowego na kółkach została wykonana z materiału o odporności na ścieralność min. 150 000 cykli wg skali Martindalea. Niezależnym podmiotem uprawnionym do kontroli jakości, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, jest: 1) notyfikowana jednostka certyfikująca w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2014 r., poz. 1645); 2) jednostka certyfikująca, kontrolująca laboratorium lub inny podmiot przeprowadzający oceny zgodności lub weryfikacje, która uzyskała akredytację krajowej jednostki akredytującej (w przypadku Polski jednostką akredytującą jest Polskie Centrum Akredytacji; w przypadku innego państwa członkowskiego Europejskiego Obszaru Gospodarczego - odpowiednik Polskiego Centrum Akredytacji w tym kraju). Zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 5 ppkt 3 Wykonawca może złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych. 2. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie. 3. W związku z wejściem w życie z dniem 18 kwietnia 2016 r. przepisów tzw. dyrektywy klasycznej, tj. przepisy dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 65, z późn. zm.), uwzględniając zasadę bezpośredniej skuteczności dyrektyw, Zamawiający dopuszcza możliwość niezłożenia wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów podmiotowych opisanych w pkt 6) SIWZ i zastąpienia ich wypełnionym Jednolitym Europejskim Dokumentem Zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym Komisji Europejskiej UE z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, który zostanie złożony wraz z ofertą. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, w przypadku wykorzystania tego formularza i złożenia go wraz z ofertą, należy wypełnić odpowiednio w zakresie i formie związanym z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami dotyczącymi stosownych warunków podmiotowych uczestnictwa w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia na potrzeby niniejszego postępowania składa się w formie pisemnej. Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, iż: a) akceptuje oświadczenie własne Wykonawcy składane w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia według Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3/16); w przypadku nie dołączenia do oferty dokumentów podmiotowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy PZN; b) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający samodzielnie pobrać te dokumenty; c) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty; d) w odniesieniu do Wykonawcy instytucji tzw. self - cleaning, dopuszcza - w sytuacji zaistnienia podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania - istnieje możliwość przedstawienia przez tego Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności (w tym że: (1) naprawił szkodę lub zadośćuczynił za doznaną krzywdę, (2) podjął współpracę z organami ścigania; (3) podjął konkretne środki techniczne, kadrowe, organizacyjne, odpowiednie do zapobiegania kolejnym przestępstwom lub nieprawidłowemu postępowaniu); w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2, 4-11 oraz w ust. 2 pkt 1 i 3 ustawy PZP. e) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia może zawierać także informacje dotyczące podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawcy powołują się na ich zasoby w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. f) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania. g) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy wyłonionemu na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekłada on Zamawiającemu dokumenty, o których mowa powyżej. Ponadto Zamawiający informuje, iż na stronach Urzędu Zamówień Publicznych dostępna jest Instrukcja Wypełniania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, z którą w przypadku skorzystania przez Wykonawców z możliwości złożenia tego dokumentu wraz z ofertą zaleca się zapoznać pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0014/31361/JEDZ-instrukcja.pdf
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT dla dostawy objętej przedmiotem umowy, strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin czas dostawy
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz http://przetargi.gorno.eu/
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5 - Sekretariat
Data składania wniosków 04/08/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5 - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)