Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
|
Ulica |
ul. Rzeszowska 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Górno
|
Kod Pocztowy |
36-051
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
17 772 88 95
|
Fax |
17 772 89 68
|
Internet |
http://www.gorno.eu/
|
Regon |
00029174700000
|
E-mail |
dobosz@sanatorium-gorno.itl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
40
|
Wadium |
nie wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
1) atesty, dokumenty potwierdzające że materiały użyte do wyrobu mebli (w szczególności: kleje, lakiery, farby, impregnaty, laminaty, materiały tapicerskie, elementy wykonane z tworzyw sztucznych, obrzeża PCV, płyty meblowe, wsporniki, tkaniny tapicerskie, okuci, inne,) posiadają znak CE albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta oraz mogą być zastosowane do produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi;
2) atest higieniczny potwierdzający, że płyty wiórowe pokryte melaminą, zastosowane do produkcji
mebli, stanowiących przedmiot zamówienia posiadają klasę higieniczności E1;
3) atest +higieniczny dla obrzeży meblowych zastosowanych do produkcji mebli, stanowiących
przedmiot zamówienia;
4) atesty dla stali nierdzewnej zastosowanej do produkcji mebli, stanowiących przedmiot zamówienia;
5) Część 5 - zaświadczenie (atest, certyfikat, sprawozdanie) niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające:
a) że krzesło z oparciem odpowiada wymaganiom bezpieczeństwa według normy PN-EN 13761, PN-EN 1022, PN-EN 1728, PN-EN 15373 poziom 2 (obciążenie maksymalne siedziska do 160kg)
- wymagania bezpieczeństwa lub normy równoważnej,
b) że tapicerka krzesła z oparciem została wykonana z materiału o odporności na ścieralność min. 30 000 cykli wg skali Martindalea.,
c) że fotel obrotowy na kółkach odpowiada wymaganiom bezpieczeństwa według normy PN-EN 1335, PN-EN 1022, (obciążenie maksymalne siedziska do 150kg) - wymagania bezpieczeństwa lub normy równoważnej,
d) że tapicerka fotela obrotowego na kółkach została wykonana z materiału o odporności na ścieralność min. 150 000 cykli wg skali Martindalea.
Niezależnym podmiotem uprawnionym do kontroli jakości, o którym mowa w ustępie poprzedzającym, jest:
1) notyfikowana jednostka certyfikująca w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie
oceny zgodności (Dz.U. z 2014 r., poz. 1645);
2) jednostka certyfikująca, kontrolująca laboratorium lub inny podmiot przeprowadzający oceny
zgodności lub weryfikacje, która uzyskała akredytację krajowej jednostki akredytującej (w przypadku
Polski jednostką akredytującą jest Polskie Centrum Akredytacji; w przypadku innego państwa
członkowskiego Europejskiego Obszaru Gospodarczego - odpowiednik Polskiego Centrum
Akredytacji w tym kraju). Zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 5 ppkt 3 Wykonawca może złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
|
Inne dokumenty |
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych.
2. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie.
3. W związku z wejściem w życie z dniem 18 kwietnia 2016 r. przepisów tzw. dyrektywy klasycznej, tj. przepisy dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylającej dyrektywę 2004/18/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 65, z późn. zm.), uwzględniając zasadę bezpośredniej skuteczności dyrektyw, Zamawiający dopuszcza możliwość niezłożenia wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów podmiotowych opisanych w pkt 6) SIWZ i zastąpienia ich wypełnionym Jednolitym Europejskim Dokumentem Zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym Komisji Europejskiej UE z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającym standardowy formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, który zostanie złożony wraz z ofertą.
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, w przypadku wykorzystania tego formularza i złożenia go wraz z ofertą, należy wypełnić odpowiednio w zakresie i formie związanym z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami dotyczącymi stosownych warunków podmiotowych uczestnictwa w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia na potrzeby niniejszego postępowania składa się w formie pisemnej.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, iż:
a) akceptuje oświadczenie własne Wykonawcy składane w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia według Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3/16); w przypadku nie dołączenia do oferty dokumentów podmiotowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy PZN;
b) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający samodzielnie pobrać te dokumenty;
c) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty;
d) w odniesieniu do Wykonawcy instytucji tzw. self - cleaning, dopuszcza - w sytuacji zaistnienia podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania - istnieje możliwość przedstawienia przez tego Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności (w tym że: (1) naprawił szkodę lub zadośćuczynił za doznaną krzywdę, (2) podjął współpracę z organami ścigania; (3) podjął konkretne środki techniczne, kadrowe, organizacyjne, odpowiednie do zapobiegania kolejnym przestępstwom lub nieprawidłowemu postępowaniu); w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2, 4-11 oraz w ust. 2 pkt 1 i 3 ustawy PZP.
e) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia może zawierać także informacje dotyczące podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawcy powołują się na ich zasoby w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
f) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
g) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy wyłonionemu na skutek przeprowadzenia niniejszego postępowania, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przekłada on Zamawiającemu dokumenty, o których mowa powyżej.
Ponadto Zamawiający informuje, iż na stronach Urzędu Zamówień Publicznych dostępna jest Instrukcja Wypełniania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, z którą w przypadku skorzystania przez Wykonawców z możliwości złożenia tego dokumentu wraz z ofertą zaleca się zapoznać pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0014/31361/JEDZ-instrukcja.pdf
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT dla dostawy objętej przedmiotem umowy, strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
96
|
Kryt 2 |
Termin czas dostawy
|
Kryt 2p |
4
|
Adres strony internetowej siwz |
http://przetargi.gorno.eu/
|
Adres uzyskania siwz |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5 - Sekretariat
|
Data składania wniosków |
04/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5 - Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 ZOL dla osób starszych i przewlekle chorych w Górnie wraz z infrastrukturą finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|