Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
|
Ulica |
ul. Piotrkowska 173
|
Nr domu |
173
|
Miejscowość |
Łódź
|
Kod Pocztowy |
90-447
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
42 6384959, 6384911
|
Fax |
42 638-49-58
|
Internet |
www.zdit.uml.lodz.pl
|
Regon |
47317005200000
|
E-mail |
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielania z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych
do 50% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Wiedza |
w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wykonał (zakończył) dwie usługi polegające na przeprowadzeniu badań potoków pasażerskich na liniach komunikacyjnych wraz z analizą wyników badań
o wartości min. 200.000,00 zł brutto dla miasta powyżej 200 000 mieszkańców.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Zdolne |
w szczególności Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która:
uczestniczyła w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na przeprowadzeniu badań potoków pasażerskich na liniach komunikacyjnych wraz z analizą wyników badań, w tym co najmniej jednej usługi dla miasta powyżej 200 000 mieszkańców
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
1. Za główne dostawy i usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia w/w dowodów
uznaje się co najmniej dostawy i usługi niezbędne do oceny spełnienia warunków określonych w pkt
III.3.2)
2. Dowodami, o których mowa powyżej są: -poświadczenie; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia, o którym mowa powyżej.
3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy i usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie
wynikać uprawnienie do dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Uwaga: Treść
zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zdit.uml.lodz.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Dróg i Transportu,
ul.Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, pokój nr 07 (I piętro, lewa oficyna)
|
Data składania wniosków |
05/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Centrum Usług Wspólnych, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź (Kancelaria Zarządu Dróg
i Transportu)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
dot. III.3) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać
spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z
postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3) muszą spełniać
wykonawcy łącznie, natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany
wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na
podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z
wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi
jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. Dot. III.4)
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wskazane w pkt. III.4.2), III.4.3) oraz
III.4.4) musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie,
pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnieniu warunków w
postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców.
5. Forma złożonych dokumentów.
5.1.Dokumenty i oświadczenia (z wyłączeniem: formularza ofertowego,formularza cenowego, oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1.SIWZ, pisemnego zobowiązania, o
którym mowa w pkt 6.2 i 7.2 SIWZ oraz dokumentów wskazanych w pkt 7.3.4.SIWZ, które mogą zostać złożone
wyłącznie pisemnie w formie oryginału, a także z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w pkt 11.2., 12.4. i 12.5. SIWZ, które mogą zostać złożone w jednej z form, wskazanych w pkt. 11.2.,12.4. i 12.5. SIWZ) składane:
a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24
ust. 1 Ustawy;składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych
podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp,
kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z
oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
5.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania
przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez
Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
6. Złożone wraz z ofertą informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji muszą być oddzielone od pozostałej części oferty i umieszczone w osobnym wewnętrznym
opakowaniu prawidłowo oznakowanym: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ
PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY Z DNIA 16 KWIETNIA 1993 R. O
ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), w sposób
umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania.
Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy, Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie
składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.
UWAGA! Zgodnie z art. 8 ust. 3 wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Oznacza to, że wraz z ofertą wykonawca będzie musiał uprawdopodobnić, że
utajnione dokumenty zawierają informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności (zgodnie z definicją art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku, zastrzeżone
dokumenty zostaną przez Zamawiającego odtajnione
7.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - do 30 listopada 2016r.
UWAGA!Termin realizacji może ulec skróceniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie krótszego terminu realizacji, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że termin realizacji zamówienia jest jednoznaczny
z terminem odbioru przedmiotu zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|