1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa na koszt własny fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania komputerowego dla potrzeb Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie oraz jego przedstawicielstw rozlokowanych na terenie kraju. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania komputerowego, których rodzaj i ilości zostały opisane w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału:
a) Część I:
- Drukarka - 5 szt.,
- Drukarka przenośna wraz z baterią - 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne - 5 szt.,
- Laptop - 4 szt.,
- Pendrive - 27 szt.,
- Klawiatura - 5 szt.,
- Dysk zewnętrzny - 3 szt.,
- Switch - 4 szt.,
- Mysz bezprzewodowa - 15 szt.,
- Podkładka pod mysz - 1 szt.,
- Oprogramowanie - pakiet biurowy Microsoft Office 2016 Pro - 84 szt.,
- Oprogramowanie - rozpoznawanie tekstów OCR - 10 szt.,
- Zasilacz do DELL VOSTRO 3550 - 1 szt.,
- Bateria do DELL VOSTRO 3550 - 1 szt.,
- Bateria do HP PRO BOOK 4330 - 1 szt.,
- Rozdzielacz sygnału VGA - 2 szt.,
- Klawiatura do laptopa HP 650 - 1 szt.,
b) Część II:
- Urządzenie UNIFIED THREAT MANAGEMENT (UTM) - 1 szt.,
- Zestaw komputerowy - 6 szt.,
- Laptop - 1 szt.
2. Oferowane urządzenia i materiały muszą być:
a) fabrycznie nowe,
b) zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą producenta/importera oraz opisem zawartości,
3. Warunki dostawy:
a) Termin realizacji zamówienia - do 40 dni od momentu podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy - 25.08.2016 roku). Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert.
b) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wykaz lokalizacji do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia:
- siedziba Zamawiającego - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa;
- Bursa Szkolnictwa Artystycznego, ul. Miodowa 24, 00-246 Warszawa;
- Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Kościuszki 39, 10-503 Olsztyn;
- Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia, ul. Teatralna 16, 40-003 Katowice;
- Urząd Wojewódzki, ul. Grunwaldzka 15, 35-068 Rzeszów.
c) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie i ułoży przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że około 90% przedmiotu zamówienia będzie dostarczone do jego siedziby - ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa.
4. Kody CPV:
a) 30.20.00.00-1 - Urządzenia komputerowe,
b) 30.21.31.00-6 - Komputery przenośne,
c) 30.23.20.00-4 - Sprzęt peryferyjny,
d) 30.23.60.00-2 - Różny sprzęt komputerowy,
e) 30.23.72.00-1 - Akcesoria komputerowe,
f) 48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji nie mniejszej niż gwarancja rekomendowana przez producenta i/lub importera. W okresie gwarancji w przypadku wykrycia wad w przedmiocie umowy Zamawiający złoży pisemną (faks lub e-mail) reklamację z krótkim opisem wad. Wykonawca w terminie 14 dni Zamawiającego rozpatrzy złożoną reklamację.
6. Warunki realizacji i rozliczeń finansowych:
a) Zamawiający w trakcie trwania umowy nie dopuszcza zmiany zaproponowanych poszczególnych cen jednostkowych.
b) Wszystkie koszty i ryzyka związane z dostawami przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
c) Rozliczenia będą odbywały się wieloetapowo, po każdorazowej dostawie.
d) Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia - zamówienia cząstkowego. Dopuszcza się aby formę protokołu, o którym jest mowa w zdaniu pierwszym pełnił dokument Wz.
e) W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi:
- niezgodności ilościowe lub jakościowe,
- uszkodzenie lub zniszczenie opakowań lub znajdującej się w nich zawartości,
dostarczonych urządzeń i materiałów, Zamawiający ma prawo do zwrotu całej partii niezgodnego lub uszkodzonego asortymentu na koszt Wykonawcy. Zamawiający o zaistniałym fakcie powiadomi Wykonawcę pisemnie [faks lub e-mail]. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych Zamawiającego od daty otrzymania faksu lub e-mail do dostarczenia na własny koszt właściwego przedmiotu zamówienia.
f) Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku).
OpisZakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania komputerowego:
- Drukarka - 5 szt.,
- Drukarka przenośna wraz z baterią - 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne - 5 szt.,
- Laptop - 4 szt.,
- Pendrive - 27 szt.,
- Klawiatura - 5 szt.,
- Dysk zewnętrzny - 3 szt.,
- Switch - 4 szt.,
- Mysz bezprzewodowa - 15 szt.,
- Podkładka pod mysz - 1 szt.,
- Oprogramowanie - pakiet biurowy Microsoft Office 2016 Pro - 84 szt.,
- Oprogramowanie - rozpoznawanie tekstów OCR - 10 szt.,
- Zasilacz do DELL VOSTRO 3550 - 1 szt.,
- Bateria do DELL VOSTRO 3550 - 1 szt.,
- Bateria do HP PRO BOOK 4330 - 1 szt.,
- Rozdzielacz sygnału VGA - 2 szt.,
- Klawiatura do laptopa HP 650 - 1 szt.Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych:
- Urządzenie UNIFIED THREAT MANAGEMENT (UTM) - 1 szt.,
- Zestaw komputerowy - 6 szt.,
- Laptop - 1 szt. |