Remont II piętra w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

Data publikacji 2016-07-29
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Urząd do Spraw Cudzoziemców
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167831 / 2016
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 451113001, 454100004, 454210004, 454321115, 454300000, 454421008, 453320003, 454500006, 452623217, 454321146, 452625006, 316825005, 453110000, 453143107, 453156004, 453173005
BZP Zobacz
Zależne

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu II piętra budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę istniejącej instalacji elektrycznej administracyjnej oraz zapewnienie działania oświetlenia klatki schodowej (spocznika) poprzez tymczasowe podłączenie go do rozdzielnicy głównej, 2) przygotowanie powierzchni wszystkich pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń socjalnych i korytarzy, w tym ścian na klatce schodowej (spocznik), z wyłączeniem samej klatki schodowej poprzez zeskrobanie starych nawierzchni, wykonanie niezbędnych napraw tynków, wykonanie gładzi szpachlowej i malowanie, 3) przygotowanie powierzchni parapetów do malowania poprzez usunięcie istniejących nawierzchni i ich malowanie z maskowaniem kątownikami łączenia okno-parapet, 4) przygotowanie do malowania i malowanie grzejników z gałązkami i pionami, 5) wycięcie rur nieczynnej instalacji wodnej w pokoju nr 33 (5 rur o następujących średnicach: 1 szt. 1/2 cala., 1 szt. 1 cal, 1 szt. 2 cale, 2 szt. 5 cali), 6) demontaż 2 szt. parapetów w holu, 7) wymianę glazury i gresu, wymianę białego montażu z armaturą w 3 łazienkach (wymianę instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, wymianę ustępów ze spłuczkami, wymianę baterii umywalkowych, wymianę umywalek), 8) wykonanie pasa technicznego z glazury na ścianie w pomieszczeniu socjalnym, 9) demontaż drzwi do pomieszczeń biurowych, toalet i pomieszczenia socjalnego za wyjątkiem drzwi na klatce schodowej o odporności ogniowej EI 30 wyposażonych w samozamykacz i drzwi do pomieszczeń 32 i 34 oraz montaż nowych drzwi fornirowanych pełnych w miejsce zdemontowanych (za wyjątkiem drzwi pomiędzy pomieszczeniami 30 i 31). Drzwi do łazienek - fornirowane, wyposażone w kratki wentylacyjne w dolnej części drzwi. Drzwi do pomieszczeń 27, 28A, 28B mają być o podwyższonej izolacyjności akustycznej 40dB. Drzwi do pomieszczeń 32 i 34 zostaną oklejone odpowiednio do drzwi nowo montowanych. Drzwi w pomieszczeniu nr 28C mają być kasetowe fornirowane, drzwi we wnęce pomieszczenia K2 fornirowane pełne. Wszystkie drzwi mają być kompletne, wyposażone w klamki, szyldy, zawiasy, zamki. W drzwiach niepodlegających wymianie pozostają dotychczasowe klamki, szyldy, zawiasy, zamki. 10) wymianę posadzek w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i korytarzach, w tym w pomieszczeniach nr 29 i nr 30, z zastrzeżeniem, iż w nich wymieniane będą tylko panele; wymiana posadzek będzie polegała na usunięciu zużytych wykładzin dywanowych, paneli i parkietu, wykonaniu warstw samopoziomujących, wyrównujących poziomy oraz ułożeniu w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach nowej wykładziny dywanowej w płytach a w pomieszczeniu socjalnym gresu. Wymiana posadzek w pomieszczeniach 27, 28, 28A, 28B, 28C i K2 będzie polegała dodatkowo na rozbiórce warstw podposadzkowych i wykonaniu nowych szlicht na warstwie akustycznej oraz ułożeniu podłogi drewnianej z fabrycznie wyprodukowanych desek o grubości min. 14 mm tzw. podłogi pływającej na korku grubości min. 3 mm, 11) rozbiórkę ścianki w korytarzu K3 (przejście do pokoi 25 i 25AB), 12) rozbiórkę ścian pomieszczenia 28C i wybudowanie nowych ścian z płyt gipsowo- kartonowych izolowanych akustycznie wełną mineralną z wbudowaną kasetą drzwiową i montażem drzwi przesuwnych kasetowych wykończonych jak pozostałe drzwi nowe, uchwyty dla przesuwu wpuszczone, 13) zamurowanie otworu po zdemontowanych drzwiach pomiędzy pomieszczeniami 30 i 31 z wykonaniem tynku cementowo-wapiennego i gładzi, 14) demontaż sufitów podwieszonych w łazienkach i montaż w nich nowych sufitów podwieszonych; montaż nowych sufitów podwieszonych w pomieszczeniach K1, K3 oraz w holu (klatce schodowej); wykonanie z płyty g-k pionowej, zewnętrznej, zamykającej ścianki sufitu w holu (klatce schodowej); pozostałe powierzchnie wypełniane płytami z prasowanej wełny mineralnej o wymiarze 60x60cm, 15) wykonanie sufitu obwodowego podwieszonego w pomieszczeniu K2 z płyt gipsowo - kartonowych z wykonaniem kapinosa obwodowego stojącego o wysokości 1-2 cm, 16) wykonanie obudów gipsowo - kartonowych pionów c.o. w pomieszczeniach 27, 28, 28A, 28B, K2, hol (klatka schodowa) oraz osłon grzejników w tych pomieszczeniach (rodzaj obudowy na zdjęciu załączonym do SIWZ załącznik nr 5a - ramka obwodowa MDF lakierowane szer. 6 cm wypełniona lakierowaną blachą gr ok. 1,5-2 mm), dodatkowo osłony grzejników w holu (klatce schodowej) obudowane ściankami bocznymi i powierzchną górną, 17) obniżenie zaworów odpowietrzających na pionach c.o. w holu (klatce schodowej), 18) sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) naniesienie ewentualnych zmian, w tym nowych tras przewodów, w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznej administracyjnej, b) protokoły badań i sprawdzeń instalacji, c) dokumenty potwierdzające, że zastosowane materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290) i posiadają one wymagane parametry, d) oświadczenie kierownika robót elektrycznych o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz SIWZ, e) oświadczenie kierownika robót budowalnych o zgodności wykonania robót z obowiązującymi przepisami oraz SIWZ. f) oświadczenie kierowników robót o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy opraw oświetleniowych i systemu sterowania oświetleniem, a jedynie ich montaż. Zamawiający przekaże je protokolarnie Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu. 3.1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: a) Rzut II piętra z ekspertyzy przeciwpożarowej budynku zawierający oznaczenia drzwi o wymaganej przez Zamawiającego odporności ogniowej EI 30. - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych administracyjnych budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Instalacje elektryczne, Warszawa, maj 2016 r. - Załącznik nr 3 do SIWZ, c) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych administracyjnych budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Warszawa, maj 2016 r. - Załącznik nr 4 do SIWZ, d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dotycząca wykonania robót budowalnych w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie przy ul. Koszykowej 16 - Załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd do Spraw Cudzoziemców
Ulica Koszykowa 16
Nr domu 16
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-564
Województwo mazowieckie
Tel 022 6270680
Fax 022 8454980, 6014339
Internet www.uric.gov.pl
Regon 01731501200000
E-mail BDG@uric.gov.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 90319
Datawydaniabiuletynu 2016-06-16
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 90319
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam B
Kod trybu zamówienia PN
Zamowienie ue Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)