Postępowanie na dostawę uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 44/WA/PN/2016.

Data publikacji 2016-07-29
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Logistycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa,
  • Odzież wierzchnia,
  • Odzież różna,
  • Suknie,
  • Spódnice,
  • Spodnie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168397 / 2016
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 182000001, 182300000, 182340008, 182320004, 182310007, 181100003
BZP Zobacz
Zależne

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Przedmiot Zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1A- 1C do SIWZ. Dostarczone uniformy mają być wykonane z materiałów przystosowanych do codziennego użytku i częstego prania. Dostarczane uniformy będą szyte na miarę. (Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest załączyć do składanej oferty INSTRUKCJĘ POBRANIA MIARY- na podstawie której kierownik danej jednostki zbierze kompletną rozmiarówkę od pracowników podległej mu jednostki). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznej gwarancji na wszelkie dostarczone towary począwszy od dnia dostawy danego produktu. Uzgodnień odnośnie szycia uniformów na miarę Zamawiający dokona na etapie realizacji umowy z wyłonionym Wykonawcą. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania poprawek krawieckich dostarczonych uniformów pracowniczych tylko i wyłącznie w przypadkach kiedy otrzymany asortyment będzie różnił się od podanego wcześniej wymiaru +/- 4cm (tj. 1 rozmiar). 1) Asortyment szczegółowo określono w załączniku nr 1A - 1C SIWZ - Formularze kalkulacji cenowej. 2) Dostarczany towar musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy, nie noszących śladów użytkowania, bez skaz, pozbawiony wad i uszkodzeń o charakterze mechanicznym, fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową. 3) Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktów innych niż zaoferowane w formularzach kalkulacji cenowej. 4) Dostawa przedmiotu zamówienia może następować partiami, z zastrzeżeniem, iż ostatnia dostawa, nie może odbyć się w terminie późniejszym niż 30 dni począwszy od dnia podpisania umowy. 5) Zamawiający zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy przekazać Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu tabelę zawierającą rozmiary zamawianego asortymentu. Tabela ta będzie stanowić załącznik nr 3 do umowy. 6) Wyłoniony Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest do kontaktu z Zamawiającym w celu uzgodnienia szczegółowych informacji dotyczących wyhaftowania loga Zamawiającego na wyszczególnionym asortymencie. 7) Produkty zamówione powinny być dostarczane do miejsc określonych w zapotrzebowaniu, w dni robocze, w godz. 8:00 - 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia towaru za pomocą przesyłki kurierskiej. 8) Przewidywana częstotliwość dostaw: Zamawiający przewiduje możliwość sukcesywnego dostarczania poszczególnych partii produktów objętych przedmiotem zamówienia, do poszczególnych jednostek CUL. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w FORMULARZACH KALKULACJI CENOWEJ - załącznik do SIWZ o nr 1A- 1C . 10) Wykonawca oświadcza, że nie będzie występował względem Zamawiającego z roszczeniami z tytułu niezrealizowanych dostaw produktów wskazanych w Załączniku o nr 1A- 1C. 11) Ostateczna wartość dostaw wynikać będzie z faktycznej ilości dostarczonego PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, według cen zawartych w FORMULARZU KALKULACJI CENOWEJ - załącznik o nr 1A-1C do SIWZ. 1.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca składa jedną ofertę na dostawy do niżej wymienionych jednostek CUL. Specyfikacji ilościowa dostaw do poszczególnych jednostek CUL stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiany asortyment Wykonawca dostarczy do następujących jednostek Zamawiającego: - HOTEL ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położony przy ul. 29 Listopada 3 B, 00-465 Warszawa -OSW JAWOR w Polańczyku, położony przy ul. Zdrojowej 21, 38-610 Polańczyk - OSW w Międzyzdrojach, położony przy ul. Krótkiej 1, 72-500 Międzyzdroje, - OSW OLIMPIA w Poznaniu, przy ul. Taborowej 8, 60-790 Poznań - OSW w Dziwnowie, Koniecznego 13, 72-418 Dziwnów, - Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowy MORSKIE UROCZYSKO, 76 -270 Ustka-Uroczysko, - Hotelik Słowiański, ul. Potulicka 1, 70-233 Szczecin - OSW w Świnoujściu, ul. Słowackiego 4-6, 72-600 Świnoujście - OSW w Szklarskiej Porębie, Kompleks OLIMP, ul. 1-go Maja 62-64, Rzemieślnik, ul. Górna 21, 58-580 Szklarska Poręba - OSW Kaper w Juracie, ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.6 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie obsługi wpłat i wypłat gotówkowych. W pozostałym zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca może również korzystać z podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 2 (Formularz ofertowy) części (zakresu) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty brutto.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Logistycznych
Ulica ul. Słoneczna 37
Nr domu 37
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-789
Województwo mazowieckie
Tel 22 601 33 29
Fax 22 601 50 11
Regon 14273254600000
E-mail agnieszka.szajkowska@cul.com.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 125579
Datawydaniabiuletynu 2016-07-07
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 125579
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja gospodarki budżetowej
Rodz zam D
Kod trybu zamówienia PN
Zamowienie ue Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)