Remont łazienek na parterze i piętrze w budynku Zespołu Szkół w Kobylinie-Borzymach

Data publikacji 2016-08-05
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Zespoł Szkół w Kobylinie-Borzymach
Miejscowość Kobylin-Borzymy
Województwo podlaskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174929 / 2016
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 451113001, 452625202, 453200006, 454210004, 454100004, 454300000, 454211469, 454421008, 392900001, 453322005, 453324007, 453110000
BZP Zobacz
Zależne

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie łazienek na parterze i piętrze w budynku zespołu szkół w skład której wchodzą:
- Demontaż istniejącej armatury - umywalek, misek ustępowych i baterii umywalkowych,
- Demontaż oświetlenia, włączników i łączników,
- Demontaż stolarki drzwiowej,
- Przebudowa instalacji wod-kan przy wszystkich umywalkach i dostosowanie ich do projektowanych rozwiązań - szczegóły w części graficznej;
- Wyburzenie ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami - wg części graficznej;
- Skucie istniejącej warstwy płytek ściennych i podłogowych wraz z klejem oraz betonowej warstwy posadzkowej;
- Skucie glifów parapetów;
- Wyburzenie ścian działowych jak w części graficznej projektu.
- Wykonanie nowych ścian z bloczków silikatowych gr. 12 cm i jednej ściany w łazience męskiej z gazobetonu gr. 10 cm - wg części graficznej
- Na całej powierzchni łazienek sufit podwieszony, systemowy, monolityczny z rewizjami płyt gk układanych na ruszcie metalowym ( konstrukcja samodzielna)
- Wyrównanie posadzki zaprawą betonową uwzględniając zachowanie normatywnych spadków do projektowanych wypustów podłogowych
- Zastosowanie hydroizolacji pod płytkowej w postaci folii płynnej
- Wymiana opraw oświetleniowych i nowe rozmieszczenie jak w części graficznej projektu
- Przebudowa instalacji wod-kan przy wszystkich umywalkach i dostosowanie ich do projektowanych rozwiązań jak w części graficznej projektu
- Wymiana stolarki drzwiowej jak w części graficznej projektu. Oprócz drzwi do łazienek, wymianie podlegają jeszcze po 1 parze drzwi na parterze i piętrze do sal lekcyjnych.
- Wymiana płytek ceramicznych istniejących podłogowych i ściennych na nowe we wszystkich tego typu pomieszczeniach. W projekcie przyjęto płytki ścienne i podłogowe TUBĄDZIN, układane do wysokości 2,2m
- Kolorystyka sufitu podwieszanego oraz ścian powyżej 2,2m jak w projekcie, kolor wg wzornika RAL, 2 krotne malowanie farbami emulsyjnymi. Do malowania zastosować farby emulsyjne o podwyższonej odporności na ścieranie, farby powinny odpowiadać normie PN-C-89440 i posiadać ocenę higieniczną PZH: odcień biały RAL 9016.
- Wymiana armatury łazienkowej (WC , umywalki itp.); Wymiana będzie obejmowała zarówno baterii umywalkowych jak również ceramiki sanitarnej. Przyjęto iż producentem ceramiki łazienkowej będzie firma KOŁO , baterie umywalkowe przewidziano także od polskiego producenta,
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
- Dokumentacji projektowej: Projekt budowlano-wykonawczy (stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ),
- Przedmiarach robót (stanowiących Załączniki Nr 1b do SIWZ),
- Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) (stanowiących Załączniki Nr 1c do SIWZ).
3. Zamawiający informuje, że rozliczenie inwestycji nastąpi kosztorysami powykonawczymi - proszę wycenić ilości określone w przedmiarach robót.
4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
5. Materiały z rozbiórki wykonawca będzie musiał przekazać na wysypisko na własny koszt.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia zawarty w opisie przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru na okres
2 lat, to jest 24 miesięcy.
9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wysokości do 20 % zamówienia podstawowego, jako uzupełnienie zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
10. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nie przewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy.
11. Ostateczną wersję kolorów płytek jak również farb wykonawca będzie musiał uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji umowy.
12. Użyte w dokumentacji i opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazwy handlowe produktów wskazują jedynie wymagania jakościowe odnośnie zastosowanych materiałów, Wykonawca może zaproponować produkty równoważne lub o lepszych parametrach.
13. Zamawiający wymaga aby remont łazienek na parterze został wykonany do 06.09.2016 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespoł Szkół w Kobylinie-Borzymach
Ulica ul. Lipowa 17
Nr domu 17
Miejscowość Kobylin-Borzymy
Kod Pocztowy 18-204
Województwo podlaskie
Tel 86 2743008
Fax 86 2743008
Regon 45118957700000
E-mail jan.kobylin17@wp.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 114889
Datawydaniabiuletynu 2016-07-01
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 114889
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa
Rodz zam B
Kod trybu zamówienia PN
Zamowienie ue Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)