Remont części pomieszczeń biurowych i pomieszczeń archiwum w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy oraz dostawa i montaż regałów przesuwnych do pomieszczeń archiwalnych.

Data publikacji 2016-08-08
Data zakończenia 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Koninie
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 176145 / 2016
Typ dokumentu ZP-403
Kod CPV 454530007, 453151009, 453143200, 391311000
BZP Zobacz
Zależne

Przedmiot zamówienia

1.CZĘŚĆ I - Remont części pomieszczeń biurowych i archiwalnych w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 i ul. Traugutta 4 obejmujący:
1.1. Remont pomieszczeń Archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta obejmujący m.in.: a) Archiwum IV Wydziału Ksiąg Wieczystych nr 107 (parter) pow. 23,71 m2, b) Archiwum IV Wydziału Ksiąg Wieczystych nr 108 (parter) pow. 22,82 m2, c) Tymczasowe Archiwum IV Wydziału Ksiąg Wieczystych nr -101 (piwnica) pow. 5,54 m2, d) Tymczasowe Archiwum IV Wydziału Ksiąg Wieczystych nr -102 (piwnica) pow. 10,02 m2, e) Tymczasowe Archiwum IV Wydziału Ksiąg Wieczystych nr -103 (piwnica) pow. 22,60 m2,
f) Tymczasowe Archiwum IV Wydziału Ksiąg Wieczystych nr -104 (piwnica) pow. 7,07 m2, g) Pomieszczenie techniczne - węzeł cieplny nr -105 (piwnica) pow. 7,35 m2, h) Klatkę schodową nr -1K1 (piwnica) pow. 1,36 m2 1.2. Remont pomieszczeń na parterze (pom. nr 103,104,110 i 116) oraz pomieszczeń na piętrze (pom. nr 207, 208 i 209) w budynku A przy ul. Armii Krajowej 2, 1.3. Remont instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej, 1.4. Szczegółowy opis prac znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 A do niniejszej SIWZ. 2. Dostawa i montaż regałów przesuwnych do pomieszczeń archiwalnych w budynku Sądu Rejonowego w Słupcy. 2.1 Szczegółowy opis znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 B do niniejszej SIWZ. 2.2 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika
3. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki, winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 4. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do godz. 14.00, po wcześniejszym umówieniu terminu z pracownikiem Sądu Rejonowego w Słupcy - Marcinem Adamczakiem - tel. 63 275 21 91 wew. 25. 5. W związku z tym, że remont prowadzony będzie w czynnym obiekcie, Wykonawca winien zachować wszelkie warunki bezpieczeństwa. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę Sądu. 7. Zamawiający wymaga aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, a w szczególności głośne kucia, wiercenia, rozbiórki itp., były prowadzone po godzinie 14-tej i w dni wolne od pracy w Sądzie. 8. Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia. 9. Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie opracowany w porozumieniu z Zamawiającym w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 10. Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedstawi Zamawiającemu Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t.). 11. Szczegółowy zakres robót do wykonania określony został w opracowanej przez Biuro Projektów i Usług AG PROJEKT Arkadiusz Guźniczak dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1A (Część I) i załącznik 1B (Część II) do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 12. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca wykonujący I część zamówienia winien wykonać I etap prac (w pomieszczeniach piwnicy) w terminie maksymalnie 3 tygodni od dnia zawarcia umowy. Po zakończeniu prac w pomieszczeniach piwnicy Wykonawca winien niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego w celu umożliwienia montażu regałów w w/w pomieszczeniach. II etap prac (w pomieszczeniach na parterze) Wykonawca również winien wykonać w terminie maksymalnie 3 tygodni od chwili udostępnienia pomieszczenia. 13. Wykonawca wykonujący II część zamówienia winien dokonać montażu regałów w pomieszczeniach piwnicy w terminie nie późniejszym niż 3 dni od dnia przekazania pomieszczeń przez Wykonawcę wykonującego ich remont oraz w terminie nie późniejszym niż 5 dni od dnia przekazania pomieszczeń na parterze przez Wykonawcę wykonującego ich remont. Przy szacowaniu czasu niezbędnego na wykonanie II części zamówienia Wykonawca winien wziąć pod uwagę konieczność etapowania prac przez Wykonawcę wykonującego I część zamówienia. 14. Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonywania robót towarzyszących polegających na wynoszeniu wyposażenia znajdującego się w remontowanych pomieszczeniach (za wyjątkiem akt w archiwach) w miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Sądu Rejonowego w Słupcy oraz do późniejszego wniesienia wyposażenia do wyremontowanych pomieszczeń. Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć przeniesione wyposażenie przed wszelkiego rodzaju utratą, uszkodzeniami itp. 15. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentacja projektowa opracowana dla przedmiotu zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej www.konin.so.gov.pl oraz do wglądu - w Sądzie Okręgowym w Koninie ul. Energetyka 5 (pok. nr 220). Dokumentacja będzie udostępniana Wykonawcom w godzinach od 8:00 do 15:00 po uprzednim uzgodnieniu terminu. 16.Gwarancja. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - co najmniej 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Koninie
Ulica ul. Energetyka 5
Nr domu 5
Miejscowość Konin
Kod Pocztowy 62-510
Województwo wielkopolskie
Tel 63 2423022 w. 176, 155
Fax 63 2426569
Regon 31161505700000
E-mail sg@konin.so.gov.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 92815
Datawydaniabiuletynu 2016-06-17
Obowiązkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 92815
Czy zmiana ogl Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam B
Kod trybu zamówienia PN
Zamowienie ue Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)