Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
|
Ulica |
Starościn
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Rzepin
|
Kod Pocztowy |
69110
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
95 759 62 39
|
Regon |
12419100000
|
E-mail |
sekretariat@tlrzepin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.tlrzepin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
wszystkich częsći
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej na adres e-mailowy: sekretariat@tlrzepin.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie, Starościn 34, 69 – 110 RZEPIN
|
Numer referencyjny |
ZP/TL/03/08/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/07/2017
|
Waluta calosc |
P
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Waluta zal |
P
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa zostanie podpisana na okres: 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi, bieżące dostawy realizowane będą przez Wykonawcę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przekazanego w formie zapotrzebowania pisemnego – faksem lub e-mailowo.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia zawodowego wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.W celu potwierdzenia doświadczenia wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej umowy, której przedmiotem była dostawa artykułów spożywczych o terminie realizacji co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej:
• dla ZADANIE NR 1 – artykuły spożywcze ogólne – kwoty 10 000,00 brutto,
• dla ZADANIE NR 2 – artykuły spożywcze – nabiał – kwoty 20 000,00 brutto,
• dla ZADANIE NR 3 – artykuły spożywcze – jajka – kwoty 2 000,00 brutto,
• dla ZADANIE NR 4 – mięso i wyroby wędliniarskie – kwoty 25 000,00 brutto,
• dla ZADANIE NR 5 – warzywa i owoce – kwoty 15 000,00 brutto,
• dla ZADANIE NR 6 – mrożonki – kwoty 2 000,00 brutto,
• dla ZADANIE NR 7 – ryby – kwoty 500,00 brutto,
• dla ZADANIE NR 8 – pieczywo i wyroby cukiernicze – kwoty 10 000,00 brutto.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, informacji z Krajowego Rejestru Karnego - w przypadku skazania na karę aresztu - w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami i grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy,
h) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy.
i) oświadczenia wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2
c) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 8 – wypełnione i podpisane przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3.
d) Wzór umowy – parafowany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
• ZADANIE NR 1 – artykuły spożywcze ogólne – 1000,00 PLN słownie: jeden tysiąc złotych.,
• ZADANIE NR 2 – artykuły spożywcze – nabiał –2000,00 PLN słownie: dwa tysiące złotych.,
• ZADANIE NR 3 – artykuły spożywcze – jajka –100,00 PLN słownie: sto złotych.,
• ZADANIE NR 4 – mięso i wyroby wędliniarskie –1000,00 PLN słownie: jeden tysiąc złotych.,
• ZADANIE NR 5 – warzywa i owoce –1000,00 PLN słownie: jeden tysiąc złotych.,
• ZADANIE NR 6 – mrożonki –100,00 PLN słownie: sto złotych.,
• ZADANIE NR 7 – ryby –100,00 PLN słownie: sto złotych.,
• ZADANIE NR 8 – pieczywo i wyroby cukiernicze - 1000,00 PLN słownie: jeden tysiąc złotych.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
nr rachunku: NBP Zielona Góra 53 1010 1704 0057 4413 9120 0000 z adnotacją: „wadium na artykuły spożywcze”
Pozostałe wytyczne zawarto w SIWZ
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.
Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne, tj. za zmianę istotną rozumie się zmianę ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; lub sytuację w której nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej,
d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4.
6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
17/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
Termin |
on
|
Okres data do |
19/09/2016
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|