Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem i pracami instalacyjnymi (serwery – 2 szt.)

Data publikacji 2016-08-04
Data zakończenia 2016-08-12 08:30:00
Instytucja Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 300357 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 482000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem i pracami instalacyjnymi (serwery – 2 szt.)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Ulica ul. Stawki
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00193
Województwo mazowieckie
Tel 22 531 03 00
Adres strony url www.giodo.gov.pl
Regon 1304909700000
E-mail doa@giodo.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.giodo.gov.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osbowych w Warszawie przy ul. Stawki 2, Kancelaria Ogólna
Numer referencyjny DAT-2210-2/16
Rodz zam D
Okres2c 50
Waluta calosc P
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Dostawa oferowanego sprzętu - 30 dni od daty podpisania umowy. Prace wdrożeniowe i instalacyjne, szkolenie personelu – 20 dni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy oferowanego sprzętu i oprogramowania
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 140.000 zł brutto (sto czterdzieści tysięcy złotych)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonali w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzy dostawy serwerów wraz z usługą instalacji i konfiguracji, każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto, dysponuje minimum jednym pracownikiem z doświadczeniem w zakresie prac (min. 4 wykonane)związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, tzn. instalacji i konfiguracji systemów nowego środowiska wraz podniesieniem AD(przeniesieniem ze starego na nowe) oraz migracji poczty wraz z deinstalacją starego środowiska z opracowaniem dokumentacji i przeszkoleniem pracowników
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych wraz z usługą instalacji i konfiguracji, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wraz z usługą instalacji i konfiguracji zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających że co najmniej trzy dostawy o wartości minimum 140.000 zł. zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za usługę instalacji i konfiguracji serwerów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 140.000 zł brutto (sto czterdzieści tysięcy złotych).
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu– wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu oraz oprogramowania wraz ze wskazaniem producenta, nazw i typu sprzętu używanych w obrocie handlowym – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Warunki gwarancji zawierające co najmniej minimalne warunki gwarancji określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany sprzęt posiada dokumenty wymienione w Załączniku nr 5 do SIWZ w punkcie - Certyfikaty. 4. Oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 5. Dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta serwera.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 70
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/08/2016
Godzina składania wniosków 8:30
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres data do 12/09/2016
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)