Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem do hali sportowo-widowiskowej przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Franciszka Ratajczaka w Kościanie przy ul. Wielichowskiej 43A

Data publikacji 2016-08-10
Data zakończenia 2016-08-19 09:50:00
Instytucja Powiat Kościański-Starostwo Powiatowe
Miejscowość Kościan
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 300678 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391500008
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Część 1
Urządzenia higieniczno-sanitarne:
1)elektryczne suszarki do rąk – szt. 11
2)suszarki kieszeniowe – szt. 2
3)kosze na śmieci – szt. 30
4)pojemniki na papier – szt. 16
5)dozowniki na mydło – szt. 23
6)uchwyty uchylne do wc z zawieszką na papier 70 cm – szt. 2
7)uchwyty prosty 50 cm – szt. 5
8)uchwyty umywalkowe uchylne 60 cm – szt. 3
9)drążki rozprężne – teleskopowe do zasłon prysznicowych fi 20, 70-115 cm, aluminiowe, matowe – szt. 17
10)zasłonki tekstylne prysznicowe wym. 120x200 cm – szt. 17

Część 2
Meble i pozostałe wyposażenie:
1)ławko – wieszak szatniowy – mb 42
2)ławki dla zawodników – szt. 12
3)wycieraczki zewnętrzne – mata gumowa ażurowa – szt.2
4)wycieraczki wewnętrzne z profilem – szt. 4
5)blaty umywalkowe z osłoną syfonów – szt. 2
6)lada bufetowa - szt. 1
7)lady szatniowe – szt. 5
8)wieszaki szatniowe – szt. 40
9)stoliki – szt. 7
10)krzesła – szt.28
11)folia maskująca na okna – m2 24
12)lustra nad umywalki wym. 40x60 cm – szt. 29
13)lustra w szatni 50x100 cm – szt. 4
14)lustra w sali fitness dł. 6,80 x wys. 2,00 m – m2 13,6
15)odbojniki do drzwi – szt. 68
16)lampy do sali – szt. 8



Opis

Urządzenia higieniczno-sanitarne:
1)elektryczne suszarki do rąk – szt. 11
2)suszarki kieszeniowe – szt. 2
3)kosze na śmieci – szt. 30
4)pojemniki na papier – szt. 16
5)dozowniki na mydło – szt. 23
6)uchwyty uchylne do wc z zawieszką na papier 70 cm – szt. 2
7)uchwyty prosty 50 cm – szt. 5
8)uchwyty umywalkowe uchylne 60 cm – szt. 3
9)drążki rozprężne – teleskopowe do zasłon prysznicowych fi 20, 70-115 cm, aluminiowe, matowe – szt. 17
10)zasłonki tekstylne prysznicowe wym. 120x200 cm – szt. 17
Meble i pozostałe wyposażenie:
1)ławko – wieszak szatniowy – mb 42
2)ławki dla zawodników – szt. 12
3)wycieraczki zewnętrzne – mata gumowa ażurowa – szt.2
4)wycieraczki wewnętrzne z profilem – szt. 4
5)blaty umywalkowe z osłoną syfonów – szt. 2
6)lada bufetowa - szt. 1
7)lady szatniowe – szt. 5
8)wieszaki szatniowe – szt. 40
9)stoliki – szt. 7
10)krzesła – szt. 28
11)folia maskująca na okna – m2 24
12)lustra nad umywalki wym. 40x60 cm – szt. 29
13)lustra w szatni 50x100 cm – szt. 4
14)lustra w sali fitness dł. 6,80 x wys. 2,00 m – m2 13,6
15)odbojniki do drzwi – szt. 68
16)lampy do sali – szt. 8

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Powiat Kościański-Starostwo Powiatowe
Ulica Al. Tadeusza Kościuszki
Nr domu 22
Miejscowość Kościan
Kod Pocztowy 64000
Województwo wielkopolskie
Tel 655 120 825
Adres strony url www.powiatkoscian.pl
Regon 41105049700000
E-mail elizaklorek@powiatkoscian.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatkoscian.pl BIP/Zamówienia publiczne/ starostwo powiatowe
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, osobiście, posłaniec
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kościanie, Al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan
Numer referencyjny ORI.2721.15.2016
Rodz zam D
Okres2c 30/09/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zdolności zawodowe do wykonania zamówienia, tzn. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali: dla części 1 jedną dostawę urządzeń higieniczno-sanitarnych na kwotę brutto co najmniej 15.000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawa została wykonana oraz załączy dowody określające, że dostawa została wykonana należycie. dla części 2 jedną dostawę wraz z montażem mebli na kwotę brutto co najmniej 40.000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawa została wykonana oraz załączy dowody określające, że dostawa została wykonana należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.zaświadczeni właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw (zał. nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie przelewu pieniężnego to należy dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium (oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną). Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie (poręczenia, gwarancje) do oferty dołączyć należy oryginał dokumentu. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału W przypadku składania oferty przez kilka występujących wspólnie podmiotów (konsorcjum), podmioty te dołączają do oferty pełnomocnictwo, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca przedstawi opisy, fotografie dotyczące zaproponowanych mebli i wyposażenia oraz dokumenty wymagane w szczegółowym zestawieniu wyposażenia (deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności)
Wadium Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości: dla części 1 - 500 PLN dla części 2 - 2.000 PLN wadium należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Kościanie nr konta 30 8666 0004 0108 1155 2000 0006 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie, wykonawca może wnieść wadium również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami) – poręczenie powinno zawierać: osobę dłużnika głównego(wykonawcę), wysokość kwoty poręczenia, termin odpowiedzialności za zobowiązania dłużnika (do ostatniego dnia terminu związania ofertą z uwzględnieniem ewentualnego przesunięcia tego terminu), zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty w przypadku nie zawarcia umowy przez wykonawcę.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W sytuacji losowej niemożliwej do przewidzenia dopuszcza się zmianę podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia, która uzależniona będzie od stopnia realizacji robót budowlanych związanych z prowadzoną budową internatu.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/08/2016
Godzina składania wniosków 09:50
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres data do 17/09/2016
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)