Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Powiat Kościański-Starostwo Powiatowe
|
Ulica |
Al. Tadeusza Kościuszki
|
Nr domu |
22
|
Miejscowość |
Kościan
|
Kod Pocztowy |
64000
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
655 120 825
|
Adres strony url |
www.powiatkoscian.pl
|
Regon |
41105049700000
|
E-mail |
elizaklorek@powiatkoscian.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatkoscian.pl BIP/Zamówienia publiczne/ starostwo powiatowe
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, osobiście, posłaniec
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kościanie, Al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan
|
Numer referencyjny |
ORI.2721.15.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/09/2016
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zdolności zawodowe do wykonania zamówienia, tzn. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali:
dla części 1
jedną dostawę urządzeń higieniczno-sanitarnych na kwotę brutto co najmniej 15.000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawa została wykonana oraz załączy dowody określające, że dostawa została wykonana należycie.
dla części 2
jedną dostawę wraz z montażem mebli na kwotę brutto co najmniej 40.000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawa została wykonana oraz załączy dowody określające, że dostawa została wykonana należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.zaświadczeni właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw (zał. nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie przelewu pieniężnego to należy dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium (oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę lub osobę upoważnioną).
Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie (poręczenia, gwarancje) do oferty dołączyć należy oryginał dokumentu.
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału
W przypadku składania oferty przez kilka występujących wspólnie podmiotów (konsorcjum), podmioty te dołączają do oferty pełnomocnictwo, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca przedstawi opisy, fotografie dotyczące zaproponowanych mebli i wyposażenia oraz dokumenty wymagane w szczegółowym zestawieniu wyposażenia (deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności)
|
Wadium |
Przystępując do przetargu wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości:
dla części 1 - 500 PLN
dla części 2 - 2.000 PLN
wadium należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Kościanie nr konta 30 8666 0004 0108 1155 2000 0006 Spółdzielcza Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Kościanie, wykonawca może wnieść wadium również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami) – poręczenie powinno zawierać: osobę dłużnika głównego(wykonawcę), wysokość kwoty poręczenia, termin odpowiedzialności za zobowiązania dłużnika (do ostatniego dnia terminu związania ofertą z uwzględnieniem ewentualnego przesunięcia tego terminu), zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty w przypadku nie zawarcia umowy przez wykonawcę.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W sytuacji losowej niemożliwej do przewidzenia dopuszcza się zmianę podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia, która uzależniona będzie od stopnia realizacji robót budowlanych związanych z prowadzoną budową internatu.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
19/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Okres data do |
17/09/2016
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|