ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DRUKOWANYCH

Data publikacji 2016-08-12
Data zakończenia 2016-08-23 11:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 300949 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z opracowaniem projektów nadruków na materiałach promocyjnych w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia razem z rozmieszczeniem logotypów i oznaczeń zgodnie z przepisami prawnymi oraz wytycznymi Zamawiającego zawartymi w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki
Ulica ul. Czajkowskiego
Nr domu 109
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51150
Województwo dolnośląskie
Tel 261 658 666
Adres strony url www.wso.wroc.pl
Regon 93038806200000
E-mail zamowieniapubliczne@wso.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.wso.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wso.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiajacego - Kancelarii Jawnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, bud. 8, pok. 121
Numer referencyjny WNP/517/PN/2016
Rodz zam D
Okres2c 90
Szacunkowa wart zam calosc 56389.50
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania faksem lub drogą elektroniczną zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust.2 i art. 183 ust. 1 Ustawy. 2. Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylać się będzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zajdą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1. Ustawy. 4. Przez uchylenie się od podpisania umowy, Zamawiający rozumie między innymi nie podpisanie umowy w terminie określonym zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej. 5. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty: a. Wykonawcy będącego osobą prawną, Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; b. Wykonawcy określonego w art. 23 ust. 1 Ustawy (np. konsorcjum) – Zamawiający przed podpisaniem umowy, zażąda umowy regulującej współpracę tych wspólników zwierająca co najmniej następujące elementy: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, 6. W przypadku jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jest osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, zapisy umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną dostosowane dla takiej osoby. 7. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy o pracę z grafikiem komputerowym zawartej na co najmniej okres realizacji zamówienia. (dotyczy Wykonawców, którzy zadeklarowali zatrudnienie na umowę o prace grafika komputerowego). 8. Wykonawca nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do złożenia do Zamawiającego, wniosku wraz z wykazem osób i pojazdów o wydanie przepustek osobowych i samochodowych uprawniających do wjazdu i wejścia na teren WSOWL wszystkich osób z aktualną fotografią i pojazdów przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy. 9. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, przedstawiciel Zamawiającego (Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych) na terenie WSOWL dokona szkolenia wszystkich osób przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy, które będą realizować przedmiot umowy na terenie WSOWL, w zakresie zasad ochrony i poruszania się po terenie WSOWL. 10. Wejście (wyjście), wjazd (wyjazd) oraz przebywanie pracowników Wykonawcy na terenie kompleksu koszarowego Zamawiającego w okresie powyżej 14 dni odbywać się będzie na podstawie wydanej przez Komendanta Ochrony WSOWL przepustki, które będą wydawane na podstawie pisemnych wniosków (dostępnych u Komendanta Ochrony tel. 261 658 491) z załączonymi zdjęciami o wymiarach 30 mm szer. x 40 mm wys. złożonych przez Wykonawcę na każdego pracownika oddzielnie. 11. Wejście (wyjście), wjazd (wyjazd) oraz przebywanie pracowników Wykonawcy na terenie kompleksu koszarowego Zamawiającego w okresie do 14 dni odbywać się będzie na podstawie identyfikatorów wydawanych w biurze przepustek (ul. Czajkowskiego 109) na podstawie wydanej jednorazowo zgody Komendanta Ochrony WSOWL na podstawie pisemnego wniosku Zamawiającego zawierającego datę wstępu oraz imię i nazwisko osoby, o którą się wnioskuje, jej nr dowodu osobistego. 12. W przypadku pracowników Wykonawcy cudzoziemców ich wstęp na teren WSOWL niezależnie od okresu możliwy będzie po otrzymaniu przez WSOWL pozytywnej odpowiedzi na stosowne zapytanie do uprawnionego organu, które rozpatrywane jest w terminie 14 dni od jego wysłania po uprzednim otrzymaniu przez Zamawiającego od Wykonawcy wniosków z danymi ww. osób takich jak imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, nr dokumentu tożsamości i jego kserokopię, obywatelstwo, a w przypadku obywateli spoza Unii Europejskiej dodatkowo nr ważnej karty pobytu lub wizy wraz z ich kserokopią. Podstawa: Decyzja Nr Z-4/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 listopada 2012r. w sprawie organizacji systemu przepustkowego w resorcie obrony narodowej (dokument niejawny), Decyzja nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamówienie nie wymaga szczególnych uprawnień.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp – załączonego do oferty
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje min. 1 grafikiem komputerowym. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże w oświadczeniu, że osoba którą dysponuje jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Nie
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie wymienione w rozdz. VIII SIWZ o spełnianiu warunków w postepowaniu i niepodleganiu wykluczeniu- załącznik nr 1
Zakresie warunkow udzialu 2) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - dokument ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „ aspekt społeczny” opisanym w rozdziale XVII pkt. 5 SIWZ – załącznik nr 2. (w przypadku gdy Wykonawca oświadczy, ze dysponuje min. 1 grafikiem komputerowym zatrudnionym na umowę o pracę, którym będzie dysponował do realizacji zamówienia)
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertowa brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów - załącznik nr 5. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp – załącznik nr 6 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 7.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis przedmiotu zamówienia - dokument ma umożliwić dokonanie oceny czy oferowany przedmiotu zamówienia spełnia warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ – załącznik nr 3. Opis techniczny poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia wraz z fotografiami/rysunkami zawierającymi oferowane przedmioty zamówienia. Jako fotografie Zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia, jakie Wykonawca oferuje w postępowaniu. Opis oferowanego asortymentu powinien zawierać minimum dane techniczne (minimalne wymagania zawiera opis techniczny przedmiotu zamówienia) 2. próbki asortymentu do poz. 1, 2, 4, 7, 8 - próbki mają być dostarczone w celu oceny zgodności oferty z siwz oraz w zakresie oceny kryterium jakości. W celu potwierdzenia, że oferowane artykuły promocyjne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć próbki artykułów promocyjnych analogicznie do przedmiotów określonych w SIWZ w formie fizycznej po jednej sztuce – załącznik nr 4. a) ulotka informacyjna musi być w formacie A5 , drukowana dwustronnie na papierze kredowanym błysk o gramaturze min. 130 gr/m2, druk: 4 + 4 (CMYK). b) broszura informacyjna musi posiadać format: DL min. 10 stron drukowana na papierze kredowanym lub satynowym min. 130g, okładka musi być drukowana na papierze 250 g oraz foliowana. Broszura szyta po długim boku. c) teczka ofertowa musi być w formacie A4, zamykana na gumkę, laminowana matowo jednostronnie. Papier kredowany błyszczący min. 300g/m2, , d) kalendarz trójdzielny musi posiadać rozmiar: wymiar kalendarza: 32x69 cm (+/- 2 cm) oraz zawierać elementy: zdjęcie - folia mat + lakier UV wybiórczy, eleganckie kremowe kalendarium dwujęzyczne (PL, GB,). e) terminarz książkowy A5 musi zawierać: okładka z ekoskóry, znakowanie metodą tłoczenia. Wykonawca ma możliwość przygotowania próbek gadżetów promocyjnych, na których docelowo będą wykonane aplikacje graficzne zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SIWZ lub przedstawienia próbek gadżetów promocyjnych dotychczas wykonanych pod warunkiem, że nadruki na tych przedmiotach będą odpowiadać technikom nadruku wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi wszystkie koszty przygotowania oferty wraz z kosztem przygotowania i dostarczenia próbek. Wykaz produktów oraz wymagania dotyczące parametrów oraz nadruku na gadżetach promocyjnych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do przedmiotu zamówienia: a) Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza przypadkami określonymi w niniejszej siwz. b) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: - w przypadku zmiany adresu, konta bankowego, osób do kontaktu, itp. - jeżeli w trakcie realizacji umowy producent zaproponowanego produktu w ofercie, zakończy jego produkcje, dopuszcza się zaoferowanie produktu zamiennego, a taka zmiana asortymentu nie stanowić będzie zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta urządzenia o zaprzestaniu produkcji. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że nowy produkt spełnia warunki określone w SIWZ. 3. Zmiana postanowień umowy będzie dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 23/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)