Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Nr domu |
27
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50370
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
713 202 182,32
|
Adres strony url |
http://przetargi.pwr.wroc.pl/
|
Regon |
55181193009000
|
E-mail |
bzp@pwr.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie nr 2-Zakup realizowany w ramach projektu badawczego STRATEGMED pt. Opracowanie polskiego komplementarnego systemu molekularnej nawigacji chirurgicznej dla potrzeb leczenia nowotworów MentorEye
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.pwr.wroc.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.pwr.wroc.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
FORMA PISEMNA
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409 - sekretariat, 50-370 Wrocław
|
Numer referencyjny |
ZP/BZP/111/2016
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi dla zadania:
-Nr 1 - w terminie do 2 tygodni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia, dla którego zastosowano stawkę 23 % VAT dla zamawianego sprzętu;
-Nr 2 (laptop) i 3 – w terminie do 2 tygodni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia (które zostanie wysłane przez Zamawiającego w terminie do 3 tygodni od daty podpisania umowy), dla którego zastosowano stawkę 23 % VAT dla zamawianego sprzętu;
-Nr 2 (komputer stacjonarny) – w terminie do 2 tygodni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uprawniającego do zastosowania preferencyjnej „0” stawki podatku VAT dla zamawianego sprzętu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej:
składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi się składać z:
1)oświadczenia wymienionego w rozdz. V pkt 1 SIWZ.Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
2)opisu oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 4.1-4.3 do SIWZ;
3)Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
4)(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ);
5)(jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ).
6)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących aneksów:
a.aneks dotyczący przedmiotu zamówienia – Zamawiający dopuszcza w stosunku do pierwotnie złożonej przez Wykonawcę oferty, zamianę elementów stanowiących przedmiot dostawy na elementy równoważne lub lepsze co do funkcjonalności, o ile uzna ich parametry za nie gorsze niż w złożonej pierwotnie ofercie.
Zamiana takich elementów może być spowodowana:
-niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą
z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń;
-pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia;
-pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
90
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
22/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|