część 1 – urządzenia do obróbki żywności:
1.Piec konwekcyjno-parowy – 10 półkowy z wyposażeniem;
2.Piec konwekcyjno-parowy 10 –półkowy z wyposażeniem;
3.Piec konwekcyjny z nawilżaniem;
4.Zestaw 3 kociołków przechylnych elektrycznych;
5.Kocioł warzelny gazowy blokowy 300 l;
6.Kuchnia gazowa 6 palnikowa z piekarnikiem gazowym;
7.Kuchnia gazowa 6- palnikowa na podstawie z półką.
część 2 - zmywarki:
1.Zmywarka podblatowa do szkła;
2.Zmywarka do naczyń kuchennych i garnków;
3.Zmywarka do naczyń kuchennych.
Część 3 - sprzęt kuchenny do obróbki mechanicznej:
1.Kostkarka do lodu;
2.Blender barmański;
3.Sokowirówka do warzyw i owoców;
4.Kuchenka mikrofalowa z programowaniem;
5.Cyrkulator zanurzeniowy;;
6..Sous vide,
7.Blender kuchenny;
8.Mikser uniwersalny, stołowy;
9.Automatyczny ekspres ciśnieniowy do kawy;
10.Automatyczna krajalnica żywności – elektryczna;
11.Wilk do mielenia mięsa;
12.Szatkownica do warzyw;
13.Maszyna do rozbijania mięsa na kotlety (kotleciarka).
część 4 – urządzenia chłodnicze:
1.Szafa mroźnicza;
2.Witryna chłodnicza 400l z przeszklonymi drzwiami;
3.Szafa chłodnicza 400 l;
4.Schładzarko – zamrażarka szokowa 5 x gn 1/1, sztuk 2;
5.Stół chłodniczy gn 1/1 z blokiem 4 szuflad;
6.Stół mroźniczy z 2 szafkami (dwudrzwiowy) gn 1/1;
7.3 – drzwiowy stół chłodniczy gn 1/1 ze zlewem.
część 5 - wyposażenie kuchni:
1.Stół grzewczy przyścienny z nadstawką grzewczą;
2.Okap centralny trapezowy z filtrami i oświetleniem;
3. Szorowarka do podłóg.
część 6 – meble kuchenne:
1.Stół do resztkowania z wykrywaczem metalu;
2.Stół roboczy z szafką i blokiem 3 szuflad;
3.Szafa magazynowa na naczynia;
4.Szafa przelotowa na naczynia dwudzielna.
Opis1.Piec konwekcyjno-parowy – 10 półkowy z wyposażeniem,
2.Piec konwekcyjno-parowy 10 –półkowy z wyposażeniem,
3.Piec konwekcyjny z nawilżaniem,
4.Zestaw 3 kociołków przechylnych elektrycznych,
5.Kocioł warzelny gazowy blokowy 300 l ,
6.Kuchnia gazowa 6 palnikowa z piekarnikiem gazowym.
7. Kuchnia gazowa 6- palnikowa na podstawie z półką
1. Zmywarka podblatowa do szkła,
2. Zmywarka do naczyń kuchennych i garnków,
3. Zmywarka do naczyń kuchennych
Kostkarka do lodu,
2. Blender barmański,
3. Sokowirówka do warzyw i owoców,
4. Kuchenka mikrofalowa z programowaniem,
5. Cyrkulator zanurzeniowy,
6.. Sous vide,
7. Blender kuchenny,
8. Mikser uniwersalny, stołowy,
9. Automatyczny ekspres cisnieniowy do kawy,
10. Automatyczna krajalnica żywności – elektryczna,
11. Wilk do mielenia mięsa,
12. Szatkownica do warzyw ,
13. Maszyna do rozbijania mięsa na kotlety (kotleciarka).
Szafa mroźnicza,
2. Witryna chłodnicza 400l z przeszklonymi drzwiami,
3. Szafa chłodnicza 400 l,
4. Schładzarko – zamrażarka szokowa 5 x gn 1/1, sztuk 2,
5. Stół chłodniczy gn 1/1 z blokiem 4 szuflad,
6. Stół mroźniczy z 2 szafkami (dwudrzwiowy) gn 1/1,
7. 3 – drzwiowy stół chłodniczy gn 1/1 ze zlewem.
1. Stół grzewczy przyścienny z nadstawką grzewczą,
2. Okap centralny trapezowy z filtrami i oświetleniem,
3. Szorowarka do podłóg,
1. Stół do resztkowania z wykrywaczem metalu,
2. Stół roboczy z szafką i blokiem 3 szuflad,
3. Szafa magazynowa na naczynia,
4. Szafa przelotowa na naczynia dwudzielna.
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
|
Ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Bydgoszcz
|
Kod Pocztowy |
85915
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
261411640
|
Adres strony url |
www.1blog.wp.mi.pl
|
Regon |
9317109000000
|
E-mail |
1blog.zampub@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1blog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
zamówienie podzielono na 6 części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Powstańców Warszawy 2, kod pocztowy: 85-915 Bydgoszcz
|
Numer referencyjny |
02/Żyw/D/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.Urządzenia są przeznaczone do ciężkiego użytku profesjonalnego lub przemysłowego. Wykonawca może zaoferować urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż w opisie.
2.Równoważny przedmiot to taki, który odpowiada opisowi lub posiada lepsze parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe niż opisane w SIWZ. Wszystkie dostarczane urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych akcesoriów i kabli oraz być kompletne i posiadać niezbędne materiały eksploatacyjne przewidziane przez producenta.
Gabaryty produktu równoważnego muszą umożliwiać jego montaż w danym pomieszczeniu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymogi określone przez zamawiającego.
3.Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z instalacjami znajdującymi się w pomieszczeniach. W tym celu wykonawcy skontaktują się z przedstawicielem zamawiającego w dniu 19.08.2016 r. od godz. 09.00 do 15.00 telefon 721 890 227. Informacje z wizji bezzwłocznie zamieszczone zostaną na stronie internetowej zamawiającego.
4.Oferowane urządzenia powinny posiadać dokumentację techniczno – ruchową lub instrukcje obsługi oraz menu w języku polskim. Powinny być fabrycznie nowe (nie używane), kompletne, umożliwiające prace zgodnie z przeznaczeniem bez dodatkowych akcesoriów i kabli. Wykonawca powinien dokonać w czasie odbioru rozruchu urządzeń i przeszkolić osoby, które obsługiwać będą po stronie zamawiającego oferowane urządzenia chyba, że zapis szczegółowy przy opisie urządzenia stanowi inaczej.
5.Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancje jakości min. na 2 lata od daty odbioru. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny z terminem stawiennictwa serwisu max. 72 godz. oraz pogwarancyjny na okres min. 5 lat. Termin naprawy urządzeń z 1 części zamówienia nie powinien przekraczać 72 godzi. od dnia zgłoszenia. Jeżeli z przyczyn obiektywnych naprawa w ciągu 72 godzin będzie niemożliwa, Wykonawca na czas naprawy zapewni urządzenie zastępcze.
6.Wprowadzane do obrotu wyroby, które mogą stwarzać zagrożenie zdrowia, mienia lub środowiska, obowiązkowo podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą oraz podlegają oznakowaniu CE na podstawie ustawy o systemie oceny zgodności z 30.08.2002 r. (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 655 ze zm.).
7.Wykonawca składając ofertę ma obowiązek poinformować zamawiającego czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.
9.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
Miejsce dostawy: Klub Logistyk ul. Szubińska 101, Bydgoszcz, kod pocztowy: 85 – 312, sprzęt nie podlegający montowaniu : siedziba zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie określa się
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenia wykonawcy ( podwykonawcy ), o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenia wykonawcy ( podwykonawcy ) o braku orzeczenia wobec niego środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
3) dokumenty na potwierdzenie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności dokumentację techniczno - ruchową, instrukcję obsługi z opisanymi cechami urządzenia, karty katalogowe itp. Dokument powinien wystawić producent, dystrybutor, importer lub uprawniony urzędowo organ niezależny. Treść dokumentów powinna potwierdzić, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi zamawiającego zawarte w załączniku nr 1 tak aby można było dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty.
4) Jeżeli wykonawca ( podwykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie lub zdrowotne
- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert.
d) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ( podwykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) dokumenty na potwierdzenie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności dokumentację techniczno - ruchową, instrukcję obsługi z opisanymi cechami urządzenia, karty katalogowe itp. Dokument powinien wystawić producent, dystrybutor, importer lub uprawniony urzędowo organ niezależny. Treść dokumentów powinna potwierdzić, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi zamawiającego zawarte w załączniku nr 1 tak aby można było dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty.
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium:
1 część zamówienia 4895,00 zł
2 część zamówienia 2864,00 zł
3 część zamówienia 1823,00 zł
1) Powinno ono być wniesione przed terminem składania ofert oddzielnie na każdą część zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego nr 08 1010 1078 0059 3313 9120 0000.
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt. 45 ust. 6.
3) Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału (gwarancja bankowa tylko pisemnie) lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć przed terminem otwarcia ofert do kasy w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą.
4) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zawierać oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zabezpieczenie to jest mu należne, a poza tym powinno zawierać w swojej treści:
a) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku),
b) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić,
c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje - z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany,
d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium,
e) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
5) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data oraz godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
6) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należnego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 i 148 ust.4.
Kserokopie potwierdzające wniesienie wadium dołączyć do dokumentów wraz
z ofertą.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku wycofania
z produkcji lub dystrybucji oferowanego urządzenia przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od urządzeń przyjętych do oferty. Zaistniałe obiektywne okoliczności uniemożliwiające dostawę oferowanego urządzenia Wykonawca powinien udokumentować
|
Kryt 0 |
Cena oferty
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
29/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. Ofertę wraz z oświadczeniami o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanych urządzeń należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii w sztabie na 1 piętrze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu ich składania o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych).
3. Termin przesłania żądanych dokumentów i pozostałych oświadczeń określony zostanie w piśmie przesłanym wykonawcy na zasadach opisanych w art. 26 ust. 2 ustawy.
4. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia pzed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie na część: 1, 2, 3, 4 zamówienia.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|