Dostawa urządzeń przemysłowego sprzętu kuchennego

Data publikacji 2016-08-17
Data zakończenia 2016-08-29 09:00:00
Instytucja Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301324 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393140006, 391410002
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

część 1 – urządzenia do obróbki żywności:
1.Piec konwekcyjno-parowy – 10 półkowy z wyposażeniem;
2.Piec konwekcyjno-parowy 10 –półkowy z wyposażeniem;
3.Piec konwekcyjny z nawilżaniem;
4.Zestaw 3 kociołków przechylnych elektrycznych;
5.Kocioł warzelny gazowy blokowy 300 l;
6.Kuchnia gazowa 6 palnikowa z piekarnikiem gazowym;
7.Kuchnia gazowa 6- palnikowa na podstawie z półką.

część 2 - zmywarki:
1.Zmywarka podblatowa do szkła;
2.Zmywarka do naczyń kuchennych i garnków;
3.Zmywarka do naczyń kuchennych.

Część 3 - sprzęt kuchenny do obróbki mechanicznej:
1.Kostkarka do lodu;
2.Blender barmański;
3.Sokowirówka do warzyw i owoców;
4.Kuchenka mikrofalowa z programowaniem;
5.Cyrkulator zanurzeniowy;;
6..Sous vide,
7.Blender kuchenny;
8.Mikser uniwersalny, stołowy;
9.Automatyczny ekspres ciśnieniowy do kawy;
10.Automatyczna krajalnica żywności – elektryczna;
11.Wilk do mielenia mięsa;
12.Szatkownica do warzyw;
13.Maszyna do rozbijania mięsa na kotlety (kotleciarka).

część 4 – urządzenia chłodnicze:
1.Szafa mroźnicza;
2.Witryna chłodnicza 400l z przeszklonymi drzwiami;
3.Szafa chłodnicza 400 l;
4.Schładzarko – zamrażarka szokowa 5 x gn 1/1, sztuk 2;
5.Stół chłodniczy gn 1/1 z blokiem 4 szuflad;
6.Stół mroźniczy z 2 szafkami (dwudrzwiowy) gn 1/1;
7.3 – drzwiowy stół chłodniczy gn 1/1 ze zlewem.

część 5 - wyposażenie kuchni:
1.Stół grzewczy przyścienny z nadstawką grzewczą;
2.Okap centralny trapezowy z filtrami i oświetleniem;
3. Szorowarka do podłóg.

część 6 – meble kuchenne:
1.Stół do resztkowania z wykrywaczem metalu;
2.Stół roboczy z szafką i blokiem 3 szuflad;
3.Szafa magazynowa na naczynia;
4.Szafa przelotowa na naczynia dwudzielna.


Opis

1.Piec konwekcyjno-parowy – 10 półkowy z wyposażeniem,
2.Piec konwekcyjno-parowy 10 –półkowy z wyposażeniem,
3.Piec konwekcyjny z nawilżaniem,
4.Zestaw 3 kociołków przechylnych elektrycznych,
5.Kocioł warzelny gazowy blokowy 300 l ,
6.Kuchnia gazowa 6 palnikowa z piekarnikiem gazowym.
7. Kuchnia gazowa 6- palnikowa na podstawie z półką
1. Zmywarka podblatowa do szkła,
2. Zmywarka do naczyń kuchennych i garnków,
3. Zmywarka do naczyń kuchennych
Kostkarka do lodu,
2. Blender barmański,
3. Sokowirówka do warzyw i owoców,
4. Kuchenka mikrofalowa z programowaniem,
5. Cyrkulator zanurzeniowy,
6.. Sous vide,
7. Blender kuchenny,
8. Mikser uniwersalny, stołowy,
9. Automatyczny ekspres cisnieniowy do kawy,
10. Automatyczna krajalnica żywności – elektryczna,
11. Wilk do mielenia mięsa,
12. Szatkownica do warzyw ,
13. Maszyna do rozbijania mięsa na kotlety (kotleciarka).
Szafa mroźnicza,
2. Witryna chłodnicza 400l z przeszklonymi drzwiami,
3. Szafa chłodnicza 400 l,
4. Schładzarko – zamrażarka szokowa 5 x gn 1/1, sztuk 2,
5. Stół chłodniczy gn 1/1 z blokiem 4 szuflad,
6. Stół mroźniczy z 2 szafkami (dwudrzwiowy) gn 1/1,
7. 3 – drzwiowy stół chłodniczy gn 1/1 ze zlewem.
1. Stół grzewczy przyścienny z nadstawką grzewczą,
2. Okap centralny trapezowy z filtrami i oświetleniem,
3. Szorowarka do podłóg,
1. Stół do resztkowania z wykrywaczem metalu,
2. Stół roboczy z szafką i blokiem 3 szuflad,
3. Szafa magazynowa na naczynia,
4. Szafa przelotowa na naczynia dwudzielna.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dowództwo 1 Brygady Logistycznej
Ulica ul. Powstańców Warszawy
Nr domu 2
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85915
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 261411640
Adres strony url www.1blog.wp.mi.pl
Regon 9317109000000
E-mail 1blog.zampub@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1blog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci zamówienie podzielono na 6 części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Powstańców Warszawy 2, kod pocztowy: 85-915 Bydgoszcz
Numer referencyjny 02/Żyw/D/16
Rodz zam D
Okres2c 30
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Urządzenia są przeznaczone do ciężkiego użytku profesjonalnego lub przemysłowego. Wykonawca może zaoferować urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż w opisie. 2.Równoważny przedmiot to taki, który odpowiada opisowi lub posiada lepsze parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe niż opisane w SIWZ. Wszystkie dostarczane urządzenia powinny być gotowe do pracy bez dodatkowych akcesoriów i kabli oraz być kompletne i posiadać niezbędne materiały eksploatacyjne przewidziane przez producenta. Gabaryty produktu równoważnego muszą umożliwiać jego montaż w danym pomieszczeniu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymogi określone przez zamawiającego. 3.Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z instalacjami znajdującymi się w pomieszczeniach. W tym celu wykonawcy skontaktują się z przedstawicielem zamawiającego w dniu 19.08.2016 r. od godz. 09.00 do 15.00 telefon 721 890 227. Informacje z wizji bezzwłocznie zamieszczone zostaną na stronie internetowej zamawiającego. 4.Oferowane urządzenia powinny posiadać dokumentację techniczno – ruchową lub instrukcje obsługi oraz menu w języku polskim. Powinny być fabrycznie nowe (nie używane), kompletne, umożliwiające prace zgodnie z przeznaczeniem bez dodatkowych akcesoriów i kabli. Wykonawca powinien dokonać w czasie odbioru rozruchu urządzeń i przeszkolić osoby, które obsługiwać będą po stronie zamawiającego oferowane urządzenia chyba, że zapis szczegółowy przy opisie urządzenia stanowi inaczej. 5.Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancje jakości min. na 2 lata od daty odbioru. Wykonawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny z terminem stawiennictwa serwisu max. 72 godz. oraz pogwarancyjny na okres min. 5 lat. Termin naprawy urządzeń z 1 części zamówienia nie powinien przekraczać 72 godzi. od dnia zgłoszenia. Jeżeli z przyczyn obiektywnych naprawa w ciągu 72 godzin będzie niemożliwa, Wykonawca na czas naprawy zapewni urządzenie zastępcze. 6.Wprowadzane do obrotu wyroby, które mogą stwarzać zagrożenie zdrowia, mienia lub środowiska, obowiązkowo podlegają ocenie zgodności z zasadniczymi wymaganiami, specyfikacjami technicznymi lub określoną normą oraz podlegają oznakowaniu CE na podstawie ustawy o systemie oceny zgodności z 30.08.2002 r. (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 655 ze zm.). 7.Wykonawca składając ofertę ma obowiązek poinformować zamawiającego czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. 9.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Miejsce dostawy: Klub Logistyk ul. Szubińska 101, Bydgoszcz, kod pocztowy: 85 – 312, sprzęt nie podlegający montowaniu : siedziba zamawiającego.
Okreslenie warunkow nie określa się
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określa się
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie określa się
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenia wykonawcy ( podwykonawcy ), o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia wykonawcy ( podwykonawcy ) o braku orzeczenia wobec niego środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) dokumenty na potwierdzenie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności dokumentację techniczno - ruchową, instrukcję obsługi z opisanymi cechami urządzenia, karty katalogowe itp. Dokument powinien wystawić producent, dystrybutor, importer lub uprawniony urzędowo organ niezależny. Treść dokumentów powinna potwierdzić, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi zamawiającego zawarte w załączniku nr 1 tak aby można było dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty. 4) Jeżeli wykonawca ( podwykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ( podwykonawca) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą.
Zakresie warunkow udzialu 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) dokumenty na potwierdzenie wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności dokumentację techniczno - ruchową, instrukcję obsługi z opisanymi cechami urządzenia, karty katalogowe itp. Dokument powinien wystawić producent, dystrybutor, importer lub uprawniony urzędowo organ niezależny. Treść dokumentów powinna potwierdzić, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi zamawiającego zawarte w załączniku nr 1 tak aby można było dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wadium Wymagania dotyczące wadium: 1 część zamówienia 4895,00 zł 2 część zamówienia 2864,00 zł 3 część zamówienia 1823,00 zł 1) Powinno ono być wniesione przed terminem składania ofert oddzielnie na każdą część zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego nr 08 1010 1078 0059 3313 9120 0000. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w ustawie w pkt. 45 ust. 6. 3) Wadium wnoszone w innej postaci niż pieniężna, w formie oryginału (gwarancja bankowa tylko pisemnie) lub kopii potwierdzonej notarialnie, należy dostarczyć przed terminem otwarcia ofert do kasy w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 4) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zawierać oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zabezpieczenie to jest mu należne, a poza tym powinno zawierać w swojej treści: a) wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji (ubezpieczyciela/banku), b) wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić, c) określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje - z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium, e) wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data oraz godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należnego wykonania umowy określa ustawa w art. 46 i 148 ust.4. Kserokopie potwierdzające wniesienie wadium dołączyć do dokumentów wraz z ofertą.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego urządzenia przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych od urządzeń przyjętych do oferty. Zaistniałe obiektywne okoliczności uniemożliwiające dostawę oferowanego urządzenia Wykonawca powinien udokumentować
Kryt 0 Cena oferty
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 29/08/2016
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Ofertę wraz z oświadczeniami o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wraz z wykazem oferowanych urządzeń należy przesłać na adres Zamawiającego lub złożyć w jego siedzibie przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy w kancelarii w sztabie na 1 piętrze, wejście przez biuro przepustek po wystawieniu przepustki. 2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu ich składania o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, budynek nr 8, p. 222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych). 3. Termin przesłania żądanych dokumentów i pozostałych oświadczeń określony zostanie w piśmie przesłanym wykonawcy na zasadach opisanych w art. 26 ust. 2 ustawy. 4. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia pzed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie na część: 1, 2, 3, 4 zamówienia.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)