Dostawa sprzętu medycznego dla UCK.

Data publikacji 2016-08-18
Data zakończenia 2016-08-26 10:30:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301470 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331942101, 302360002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 5a oraz 5b do SIWZ, zwanego dalej „sprzętem”, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
2.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1 – Wagomieszarka (1 szt.) – o parametrach technicznych określonych w załączniku 5a do SIWZ,
Część 2 – Zestaw do kodowania przeszczepów (1 szt.) – o parametrach technicznych określonych w załączniku 5b do SIWZ,
3.Wymieniony wyżej sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone odpowiednio w załącznikach nr 5a, 5b do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych odpowiednio w załącznikach nr 5a lub 5b do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
4.Sprzęt wymieniony w pkt. 2 zostanie dostarczony wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania.
5.Dostawa sprzętu o którym mowa w pkt. 2 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Gdańsku, przy ul. Dębinki 7 i ul. Smoluchowskiego 17 na koszt Wykonawcy.
6.Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
7.Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu podstaw eksploatacji sprzętu w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
8.O dokładnym terminie szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych.
9.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, dopuszczony do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej.
10.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie dostawy sprzętu kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, z których wynika, że oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
11.Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2016 r.


Opis

Wagomieszarka (1 szt.) – o parametrach technicznych określonych w załączniku 5a do SIWZ,Zestaw do kodowania przeszczepów (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 5b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Ulica ul. Dębinki
Nr domu 7
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80952
Województwo pomorskie
Tel 583 491 248
Adres strony url http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Regon 28864000000
E-mail ajarocka@uck.gda.pl
Obowiązkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.uck.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Dyrektora Naczelnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7, bud. 9
Numer referencyjny 149/PN/2016
Rodz zam D
Okres2c 30
Szacunkowa wart zam calosc 29000
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.Zamawiający przewiduje dokonywanie zmian w umowie. Okoliczności dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą wymienione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik 6 do SIWZ. 5.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VI ust. 1 SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 7.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144.
Okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Nie
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: a.odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy b.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku 3 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty: a.Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – według wzoru na załączniku nr 8 do SIWZ; b.Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia ( pozycja z numerami katalogowymi); c.Kopie certyfikatu potwierdzającego udokumentowany system zarządzania jakością producenta na zgodność z normami międzynarodowymi.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a.Obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b.Zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c.Zmiany numeru katalogowego producenta.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 26/08/2016
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)