Dostawa mebli, wkładów brezentowych do łóżek polowych oraz stojaków na broń

Data publikacji 2016-09-15
Data zakończenia 2016-09-23 11:30:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 309005 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 395220007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, wkładów brezentowych do łóżek polowych oraz stojaków na broń w zakresie:

część I zamówienia – dostawa mebli drewnianych i z płyty meblowej

część II zamówienia – dostawa mebli metalowych i na metalowej podstawie

część III zamówienia – dostawa wkładów brezentowych do łóżek polowych

część IV zamówienia – dostawa stojaków na broń na metalowej podstawie

Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
 wzory umów na poszczególne części,
 opisy przedmiotu zamówienia na poszczególne części,
 druk „oferta cenowa mebli drewnianych i z płyty meblowej”,
 druk „oferta cenowa mebli metalowych i na metalowej podstawie”,
 druk „oferta cenowa wkładów brezentowych do łóżek polowych”,
 druk „oferta cenowa stojaków na broń na metalowej podstawie”,
 wzory dokumentów gwarancyjnych na poszczególne części ,
 wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
 wzór karty wyrobu.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.




Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli drewnianych i z płyty meblowej

Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
 wzór umowy,
 opis przedmiotu zamówienia,
 druk „oferta cenowa mebli drewnianych i z płyty meblowej”,
 wzór dokumentu gwarancyjnego ,
 wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
 wzór karty wyrobu.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych i na metalowej podstawie


Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
 wzór umowy,
 opis przedmiotu zamówienia
 druk „oferta cenowa mebli metalowych i na metalowej podstawie”,
 wzór dokumentu gwarancyjnego ,
 wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
 wzór karty wyrobu.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów brezentowych do łóżek polowych


Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
 wzór umowy,
 opis przedmiotu zamówienia
 druk „oferta cenowa wkładów brezentowych do łóżek polowych”,
 wzór dokumentu gwarancyjnego ,
 wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
 wzór karty wyrobu.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stojaków na broń na metalowej podstawie



Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
 wzór umowy,
 opis przedmiotu zamówienia
 druk „oferta cenowa stojaków na broń na metalowej podstawie”,
 wzór dokumentu gwarancyjnego ,
 wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
 wzór karty wyrobu.

Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Ulica ul. Mogilska
Nr domu 85
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30901
Województwo małopolskie
Tel 261 13 10 40
Fax 261 13 13 06
Adres strony url www.rzikrakow.wp.mil.pl
Regon 35013684328100
E-mail rzikrakow.zam.publ@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.rzikrakow.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzikrakow.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załąnikami składa sie pd rygorem nieważności w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rejonowy Zarząd Infrastrutury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków
Numer referencyjny 51/2016/ZP
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część nr I Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 20 tys. zł brutto. Część nr II Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto. Część nr III Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę wkładów brezentowych do łóżek polowych na kwotę nie mniejszą niż 40 tys. zł brutto. Część nr IV Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę stojaków na broń na metalowej podstawie na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiem z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 7. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. 8. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy. 9. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). 10. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokumenty wskazane w pkt III.4 - ppkt 1-9 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tych podmiotów. 11. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy - dokumenty wskazane w pkt III.4 - ppkt 1-9 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu 7.4.1 Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór - zał. nr 4 do siwz) - przy uwzględnieniu warunku opisanego w pkt III.1.3.
Inne dokumenty niewymienione I. Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia: 1 Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 1 do siwz); 2 Wypełniony druk „oferta cenowa” odpowiedni do części, na które wykonawca składa ofertę - wzór – zał. nr 7, 8, 9, 10 do siwz) 3. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Wadium Wymagane wniesienie wadium w wysokości: Część nr I: 500 zł (słownie: pięćset złotych) Część nr II: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część nr III: 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych) Część nr IV: 1.700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 23/09/2016
Godzina składania wniosków 11:30
Termin on
Okres data do 21/10/2016
Zastosowanie procedury pzp Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)