Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, wkładów brezentowych do łóżek polowych oraz stojaków na broń w zakresie:
część I zamówienia – dostawa mebli drewnianych i z płyty meblowej
część II zamówienia – dostawa mebli metalowych i na metalowej podstawie
część III zamówienia – dostawa wkładów brezentowych do łóżek polowych
część IV zamówienia – dostawa stojaków na broń na metalowej podstawie
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
wzory umów na poszczególne części,
opisy przedmiotu zamówienia na poszczególne części,
druk „oferta cenowa mebli drewnianych i z płyty meblowej”,
druk „oferta cenowa mebli metalowych i na metalowej podstawie”,
druk „oferta cenowa wkładów brezentowych do łóżek polowych”,
druk „oferta cenowa stojaków na broń na metalowej podstawie”,
wzory dokumentów gwarancyjnych na poszczególne części ,
wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mebli drewnianych i z płyty meblowej
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
wzór umowy,
opis przedmiotu zamówienia,
druk „oferta cenowa mebli drewnianych i z płyty meblowej”,
wzór dokumentu gwarancyjnego ,
wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych i na metalowej podstawie
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
wzór umowy,
opis przedmiotu zamówienia
druk „oferta cenowa mebli metalowych i na metalowej podstawie”,
wzór dokumentu gwarancyjnego ,
wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów brezentowych do łóżek polowych
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
wzór umowy,
opis przedmiotu zamówienia
druk „oferta cenowa wkładów brezentowych do łóżek polowych”,
wzór dokumentu gwarancyjnego ,
wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stojaków na broń na metalowej podstawie
Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
wzór umowy,
opis przedmiotu zamówienia
druk „oferta cenowa stojaków na broń na metalowej podstawie”,
wzór dokumentu gwarancyjnego ,
wzór protokołu przyjęcia-przekazania,
wzór karty wyrobu.
Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
|
Ulica |
ul. Mogilska
|
Nr domu |
85
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30901
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
261 13 10 40
|
Fax |
261 13 13 06
|
Adres strony url |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Regon |
35013684328100
|
E-mail |
rzikrakow.zam.publ@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rzikrakow.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załąnikami składa sie pd rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Rejonowy Zarząd Infrastrutury w Krakowie, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków
|
Numer referencyjny |
51/2016/ZP
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część nr I
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 20 tys. zł brutto.
Część nr II
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto.
Część nr III
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę wkładów brezentowych do łóżek polowych na kwotę nie mniejszą niż 40 tys. zł brutto.
Część nr IV
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę stojaków na broń na metalowej podstawie na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiem z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 7. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy. 8. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy. 9. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). 10. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokumenty wskazane w pkt III.4 - ppkt 1-9 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tych podmiotów. 11. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy - dokumenty wskazane w pkt III.4 - ppkt 1-9 niniejszego ogłoszenia w odniesieniu do tego podwykonawcy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
7.4.1 Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy
te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór - zał. nr 4 do siwz) - przy uwzględnieniu warunku opisanego w pkt III.1.3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Oferta musi zawierać, oprócz oświadczenia wymienionego w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia:
1 Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk „Oferta” odpowiedni dla części, na którą wykonawca składa ofertę (wzór – zał. nr 1 do siwz);
2 Wypełniony druk „oferta cenowa” odpowiedni do części, na które wykonawca składa ofertę - wzór – zał. nr 7, 8, 9, 10 do siwz)
3. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
|
Wadium |
Wymagane wniesienie wadium w wysokości:
Część nr I:
500 zł (słownie: pięćset złotych)
Część nr II:
3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Część nr III:
1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych)
Część nr IV:
1.700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych)
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
23/09/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Termin |
on
|
Okres data do |
21/10/2016
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|