Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Muzeum Śląskie
|
Ulica |
ul. Tadeusza Dobrowolskiego
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40-205
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 2585661-3
|
Fax |
32 7799367
|
Regon |
001094121
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności - wyłącznie w formie pisemnej.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Śląskie, 40-205 Katowice, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat
|
Numer referencyjny |
MŚ-ZP-DKB-333-29/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
21/12/2016
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia oraz dokonać jego rozładunku i montażu w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 w Katowicach, a także transportu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zlokalizowanym w obrębie siedziby Muzeum Śląskiego (zwanej dalej obiektem), w terminie najpóźniej do dnia 21.12.2016 r. Przedmiot umowy zostanie zrealizowany w terminie o którym mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Wykonawca dokona wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy w sposób umożliwiający przyjęcie mebli w użytkowanie przez Zamawiającego, tj. bez wad, usterek lub niezgodności z OPZ i ofertą oraz zapewniający ich pełną funkcjonalność.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XIV pkt 5.3 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – w sytuacji kiedy Zamawiający nie będzie posiadał tego dokumentu lub nie będzie mógł go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (zgodnie z zapisem rozdz. VII pkt 13 SIWZ). Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w Sekcji III pkt 3) niniejszego ogłoszenia. 2. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi z osobna wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, w związku z tym Zamawiający zażąda dokumentów wymienionych w pkt. 1 od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trybie i czasie określonym w rozdziale VII pkt. 5 SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6. Forma dokumentów:
a) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale.
b) Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 6. lit a), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
c) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczanie należy złożyć w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 1 - składa każdy z Wykonawców. Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) lub umowę – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów - dotyczy wyłącznie Wykonawców którzy złożą ofertę na część I zamówienia:
a) Opis techniczny oferowanych mebli (np. karta katalogowa) dla mebli z pozycji nr 1, 4, 6, 14, 30 i 37 Załącznika nr 2A do SIWZ, spełniających wymagania Zamawiającego określone w OPZ. Opis musi zawierać zdjęcie/rysunek techniczny oferowanego mebla oraz dane dotyczące parametrów technicznych i wymiarów oferowanych mebli. Zamawiający nie dopuszcza wskazywania parametrów w formie np. tolerancji, zakresów od-do, min., max.
b) Próbki oferowanych tkanin tapicerskich wskazanych w pozycji nr 2, 3, 5, 6, 23 Załącznika nr 2A do SIWZ o wymiarach każdej próbki min. 20 x 20 cm dla każdego koloru/rodzaju tkanin tapicerskich osobno;
c) Próbki płyt melaminowanych wskazanych w pozycjach nr 1, 4, 14-22, 24, 26, 28-37 Załącznika nr 2A do SIWZ dla każdego rodzaju płyt okleinowanych osobno, o wymiarach każdej próbki min. 20 x 20 cm. Zamawiający nie wskazuje grubości próbki. Wymagane jest, aby próbka posiadała co najmniej jedną a maksymalnie trzy krawędzie wykończone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia;
d) Próbki laminatów wskazanych w pozycji 25 Załącznika nr 2A do SIWZ o wymiarze min. 20 x 20 cm. Zamawiający nie wskazuje grubości próbki. Wymagane jest, aby próbka posiadała co najmniej jedną a maksymalnie trzy krawędzie wykończone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia;
Próbki należy oznaczyć nazwą Wykonawcy i wskazać, jakiej pozycji Załącznika nr 2A do SIWZ dotyczy, oraz odpowiednio zapakować.
e) Atesty lub certyfikaty zgodności z normami w zakresie badań wytrzymałościowych, bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych i wymiarów podanych w opisie przedmiotu zamówienia dla danego mebla:
i. w zakresie pozycji 1, 29 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 1: Wymiary: PN-EN 527-1:2011 lub równoważną;
ii. w zakresie pozycji 1, 29 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 2: Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa: PN-EN 527-2:2004 lub równoważną;
iii. w zakresie pozycji 1 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 3: Metody oznaczania stateczności i mechanicznej wytrzymałości konstrukcji: PN-EN 527-3:2004 lub równoważną;
iv. w zakresie pozycji 14, 15, 16, 17, 22, 31, 32, 34, 35, 37 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble biurowe - Meble do przechowywania - Część 2: Wymagania bezpieczeństwa: PN-EN 14073-2:2006 lub równoważną;
v. w zakresie pozycji 37 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble biurowe - Meble do przechowywania - Część 3: Metody badań w celu określenia stateczności i wytrzymałości konstrukcji: PN-EN 14073-3:2006 lub równoważną;
vi. w zakresie pozycji 3 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble do siedzenia - Oznaczanie stateczności: PN-EN 1022 lub równoważną;
vii. w zakresie pozycji 3 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble do siedzenia - Metody oznaczania wytrzymałości i trwałości: PN-EN 1728 lub równoważną;
viii. w zakresie pozycji 3 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble -Wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo - Wymagania dla siedzisk nie przeznaczonych do użytku domowego: PN-EN 15373:2010 lub równoważną;
ix. W zakresie pozycji 2 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble biurowe - Krzesła dla gości: PN-EN 13761:2004 lub równoważną;
x. W zakresie pozycji 5, 6 Załącznika nr 2A do SIWZ: Meble biurowe – Odporność na światło: PN-EN ISO 105 - B02:1999 lub równoważną;
xi. Atesty palności tkanin podane w opisie przedmiotu zamówienia dla danego mebla: PN-EN 1021-1 lub równoważny: pozycje 2, 23 Załącznika nr 2A do SIWZ;
Atesty lub sprawozdania z badań muszą być wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do wydawania tego rodzaju dokumentów. Próbnik i atesty lub sprawozdania z badań muszą dotyczyć oferowanych mebli, do których są dedykowane
Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III pkt 6 lit e) niniejszego ogłoszenia, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez przedstawicieli obu stron umowy.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji:
1) zmiany terminu dostawy, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn działania siły wyższej. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. Termin zostanie wydłużony wyłącznie o okres działania siły wyższej;
2) ewentualnej zmiany sposobu wykonania zamówienia z samodzielnego wykonania przez
Wykonawcę, na wykonanie z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego do wykonania podwykonawcom, a także zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 6 umowy;
3) zakończenia serii produkcyjnej danego modelu bryły meblowej, tj.: biurka, kanapy, stołu, kontenera, szafy, regału fotela lub krzesła oraz rozpoczęcia produkcji bryły meblowej o takich samych lub lepszych parametrach, cena nie może ulec zwiększeniu za dostarczony przedmiot zamówienia;
4) zmiany formy płatności (z jednoczęściowej na częściową) za realizację przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia o którym mowa w § 7
ust. 5 umowy, przy czym płatności częściowe będą obejmowały maksymalnie 90% ceny za realizację zamówienia, pozostała część należności będzie płatna po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;
5) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności braku możliwości udostępnienia pomieszczeń będących miejscem montażu mebli - nowy termin wykonania przedmiotu umowy będzie wynosił 14 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego miejsca dostawy przedmiotu zamówienia;
6) ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania
umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
25/10/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z zapisem w Sekcji III pkt 1) niniejszego Ogłoszenia Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu. W związku z powyższy Zamawiający żąda złożenie Oświadczenia o którym w sekcji III pkt 3) niniejszego Ogłoszenia w celu wstępnego potwierdzenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.a) Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców zgodnie
z zapisem rozdz. XI pkt 4 SIWZ.
2.b) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp.
2.c) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|