Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.

Data publikacji 2016-10-27
Data zakończenia 2016-11-04 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
Miejscowość Rawicz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 331927 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzęt komputerowego na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji znajduje się w Rozdziale III SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamówienie obejmuje:
1. Zakup i dostawę kompletnego sprzętu do siedziby Zamawiającego,
2. Serwis gwarancyjny oferowanego sprzętu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
Ulica ul. Gen. Grota Roweckiego
Nr domu 6
Miejscowość Rawicz
Kod Pocztowy 63900
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel (065) 546 70 64
Fax (065) 546 70 64
Email renata.pazola@szpitalrawicz.pl
Adres strony url www.szpitarawicz.pl
Regon 30090413000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalrawicz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalrawicz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, Budyek administracj, Sekretariat
Numer referencyjny NLO-320-11/PN/16
Rodz zam D
Okres2c 24
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia przez Wykonawcę tego warunku Zamawiający wymaga wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał 2 (dwie) dostawy dostawy sprzętu komputerowego o wartości umownej (brutto) co najmniej 50 000,00 złotych każda.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia przez Wykonawcę tego warunku Zamawiający wymaga wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał 2 (dwie) dostawy dostawy sprzętu komputerowego o wartości umownej (brutto) co najmniej 50 000,00 złotych każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt. a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1 i 5 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty. 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy zgodny ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty. 3. Oświadczenie Wykonawcy o istnieniu lub braku obowiązku podatkowego o którym jest mowa w w art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164.) w związku ze zmianą ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz.U. z 2011 r. Nr 177 poz. 1054 ze zm.) wprowadzonej ustawą z dnia 4 maja 2015 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oświadczenia bez użycia załączonego do SIWZ formularza/załącznika złożone oświadczenie musi zawierać wszelkie informacje wynikające z zawartości przedmiotowego formularza/załącznika. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo (o ktrórym mowa w rozdziale XII niniejszej SIWZ); w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Wykonawcy załączonych do oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia: 1. Deklaracji zgodności CE oferowanego sprzętu, o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności. 2. Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że serwis dostarczonego sprzętu będzie realizowany przez producenta urządzenia lub jego autoryzowanego partnera serwisowego wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości niniejszego oświadczenia. 3. Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia następujące kryteria środowiskowe zgodnie z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej według wytycznych Krajowej Agencji Poszanowoania Energii S.A., zawartych w dokumencie:”Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”: • Tryb czuwania dostępny także w pracy sieciowej, • Komputer z zewnętrznym zasilaczem spełnia wymagania EnergyStar dla podłączeń dla źródeł zasilania typu prąd zmienny/prąd zmienny i prąd zmienny/prąd stały, • Zastosowania Zaawansowanego Interfejsu Zarządzania Konfiguracją i Energią (ACPI) lub innego równoważnego systemu, • Występowania łatwo dostępnego wyłącznika zasilania do całkowitego odłączenia sprzętu, • Części wykonane z tworzyw sztucznych: nie zawierają ołowiu i kadmu, są zbudowane z jednego polimeru lub wielu kompatybilnych, nie zawierają elementów z metalu, których nie dałoby się wydzielić przy użyciu prostych narzędzi, nie zawierają polibromowanego bifenylu ani polibromowanych środków zmniejszających palność wymienionych w artykule 4 Dyrektywy 2002/95/WE, nie zawierają chloroparafinowych środków zmniejszających palność zbudowanych z substancji zawierających 10-17 atomów węgla i o zawartości chloru przekraczającej 50% masowch, elementy cięższe niż 25g, nie zawierają substancji zmniejszających palność, nie zawierają substancji niebezpiecznych dla zdrowia i środowiska zdefiniowanych w Dyrektywie 67/548/EWG, posiadają trwałe oznakowanie umożliwiające identyfikację składu, zgodną z normą ISO 11469:2000, • Emisja hałasu ≤ 4.0 B(A) w trybie pracy i bezczynności, ≤ 4.5 B(A) przy uruchomianiu napedu twardego dysku, • Łatwa wymiana takich elementów systemu jak pamięć, twardy dysk, karta graficzna, napędy CD-ROM i DVD, • Standardowe i łatwo dostępne podłączenia podzespołów, złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane SIWZ i wynikające z zawartości niniejszego oświadczenia;
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2 Zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zmiany: 1.1. Dopuszczalna jest zmiana parametrów w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z uwagi na postęp technologiczny, w przypadku wycofania ze sprzedaży oferowanego urządzenia, na sprzęt o parametrach nie gorszych od oferowanych. 1.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian koniecznych w niniejszej umowie w zakresie umożliwiającym dostosowanie jej zapisów do umowy o dofinansowanie.
Kryt 0 Cena oferty brutto
Kryt 0p 95
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 04/11/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)