Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls 5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.

Data publikacji 2016-12-01
Data zakończenia 2016-12-08 10:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 355931 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722670004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamówienie pn. „Usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls5 dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu”


Zasady świadczenia usług serwisowych

1. Ewidencja i uzupełnianie Zgłoszenia Serwisowego przez ZAMAWIAJĄCEGO jest realizowane wyłącznie w systemie HD. Obsługa Zgłoszenia Serwisowego jest realizowana przez wykonawcę w systemie HD lub z wykorzystaniem innych mediów bądź wizyt osobistych, przy czym każdorazowo w HD ewidencjonowany jest status zgłoszenia.
2. Wraz z podpisaniem Umowy ZAMAWIAJĄCY otrzymuje dane identyfikacyjne (login, hasło) umożliwiające Użytkownikom ZAMAWIAJĄCEGO autentykację w systemie „Help Desk” zwanym dalej „HD” udostępnionym przez wykonawcę pod adresem ........................................................
3. W celu zgłoszenia błędu aplikacji, awarii, pobrania aktualizacji lub zamówienia innej usługi objętej przedmiotem umowy, Zamawiający otrzymuje dane identyfikacyjne (login i hasło) umożliwiające przynajmniej 4 Użytkownikom Zamawiającego na autentykację w systemie Help Desk, w celu zarejestrowania Zgłoszenia Serwisowego. Wraz z danymi identyfikacyjnymi, Użytkownikom zostają przyznane w systemie HD odpowiednie uprawnienia adekwatne do pakietu usług subskrybowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO.
4. Użytkownicy systemu HD posiadają możliwość dokonywania zmian swoich danych kontaktowych oraz podstawowych danych podmiotowych ZAMAWIAJĄCEGO – tzw. Panel Klienta.
5. Użytkownicy systemu HD są zobowiązani do bieżącego śledzenia informacji pojawiających się w systemie HD. System HD monitoruje i powiadamia Użytkowników o pojawieniu się zmian bądź nowych treści.
6. Każde zgłoszenie serwisowe obejmować będzie jeden temat do rozwiązania. W przypadku, gdy zgłoszenie obejmuje kilka tematów wykonawca może rozdzielić je na kilka zgłoszeń.
7. W ramach serwisu aplikacji Zamawiający wymaga:
a) Objęcia serwisem następujących aplikacji:

Lp. Nazwa licencji Ilość Rodzaj licencjonowania
1. Eskulap - Ruch Chorych Izba Przyjęć 3 równoczesny użytkownik
2. Eskulap - Ruch Chorych Biuro Przyjęć, statystyka 2 równoczesny użytkownik
3. Eskulap - Ruch Chorych Oddział 25 równoczesny użytkownik
4. Eskulap - Archiwum 1 równoczesny użytkownik
5. Eskulap - Kolejki oczekujących 1 serwer
6. Eskulap - Rejestracja do poradni 1 równoczesny użytkownik
7. Eskulap - Poradnia 4 równoczesny użytkownik
8. Eskulap - Dokumentacja medyczna 25 równoczesny użytkownik
9. Eskulap - Zlecenia medyczne 25 równoczesny użytkownik
10. Eskulap - Panel Lekarski 20 równoczesny użytkownik
11. Eskulap - Panel Lekarski w Poradni 4 równoczesny użytkownik
12. Eskulap - Ordynacja lekarska 25 równoczesny użytkownik
13. Eskulap - Rozliczenia z płatnikami 2 równoczesny użytkownik
14. Eskulap - Gruper 1 serwer
15. Eskulap - Kalkulacja kosztów procedur 2 równoczesny użytkownik
16. Eskulap - Rachunek Kosztów Leczenia 2 równoczesny użytkownik
17. Eskulap - Blok Operacyjny 10 równoczesny użytkownik
18. Eskulap - Blok Porodowy 5 równoczesny użytkownik
19. Eskulap - Laboratorium 5 równoczesny użytkownik
20. Sterownik analizatora 8 urządzenie
21. Eskulap - Bakteriologia 2 równoczesny użytkownik
22. Eskulap - Pracownia diagnostyczna 5 równoczesny użytkownik
23. Eskulap - Zakład Histopatologii 1 równoczesny użytkownik
24. Eskulap - Apteka 2 równoczesny użytkownik
25. Eskulap - Apteczka Oddziałowa 7 równoczesny użytkownik
26. Eskulap - Zakażenia Szpitalne 1 równoczesny użytkownik
27. Eskulap - Żywienie 1 równoczesny użytkownik
28. Eskulap - Magazynek Oddziałowy 1 równoczesny użytkownik
29. Eskulap - mObchód 3 urządzenie
30. Eskulap NT 1 serwer
31. Eskulap - HL7 1 Urządzenie, system
32. eRejestracja 1 serwer
33. eWyniki 1 serwer
34. Podpis elektroniczny z archiwum dokumentów cyfrowych 1 serwer
35. Oracle STEO 2 1CPU
36. Impuls-Finanse - Księgowość 4 równoczesny użytkownik
37. Impuls-Kadry 2 równoczesny użytkownik
38. Impuls-Płace 2 równoczesny użytkownik
39. Impuls-Magazyn 2 równoczesny użytkownik
40. Impuls-Dystrybucja 1 równoczesny użytkownik
41. Impuls-Środki Trwałe 2 równoczesny użytkownik
42. Impuls-eDeklaracje 1 równoczesny użytkownik
43. Eskulap, Impuls - Administrator 3 równoczesny użytkownik

b) Świadczenia usług serwisu aplikacji modułów wyszczególnionych w punkcie 7a) wg następującego schematu:

Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego przez zamawiającego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu „zarejestrowane” w godzinach pracy serwisu 8.00 -16.00 od poniedziałku do piątku, poza dniami świątecznymi.
Czas usunięcia Błędu Aplikacji Do 7 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu usunięcia błędu aplikacji
Czas usunięcia Awarii Do 48h Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu usunięcia awarii
Czas usunięcia Usterki Programistycznej Do 30 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu usunięcia usterki programistycznej

8. W ramach usługi nadzoru autorskiego Zamawiający wymaga:
a) Objęcia nadzorem autorskim aplikacji wymienionych w punkcie 7a),
b) Udostępnienia w serwisie HD Upgrade lub Update aplikacji związanymi ze zmianą przepisów prawa. Termin dostarczenia zmian (upgrade lub update) musi pozwolić Zamawiającemu na instalację oprogramowania zgodnie z terminem wymaganym przez ustawy, najpóźniej w dniu wejścia w życie zmian prawa.
9. W ramach serwisu aplikacji w zakresie konsultacji [KA] Zamawiający wymaga:
a) Objęcia Konsultacjami następujących modułów:
Lp. Nazwa Aplikacji Objęte usługą konsultacji [KA]
1. Rozliczenia z Płatnikami [KA]
2. Gruper [KA]

b) Świadczenia usługi konsultacji modułów wyszczególnionych w punkcie 9a) wg następującego schematu:
1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu „zarejestrowane” w godzinach pracy serwisu.
3. Czas obsługi Konsultacji Do 10 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu obsłużenia konsultacji.

10. W ramach serwisu aplikacji w zakresie nadzoru eksploatacyjnego Zamawiający wymaga:
a) Objęcia nadzorem eksploatacyjnym modułów wyszczególnionych w punkcie 7a)
b) Nadzór eksploatacyjny w wymiarze 84 godzin w każdym roku w okresie trwania umowy w formie:
1) rzeczywistych pobytów w siedzibie Zamawiającego
jedna wizyta liczona jako siedem godzin NE: od godz. 8 do godz. 15,
W przypadku nie stawienia się konsultanta od godz 8, jedna wizyta liczona będzie od godziny przyjazdu konsultanta do siedziby zamawiającego do godziny opuszczenia siedziby zamawiającego - rzeczywista liczba przepracowanych godzin.
2) za pomocą zdalnego dostępu: rzeczywista liczba godzin NE potrzebna na zrealizowanie zadania.
3) liczba niewykorzystanych godzin NE w pierwszym roku trwania umowy przechodzi na rok następny.
c) Świadczenia usługi nadzoru eksploatacyjnego modułów wyszczególnionych w pkt 7a) wg następującego schematu:
1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu „zarejestrowane” w godzinach pracy serwisu.
3. Termin realizacji przez Serwis usługi nadzoru eksploatacyjnego Do 15 dni Czas liczony w dniach roboczych od momentu przyjęcia zgłoszenia – status „zarejestrowane” do momentu zakończenia usługi nadzoru eksploatacyjnego.

11. W ramach serwisu motoru bazy danych Zamawiający wymaga gotowości usuwania awarii motoru bazy danych.
1. Godziny pracy Serwisu 800-1600 Od poniedziałku do piątku w dni robocze.
2. Czas reakcji Serwisu Do 4h Czas liczony od momentu zaewidencjonowania w serwisie HD Zgłoszenia Serwisowego dotyczącego usługi NE do momentu przyjęcia zgłoszenia tj. nadania mu statusu „zarejestrowane” w godzinach pracy serwisu.
3. Termin realizacji przez Serwis usługi serwisu motoru bazy danych: awaria motoru bazy danych, pomoc w odtwarzaniu bazy danych w razie awarii bazy danych Do 48h Czas liczony w dniach roboczych od momentu powzięcia przez Serwis zlecenia wykonania usługi do momentu usunięcia awarii
Definicje:
1. serwis aplikacji - Gotowość wykonawcy do usuwania błędów oprogramowania aplikacyjnego, awarii, usterki programistycznej, oraz podjęcia prac zleconych przez zamawiającego.
2. nadzór autorski - Usługa realizowana przez Autora Oprogramowania Aplikacyjnego za pośrednictwem wykonawcy. Subskrypcja usługi zapewnia zamawiającemu poprawę jakości oraz poszerzenie zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji zamawiającego oraz zewnętrznych, będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych.
W ramach usługi Autor gwarantuje:
a) prowadzenie rejestru zgłaszanych przez użytkowników Błędów Aplikacji,
b) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik sugestii użytkowników,
c) wprowadzanie do Aplikacji nowych funkcji oraz usprawnień już istniejących stanowiących wynik inwencji twórczej Autora,
d) wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń,
e) wprowadzanie do Aplikacji zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości:
 Ministerstwa Zdrowia,
 NFZ,
 Centrów Zdrowia Publicznego,
f) gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Aplikacji.
3. konsultacje – Gotowość do świadczenia zamawiającemu Konsultacji w odniesieniu do modułów wytypowanych przez niego w pkt 9 a) i Załączniku nr 1 do Umowy za pomocą serwisu HD.
4. nadzór eksploatacyjny – prawo do dowolnego wykorzystania określonych w Umowie ilości godzin nadzoru w formie wizyt serwisowych w wymiarze 7h każda lub w formie zdalnego dostępu.
Przedmiotem nadzoru eksploatacyjnego może być szereg prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej z wyłączeniem motoru bazy danych. NE dotyczy:
a) Konsultacji z zakresu administracji i użytkowania Aplikacji,
b) Instalowanie Upgrade, Update Aplikacji,
c) Szkolenie administratorów z zakresu wprowadzanych zmian w Aplikacjach,
d) Rekonfiguracja i parametryzacja Aplikacji, w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności ich działania,
e) Tworzenie nowych raportów oraz modyfikacje istniejących, mające na celu dostosowanie ich zakresu tematycznego oraz graficznego do potrzeb zamawiającdego,
f) Tworzenie nowych wydruków na dokumentach dostarczonych w formie papierowej przez zamawiającego oraz modyfikacje istniejących wydruków,
g) Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu stanu Aplikacji i zgromadzonych danych archiwalnych na poprawnie zabezpieczonych na nośnikach danych,
h) Pomoc w przekazywaniu danych i sprawozdań do jednostek zewnętrznych (Organu założycielskiego, Ministerstwa Zdrowia, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Centrum Organizacji Ochrony Zdrowia, Państwowego Zakładu Higieny,
i) Dokonywanie ponownych instalacji Aplikacji i narzędzi w przypadkach zmiany infrastruktury informatycznej ZAMAWIAJĄCEGO (uwzględnia przeniesienie Aplikacji na inną platformę systemową),
j) Doradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego ZAMAWIAJĄCEGO.

5. motor bazy danych - Program komputerowy dedykowany do zarządzania bazami danych, o którego prawa majątkowe przynależą firmie Oracle Inc.
6. Błąd aplikacji - Oznacza działanie powtarzalne, pojawiające się za każdym razem w tym samym miejscu w Aplikacji i prowadzące w każdym przypadku do otrzymywania błędnych wyników jej działania.
Z definicji wyłącza się błędy powodowane przez następujące okoliczności:
a) zastosowanie Aplikacji w sposób niezgodny z przeznaczeniem,
b) błędne wprowadzenie przez użytkownika danych,
c) użytkowanie Aplikacji na Infrastrukturze nie spełniającej ogólnie przyjętych w branży norm technicznych oraz bezpieczeństwa,
d) użytkowanie Aplikacji na Infrastrukturze nie spełniającej minimalnych parametrów wydajnościowych
określonych dla wskazanej ilości stanowisk i producenta Motoru bazy danych.
e) Nieautoryzowana przez WYKONAWCĘ zmiana parametrów Infrastruktury dokonana po wykonaniu instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
f) użytkowanie Aplikacji w pomieszczeniach z niesprawną lub niewydolną instalacją elektryczną i zasilaniem elektrycznym,
g) działanie wirusa komputerowego,
h) wdrożenia Aplikacji wykonanego w sposób wadliwy, z wyłączeniem sytuacji, w której to było wykonywane przez WYKONAWCĘ
i) niewłaściwa parametryzacja Aplikacji oraz Motoru bazy danych, z którym ta współpracuje, z wyłączeniem sytuacji, w której to było wykonane przez WYKONAWCĘ,
j) wszelkie działania ZAMAWIAJĄCEGO lub osób trzecich polegające na modyfikacji lub ingerencji w
Oprogramowanie,
k) wszelkie działania ZAMAWIAJĄCEGO lub osób trzecich ingerujące w oprogramowanie, z którym
Oprogramowanie Aplikacyjne zostało zintegrowane w zakresie wywołującym skutki dla tej integracji
(sterowniki lab., interfejsy HL7, inne),
l) działanie Siły Wyższej,
m) niewykonanie przez ZAMAWIAJĄCEGO opublikowanych w serwisie HD uaktualnień Aplikacji,
n) brak zgłoszenia niepomyślnego wykonania aktualizacji Aplikacji przez ZAMAWIAJĄCEGO i dalsza eksploatacja Aplikacji mimo pojawiania się błędów (dotyczy także logów),
o) niezastosowanie się ZAMAWIAJĄCEGO do zaleceń w zakresie eksploatacji Aplikacji lub jej uaktualnień
opublikowanych przez WYKONAWCĘ,
p) użytkowanie Aplikacji ze złamaniem obwarowań licencyjnych nałożonych na ZAMAWIAJĄCEGO
postanowieniami umowy licencyjnej.
Szczególnymi rodzajami Błędów Aplikacji są Awarie oraz Usterki Programistyczne zdefiniowane poniżej
7. Awaria (błąd krytyczny) - Oznacza sytuację, w której nie jest możliwe prawidłowe używanie Oprogramowania Aplikacyjnego lub jednego z modułów Oprogramowania Aplikacyjnego z powodu uszkodzenia lub utraty kodu programu, struktur danych lub zawartości bazy danych,
8. Usterka Programistyczna – błąd aplikacji, mimo identyfikacji którego Aplikacja nadal funkcjonuje, natomiast usunięcie którego wymaga ingerencji Autora.
9. Upgrade aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany zakresu funkcjonalnego Aplikacji oznaczające przynajmniej jedną z poniższych modyfikacji:
a) usprawnienia dotychczasowych mechanizmów,
b) poszerzenia funkcjonalności zastosowanych mechanizmów,
c) dodanie nowych mechanizmów,
d) zmiany estetyczne i formalne.
Upgrade Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Upgrade oraz pociąga za sobą konieczność uaktualnienia Dokumentacji, w której ujęte i opisane zostają wprowadzone modyfikacje
10. update aplikacji - uaktualnienie obejmujące zmiany związane z eliminacją zidentyfikowanych Błędów poszczególnych Aplikacji, najczęściej nie ingerujące w strukturę bazy danych. W większości przypadków Update wiąże się ze zmianą interfejsu użytkownika lub usprawnieniem działania funkcji lub procesów, natomiast nie wzbogacają Aplikacji o nowe rozwiązania. Update Aplikacji akceptuje automatycznie strukturę bazy danych poprzedzającego go ostatniego opublikowanego przez producenta Update oraz nie pociąga za sobą konieczności uaktualnienia Dokumentacji.


INFRASTRUKTURA ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający dysponuje następują infrastrukturą
1. 80 stacji roboczych dla Oprogramowania Aplikacyjnego Eskulap i 10 stacji roboczych dla Oprogramowania Aplikacyjnego Impuls5


Parametr

charakterystyka
1 System operacyjny Windows7, Windows 8.1, Windows 10
2 RAM Min 1 GB
3 Procesor AMD, Pentium
4 Karta sieciowa Realtek,
5 Dysk twardy – wolne miejsce Min 200 GB


2. Specyfikacja serwera ZAMAWIAJĄCEGO
Serwer bazodanowy – Fujitsu RX2520 M1
Element Serwera Parametry deklarowane
Procesor Intel (R)Xeon(R) CPU ES-2430 v2 @ 2.50 GHz
RAM 64 ,00 GB
HDD 2 x 600 GB
Kontroler RAID RAID1
Karta sieciowa Intel(R) PRO/1000EB
System Operacyjny
(Nazwa + Wersja) Linux Red Hat
MBD (Wersja) Oracle 11.2.0.4

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Ulica ul. Paderewskiego
Nr domu 10
Miejscowość Wałbrzych
Kod Pocztowy 58301
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 748 877 183
Fax 748 877 103
Email sadowska@szpital.walbrzych.pl
Adres strony url www.szpital.walbrzych.pl
Regon 89004717900000
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych Sekretariat
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny ZP/PN/8/DI/2016
Rodz zam U
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie wyższej niż 10 000,00 zł netto, w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym obejmującym oprogramowanie Eskulap i Impuls 5, oraz w przypadku zwiększenia zatrudnienia kadry obsługującej systemy Eskulap/Impuls5.
Czas O
Okreslenie warunkow Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie dokumentu rejestrowego działalność gospodarczą, do dostarczenia których Zamawiający działając zgodnie z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1) wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwie usługi serwisu i nadzoru autorskiego nad zintegrowanym systemem informatycznym w szpitalu, o wartości każdej z usług nie mniej niż 200.000,00 zł; 2) posiadają uprawnienia do: administrowania, serwisowania i nadzoru autorskiego systemów informatycznych Eskulap i Impuls 5, działających w jednostce Zamawiającego; 3) zatrudniają osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz dokumentów wymaganych w postępowaniu, wg formuły spełnia/ nie spełnia 1.3.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że: posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Impuls 5 (minimum 2 osoby: 1 osoba doświadczenie z zakresu systemu Eskulap, 1 osoba z zakresu systemu Impuls5) oraz Wykonawca dołączy do oferty – na wezwanie Zamawiającego – dokumenty, o których mowa w p-cie 7.1.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów: - oświadczenie potwierdzające uprawnienia do administrowania i serwisowania systemem informatycznym będącym przedmiotem zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 26.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty, dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych o ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 roku poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). WYKONAWCY SPOZA TERYTORIUM RZECZPOSPOLITEJ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu ) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 26.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty, dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych o ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 roku poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Inne dokumenty niewymienione 3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) oświadczenie Wykonawcy, że podmiot na którego zasoby się powołuje, nie podlega wykluczeniu z postępowania w określonym w SIWZ zakresie, b) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia korzysta z usług podwykonawcy, nie będącego podmiotem na którego zasoby się powołuje oświadczenie Wykonawcy, że podwykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w określonym w SIWZ zakresie. UWAGA ! 5. W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, Zamawiający żąda w wyznaczonym przez siebie terminie następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wydania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu– wg wzoru formularza nr 4 ; 2) Wykonawca dołączy do oferty wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i którzy posiadają umiejętności administrowania poszczególnymi modułami aplikacji Eskulap i Impuls 5 (minimum 2 osoby: 1 osoba doświadczenie z zakresu systemu Eskulap, 1 osoba z zakresu systemu Impuls5). Wykaz powinien zawierać imię i nazwisko pracownika, informację o doświadczeniu zawodowym w zakresie wykonywania usługi administrowania oprogramowaniem – wg wzoru formularza nr 6.
Wadium . Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 7. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego – w Banku PKO BP S.A. I / O Wałbrzych , Nr 65 1020 3668 0000 5302 0406 3244 z dopiskiem: „Wadium przetargowe – Dostawa obłożeń do zabiegów” Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2016 r. poz. 359) 8. Sposób przekazania: 1) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale dołączonym do oferty. 2) Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3) Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona w myśl. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 4.3.1 Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową oraz ustawą Pzp. 4.3.2 Zmiany umowy wymagają obustronnie podpisanego aneksu, przy czym niedopuszczalne są zmiany oraz wprowadzanie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz zakres zmian nie został przewidziany w ogłoszeniu lub w SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie, którego zawarto niniejszą umowę. 4.3.3 Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) Ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy; 3) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia zakresu rzeczowo-finansowego przedmiotu umowy. 4) Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy, będzie podlegać waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę. Waloryzacja zostanie dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 60 dni od dnia obowiązywania nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4.3.4 Zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy. 4.3.5 Zmiany rachunku bankowego i innych danych stron w tym: status prawny stron. Zmiany te mogą być dokonane jedynie na pisemny wniosek Zamawiającego i będą obowiązywały od następnego okresu rozliczeniowego, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni od momentu złożenia wniosku o dokonanie stosownych zmian do Wykonawcy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 08/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)