| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
|
| Ulica |
ul. Lubicz
|
| Nr domu |
25
|
| Miejscowość |
Kraków
|
| Kod Pocztowy |
31503
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
małopolskie
|
| Tel |
126 298 010
|
| Fax |
124 211 311
|
| Email |
makiela.wojciech@doplaty.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
| Regon |
1061308300000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, IV piętro, Dziennik Podawczy
|
| Numer referencyjny |
BOR06.2610.09.2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
23/12/2016
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 000 PLN.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, a dotyczące jego doświadczenia tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych lub papieru kserograficznego o wartości minimum 5 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu).
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów:
a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a) zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt. 2 a) dotyczące terminu wydania dokumentów lub oświadczeń stosuje się.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.arimr.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której stanowi art, 23 ust. 1 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie wymagał złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy),
2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał złożenia wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej).
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,
- niezależnych od wykonawcy okoliczności, które uniemożliwiają dostawę całości lub części asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
- mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
- jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
100
|
| Data składania wniosków |
09/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferty muszą zostać sporządzone w języku polskim.
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV IstotnePostanowienia |
Umowa Nr
Zawarta w dniu … grudnia 2016 r. w Krakowie pomiędzy:
Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, reprezentowaną przez:
Adama Ślusarczyka - Dyrektora Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR,
Danutę Grzybczyk – Kierownika Biura Finansowo Księgowego Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
zwaną w dalszej części umowy „Zamawiającym”
a
…………………………... z siedzibą w ………………………. wpisaną/ym do Rejestru Przedsiębiorców, pod numerem …………………. zgodnie z odpisem aktualnym z tegoż rejestru z dnia …………………….. stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej umowy, reprezentowaną/ym przez ………………………, zwaną w dalszej części umowy „Wykonawcą”
zawartą w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2015, poz. 2164), o następującej treści:
§ 1
Przedmiot Umowy
1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży oraz dostarczenia a Zamawiający do odebrania i zapłaty ceny za materiały biurowe w ilości i rodzaju wskazanym w Załączniku Nr 2.
2. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego Zamawiającego w Krakowie, a następnie przez Wykonawcę wniesiony do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zapewni wniesienia przedmiotu umowy do pomieszczeń magazynowych, o których mowa ust 2.
3. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w sposób umożliwiający natychmiastowe sprawdzenie stanu ilościowego i jakościowego, w szczególności poprzez zapewnienie właściwego opakowania.
§ 2
Określenie ceny przedmiotu
1.Łączną cenę przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 strony ustalają na kwotę netto ………………. (słownie złotych: ………………………………….) plus należny podatek od towarów i usług w kwocie ………………… zł (słownie złotych: …………………………………………..).
2.Na łączną cenę przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 składają się ceny jednostkowe netto poszczególnych rodzajów materiałów biurowych/papieru ustalone w Załączniku NR 2 pomnożone przez określone przez Zamawiającego ilości materiałów biurowych plus należny podatek od towarów i usług.
§ 3
Warunki odbioru
1. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do dnia 23 grudnia 2016 r.
2. Zamawiający dopuszcza w terminie wskazanych w ust 1 dostawę przedmiotu umowy partiami.
3. Wydanie dostarczonego przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony.
§ 4
Płatności
1. Strony ustalają, że zapłata za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostarczeniu materiałów biurowych. Podstawę do wystawienia faktury stanowi podpisany przez obie strony protokół odbioru, o którym mowa w § 3 ust 3.
2. Faktura, o której mowa w ust. 1 będzie obejmować dostarczoną ilość materiałów biurowych po cenach jednostkowych netto powiększonych o należny podatek od towarów i usług ustalonych w Załączniku Nr 2 do umowy.
3. Zapłata nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, o której mowa w ust. 1, w terminie do 7 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Za dzień spełnienia świadczenia przez Zamawiającego przyjmuje się dzień obciążenia jego rachunku bankowego.
4. Błędnie wystawiona faktura lub brak podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbioru spowoduje naliczenie ponownego 7-dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury lub poprawionego albo brakującego protokołu stanowiącego podstawę do uiszczenia zapłaty.
5. Faktura będzie wystawiona na: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, REGON: 010613083, NIP: 526-19-33-940, zaś doręczona na adres: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.
§ 5
Usuwanie wad przedmiotu umowy
1. W przypadku, gdy dostarczone materiały biurowe będą miały wady lub dostarczone zostaną w ilości mniejszej niż zamówione Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych materiałów biurowych na wolne od wad lub dostarczenia ich w zamówionej ilości w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
2. Zamawiający może zgłaszać wady materiałów biurowych w terminie 1 miesiąca od dnia ich stwierdzenia, zachowując uprawnienie wskazane w ust. 1.
§ 6
Kary umowne
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach:
1) z tytułu nie dostarczenia materiałów biurowych w terminie ustalonym w § 3 ust. 1, w wysokości 10% wartości brutto asortymentu, którego dotyczy opóźnienie, za każdy dzień opóźnienia.
2)w przypadku nie usunięcia braków ilościowych oraz nie dokonania wymiany wadliwych materiałów biurowych na wolne od wad w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji, w wysokości 10% wartości brutto brakującego lub wadliwego asortymentu, za każdy dzień opóźnienia.
2. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku przekroczenia przez Wykonawcę terminów, o których mowa w § 3 ust 1 i § 5 ust 1 powyżej pięciu dni roboczych.
2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z jego winy lub przez Zamawiającego z winy Wykonawcy zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 25% łącznej ceny przedmiotu umowy netto, o której mowa w § 2 ust 1.
3. Kary umowne płatne są w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego lub mogą zostać potrącone z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Jeżeli wysokość szkody przekroczy wysokość kwot uzyskanych kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
§ 7
Rozstrzygnięcie
1. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacja postanowień niniejszej umowy, strony będą starały się rozstrzygnąć w drodze negocjacji i porozumienia.
2. W razie braku porozumienia spory będą podlegać rozstrzygnięciu przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 8
Odstąpienie od umowy
1. Zamawiający ma prawo odstąpić od całości umowy lub jej części w przypadku wystąpienia okoliczności i zdarzeń, których Zamawiający nie przewidywał i których skutkom nie mógł zapobiec (vis maior).
2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
3. W razie wystąpienia przypadku, o którym mowa w ust 1 lub 2 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
Postanowienia końcowe
§ 9
Strony dopuszczają możliwość zmian niniejszej umowy z zastrzeżeniem uwarunkowań, o których mowa w art. 144 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 10
1. Wykonawca zobowiązuje się do nie zatrudniania w wykonaniu niniejszej umowy w charakterze pracowników i podwykonawców osób zatrudnionych u Zamawiającego, pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości 15% łącznej ceny przedmiotu umowy netto, o której mowa w § 2 ust 1 i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, które nabył w związku z realizacją niniejszej umowy, poza przypadkami wyraźnego przyzwolenia Zamawiającego lub sytuacji, gdy ujawnienie takich informacji następuje z mocy przepisów prawa.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy w sposób, który zapobiegać będzie występowaniu incydentów zagrażających bezpieczeństwu informacji wrażliwych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego.
4. Za incydent zagrażający bezpieczeństwu informacji wrażliwych uważane jest w szczególności: wejście do pomieszczeń stref ograniczonego dostępu bez zgody Zamawiającego lub bez nadzoru ze strony pracowników Zamawiającego, ujawnienie, wyniesienie, uszkodzenie lub zniszczenie dokumentów zawierających dane wrażliwe, uszkodzenie, wyniesienie lub zniszczenie elementów infrastruktury technicznej, urządzeń lub innego mienia ruchomego stanowiącego własność Zamawiającego lub osób trzecich.
5. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek incydentu związanego z naruszeniem bezpieczeństwa informacji wrażliwych lub dotyczącego mienia Zamawiającego, w okolicznościach, o których mowa w ust 2-4, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł za każde takie zdarzenie
6.
§11
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie postanowienia kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 12
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 13
Umowa może być rozwiązana w każdym czasie za porozumieniem stron.
§ 14
Umowa sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego.
Zamawiający Wykonawca
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|