Obsługa serwisowa kopiarek pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.

Data publikacji 2016-12-02
Data zakończenia 2016-12-13 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 357221 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503100001, 301240004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa:
1. Kopiarek biurowych:
1) Canon - 88 szt.,
2) Sharp - 43 szt.,
3) Panasonic – 15 szt.,
4) Oki – 10 szt.
Modele i ilości ww. kopiarek wyszczególniono w załącznikach do SIWZ.
Zmiana ilości urządzeń w przypadku wycofania z eksploatacji nie powoduje zmiany przedmiotu zamówienia.
2. Kopiarek wysokonakładowych Konica model:
1) Bizhub 750 - 1 szt.;
2) 7135 - 2 szt.
na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku czarno-białego A4, bez względu na model kopiarki.
3. Kopiarek wysokonakładowych Oce model 2110 – 2 szt.
na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku czarno-białego A4,
4. Kopiarki wysokonakładowej Canon model Image Runner Advance C7280i – 1 szt.
na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku
- kolorowego A4 i A3,
- czarno-białego A4 i A3.
5. Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje:
1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym:
a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny,
b) czyszczenie i mycie układu optyki,
c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
d) czyszczenie układu grzejnego,
e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych,
f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki,
g) smarowanie elementów napędu,
h) kontrolę stanu technicznego urządzeń;
2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny,
3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych,
4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów,
5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek,
6. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawierają Wzory Umów stanowiące załączniki do SIWZ.


Opis

Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje:
1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym:
a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny,
b) czyszczenie i mycie układu optyki,
c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
d) czyszczenie układu grzejnego,
e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych,
f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki,
g) smarowanie elementów napędu,
h) kontrolę stanu technicznego urządzeń;
2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny,
3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych,
4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów,
5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawiera Wzór Umowy znajdujący się w załączniku do SIWZ.
Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje:
1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym:
a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny,
b) czyszczenie i mycie układu optyki,
c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
d) czyszczenie układu grzejnego,
e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych,
f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki,
g) smarowanie elementów napędu,
h) kontrolę stanu technicznego urządzeń;
2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny,
3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych,
4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów,
5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawiera Wzór Umowy znajdujący się w załączniku do SIWZ.
Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje:
1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym:
a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny,
b) czyszczenie i mycie układu optyki,
c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
d) czyszczenie układu grzejnego,
e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych,
f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki,
g) smarowanie elementów napędu,
h) kontrolę stanu technicznego urządzeń;
2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny,
3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych,
4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów,
5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawiera Wzór Umowy znajdujący się w załączniku do SIWZ.
Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje:
1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym:
a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny,
b) czyszczenie i mycie układu optyki,
c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
d) czyszczenie układu grzejnego,
e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych,
f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki,
g) smarowanie elementów napędu,
h) kontrolę stanu technicznego urządzeń;
2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny,
3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych,
4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów,
5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawiera Wzór Umowy znajdujący się w załączniku do SIWZ.
Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje:
1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym:
a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny,
b) czyszczenie i mycie układu optyki,
c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
d) czyszczenie układu grzejnego,
e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych,
f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki,
g) smarowanie elementów napędu,
h) kontrolę stanu technicznego urządzeń;
2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny,
3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych,
4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów,
5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawiera Wzór Umowy znajdujący się w załączniku do SIWZ.
Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje:
1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym:
a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny,
b) czyszczenie i mycie układu optyki,
c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
d) czyszczenie układu grzejnego,
e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych,
f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki,
g) smarowanie elementów napędu,
h) kontrolę stanu technicznego urządzeń;
2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny,
3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych,
4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów,
5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawiera Wzór Umowy znajdujący się w załączniku do SIWZ.
Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje:
1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym:
a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny,
b) czyszczenie i mycie układu optyki,
c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu),
d) czyszczenie układu grzejnego,
e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych,
f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki,
g) smarowanie elementów napędu,
h) kontrolę stanu technicznego urządzeń;
2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny,
3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych,
4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów,
5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na nowe, oryginalne, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawiera Wzór Umowy znajdujący się w załączniku do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne
Ulica ul. Świętokrzyska
Nr domu 12
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00916
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 694 45 06
Fax 22 694 52 68
Email wzp@mofnet.gov.pl
Adres strony url www.mf.gov.pl
Regon 221700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mf.gov.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Numer referencyjny C/479/16/BWT/B/426-2
Rodz zam U
Okres2c 01/01/201731/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 134370
Waluta calosc EUR
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Należy wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej: - dla części I – 13 000 zł - dla części II – 11 000 zł - dla części III – 6 000 zł - dla części IV – 5 000 zł - dla części V – 8 000 zł - dla części VI – 18 000 zł - dla części VII – 8 000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Należy wykazać się: 1) wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, usług świadczenia obsługi serwisowej dla: - w części I - minimum 50 kopiarek Canon, - w części II - minimum 20 kopiarek Sharp, - w części III - minimum 7 kopiarek Panasonic, - w części IV - minimum 5 kopiarek Oki, - w części V - minimum 1 kopiarki Konica, - w części VI - minimum 1 kopiarki Oce, - w części VII - minimum 1 kopiarki kolorowej Canon. 2)dysponowaniem osobami przeszkolonymi przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, w zakresie obsługi serwisowej danych modeli urządzeń, których dotyczy oferta, i osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - minimum 2 osoby dla kopiarek Canon, - minimum 1 osoby dla kopiarek Sharp, - minimum 1 osoby dla kopiarek Panasonic, - minimum 1 osoby dla kopiarek Oki, - minimum 1 osoby dla kopiarek Konica, - minimum 1 osoby dla kopiarek Oce, - minimum 1 osoby dla kopiarki kolorowej Canon.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1-2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-3.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego, informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w ust. 3, budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale XIV, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: do części I – 3 000 zł (trzy tysiące złotych) do części II – 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) do części III – 1 200 zł (jeden tysiąc dwieście złotych) do części IV - 1 000 zł (jeden tysiąc złotych) do części V - 1 700 zł (jeden tysiąc siedemset złotych) do części VI – 4 000 zł (cztery tysiące złotych) do części VII – 1 700 zł (jeden tysiąc siedemset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający określił okoliczności i warunki istotnych zmian postanowień zawartej umowy w § 15 odpowiedniego Wzoru Umowy - załączniki do SIWZ. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia zawartej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, oraz zgody obu Stron.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)