Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Areszt Śledczy
|
Ulica |
ul. Kurkowa
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Gdańsk
|
Kod Pocztowy |
80803
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
058 3231000, 3231260
|
Fax |
583 025 125
|
Email |
dkw_gdansk@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Regon |
62649000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Gdańsku ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk
|
Numer referencyjny |
5/DKw/Ż/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
09/01/201708/01/2020
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem spełniającym wymogi sanitarne zgodne z obowiązującymi przepisami i indywidualną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii w odniesieniu do danego środka transportu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji;
b) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań sanitarno - higienicznych środka/środków transportu, którym/którymi będą realizowane dostawy;
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 4 i nr 5 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji;
b) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań sanitarno - higienicznych środka/środków transportu, którym/którymi będą realizowane dostawy;
b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy ( na załączniku nr 2 do SIWZ).
- oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( na załączniku nr 4 do SIWZ ).
- oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłania wykluczenia z postępowania ( na załączniku nr 5 do SIWZ ) .
- zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu treciego
Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
13:30
|
IV 4 4 jezyki |
Dokumenty sporządzane w języku obcym składane są wraz tłumaczeniem na język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|