Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.

Data publikacji 2016-12-02
Data zakończenia 2016-12-13 10:30:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Miejscowość Sieroszewice
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358001 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia



Opis

Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 1Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 2Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 3Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 4Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 5Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 6Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 7Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 8Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 9Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 10Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 11Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 12Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 13Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 14Zakres przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale II - Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Rozdziale III-Formularzu Oferty Załącznik Nr 15

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Ulica Psary, ul. Kaliska
Nr domu 3
Miejscowość Sieroszewice
Kod Pocztowy 63405
Panstwo Polska
Województwo wielkopolskie
Tel 062 7396084, 7396315
Fax 062 7396084, 7396315
Email dpspsary@op.pl
Adres strony url www.powiat-ostrowski.pl oraz www.dpspsary.pl
Regon 29580500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat-ostrowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-ostrowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 15
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społeczej w Psarach ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
Numer referencyjny DPS.ORA.3430.2.2016
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczanie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 1 w Rozdziale IV siwz.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczanie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 1 w Rozdziale IV siwz.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczanie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 1 w Rozdziale IV siwz.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu ważna polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10 % wartości złożonej oferty. W przypadku, polisy zawartej na okres krótszy niż termin na jaki została podpisana umowa – Wykonawca przedkłada również oświadczenie o dalszym kontynuowaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej – Załącznik Nr 3 w Rozdziale IV do siwz
Inne dokumenty niewymienione a) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z oferta powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. b) wypełniony, kompletny Formularz oferty wraz z załącznikiem/załącznikami do Formularza oferty na które Wykonawca przedkłada ofertę - Rozdział III do siwz. c) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 2 do siwz. UWAGA! Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert zawierającej nazwy i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty. Oświadczenie złożone jednocześnie z ofertą nie będzie brane pod uwagę.
Wadium 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 6.810,00 złotych (słownie: sześćtysięcyosiemsetdziesięć00 /100złotych) na całość zamówienia, w rozbiciu na poszczególne części zamówienia w wysokości: Część I: Mięsa i przetworów wędliniarskich - 1.765,00 złotych Część II: Drobiu i przetworów drobiowych - 440,00 złotych Część III: Pieczywa i wyrobów cukierniczych - 523,00 złotych Cześć IV: Ryb i przetworów rybnych - 519,00 złotych Część V: Mleka - 794,00 złotych Część VI: Jaj kurzych - 138,00 złotych Część VII: Zup i sosów w proszku - 16,00 złotych Część VIII: Mrożonek - 78,00 złotych Część IX: Warzyw przetworzonych kwaszonych - 48,00 złotych Część X: Nabiału - 842,00 złotych Część XI: Masła - 237,00 złotych Część XII: Artykułów spożywczych - 966,00 złotych Część XIII Tłuszczy roślinnych - 208,00 złotych Część XIV: Owoców cytrusowych - 209,00 złotych Część XV: Owoców suszonych - 27,00 złotych 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16 grudnia 2016 roku do godz. 10.30. UWAGA! Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za skutecznie wniesione tylko wtedy kiedy środki pieniężne zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego do terminu wymaganego powyżej. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A. O/Ostrów Wielkopolski 57 1540 1173 2001 4000 1528 0002 O uznaniu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego decyduje termin określony w pkt. 6.2. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem podanym w pkt 10 poniżej. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, która dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych, b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły i wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji umowy lub wystąpieniem zdarzenia związanego z siłą wyższą, c) w przypadku nie zawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w dostawach Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych, d) jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/12/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)