| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Psarach
|
| Ulica |
Psary, ul. Kaliska
|
| Nr domu |
3
|
| Miejscowość |
Sieroszewice
|
| Kod Pocztowy |
63405
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
wielkopolskie
|
| Tel |
062 7396084, 7396315
|
| Fax |
062 7396084, 7396315
|
| Email |
dpspsary@op.pl
|
| Adres strony url |
www.powiat-ostrowski.pl oraz www.dpspsary.pl
|
| Regon |
29580500000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-ostrowski.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-ostrowski.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
15
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społeczej w Psarach ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
|
| Numer referencyjny |
DPS.ORA.3430.2.2016
|
| Okres2c |
31/12/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczanie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 1 w Rozdziale IV siwz.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczanie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 1 w Rozdziale IV siwz.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczanie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 1 w Rozdziale IV siwz.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
ważna polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 10 % wartości złożonej oferty.
W przypadku, polisy zawartej na okres krótszy niż termin na jaki została podpisana umowa – Wykonawca przedkłada również oświadczenie o dalszym kontynuowaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej – Załącznik Nr 3 w Rozdziale IV do siwz
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), wraz z oferta powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
b) wypełniony, kompletny Formularz oferty wraz z załącznikiem/załącznikami do Formularza oferty na które Wykonawca przedkłada ofertę - Rozdział III do siwz.
c) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 2 do siwz. UWAGA! Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert zawierającej nazwy i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty. Oświadczenie złożone jednocześnie z ofertą nie będzie brane pod uwagę.
|
| Wadium |
1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 6.810,00 złotych
(słownie: sześćtysięcyosiemsetdziesięć00 /100złotych) na całość zamówienia,
w rozbiciu na poszczególne części zamówienia w wysokości:
Część I: Mięsa i przetworów wędliniarskich - 1.765,00 złotych
Część II: Drobiu i przetworów drobiowych - 440,00 złotych
Część III: Pieczywa i wyrobów cukierniczych - 523,00 złotych
Cześć IV: Ryb i przetworów rybnych - 519,00 złotych
Część V: Mleka - 794,00 złotych
Część VI: Jaj kurzych - 138,00 złotych
Część VII: Zup i sosów w proszku - 16,00 złotych
Część VIII: Mrożonek - 78,00 złotych
Część IX: Warzyw przetworzonych kwaszonych - 48,00 złotych
Część X: Nabiału - 842,00 złotych
Część XI: Masła - 237,00 złotych
Część XII: Artykułów spożywczych - 966,00 złotych
Część XIII Tłuszczy roślinnych - 208,00 złotych
Część XIV: Owoców cytrusowych - 209,00 złotych
Część XV: Owoców suszonych - 27,00 złotych
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16 grudnia 2016 roku do godz. 10.30.
UWAGA!
Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za skutecznie wniesione tylko wtedy kiedy środki pieniężne zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego do terminu wymaganego powyżej.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BOŚ S.A. O/Ostrów Wielkopolski
57 1540 1173 2001 4000 1528 0002
O uznaniu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego decyduje termin określony w pkt. 6.2.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem podanym w pkt 10 poniżej.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron w formie pisemnej na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach:
a) nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, która dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych,
b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły i wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji umowy lub wystąpieniem zdarzenia związanego z siłą wyższą,
c) w przypadku nie zawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w dostawach Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych,
d) jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
13/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
10:30
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|