| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
|
| Ulica |
ul. Henryka Sienkiewicza
|
| Miejscowość |
Daleszyce
|
| Kod Pocztowy |
26021
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
0-41 3020700
|
| Fax |
0-41 3020703
|
| Email |
daleszyce1@poczta.onet.pl
|
| Regon |
29110308800000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Nazwa projektu programu |
Europejski FunduszSpołeczny. Regionalny Program Operacyjn Województwa Świętkrzyskiego 2014-2020
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://gimnazjumdaleszyce.edupage.org/contact/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://gimnazjumdaleszyce.edupage.org/contact/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach, 26-021 Daleszyce ul. Sienkiewicza 11 B
|
| Numer referencyjny |
Gim.26.3.2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
28
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w Cz. VII pkt 1 SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w Cz. VII pkt 1.1 SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w Cz. VII pkt 1.1 SIWZ.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga wykazania dostaw Zamawiający wymaga złożenia wykazu dostaw komputerów, akcesoriów komputerowych, oprogramowania oraz innych urządzeń elektronicznych wymienionych
w przedmiocie zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł);
Wykazane dostawy winny dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy. Wg. Załącznika nr 5 do SIWZ
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ).
b) w przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty produktowe lub innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z parametrami technicznymi określonymi w z załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu na ww. zadanie w wysokości 4 000,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące).
Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form przed upływem terminu składania ofert:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
2. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto depozytowe zamawiającego w Banku Spółdzielczy Daleszyce-Górno; Nr konta: 67 8485 0009 0000 0071 2000 0008.
3. Dokument przelewu należy opisać, np: Wadium – Dostawa sprzętu komputerowego, stacji meteorologicznej, wyposażenia pracowni przyrodniczej” dla Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
4. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione
w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego.
5. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku spośród form wskazanych
w rozdz. IX pkt 1 niniejszego SIWZ należy załączyć do oferty.
6. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne
w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zatrzymania wadium – zgodnie z przepisami ustawy.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz
z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT – stawka VAT zastosowana do obliczenia ceny oferty zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa, przy czym wartość netto określona w fakturze, o której mowa w § 5 ust. 2, pozostanie bez zmian.
2. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
|
| Kryt 0 |
cena brutto
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
12/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
9:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
| IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|