Rozbudowa używanego przez ARR środowiska systemu centralnego backupu i archiwizacji danych Simpana firmy Commvault

Data publikacji 2016-12-02
Data zakończenia 2016-12-12 12:00:00
Instytucja Agencja Rynku Rolnego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358183 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487100008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa używanego przez ARR środowiska systemu centralnego backupu i archiwizacji danych Simpana firmy Commvault, w tym:

1. Zakup i dostawa modułów programowych oprogramowania Simpana firmy Commvault, określonych szczegółowo w specyfikacji zamieszczonej w załączniku nr 6 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU), zwanych dalej „oprogramowaniem” oraz udzielenie niewyłącznych licencji, uprawniających ARR i/lub jego następców prawnych do korzystania z ww. modułów programowych przez czas nieoznaczony, udzielonych przez producenta ww. oprogramowania (dopuszcza się również udzielenie sublicencji),
2. Udzielenie wsparcia technicznego (serwisu gwarancyjnego), na poziomie standard, dla oprogramowania, świadczonego przez Wykonawcę, producenta oprogramowania i/lub autoryzowanego partnera serwisowego ich producenta, na zasadach określonych przez ww. producenta oraz zgodnie z postanowieniami § 5 IPU, w okresie od daty dostarczenia ARR oprogramowania do 31.03.2017r.
3. Udzielenie wsparcia technicznego, na poziomie standard, dla dotychczas używanego przez ARR oprogramowania wchodzącego w skład środowiska systemu centralnego backupu i archiwizacji danych (w tym skrzynek pocztowych Zamawiającego) Simpana firmy Commvault, przypisanego w systemie wsparcia technicznego firmy Commvault do ARR, świadczonego przez Wykonawcę, producenta oprogramowania i/lub autoryzowanego partnera serwisowego ich producenta, na zasadach określonych przez ww. producenta oraz zgodnie z postanowieniami § 5 IPU, w okresie od 01.01.2017r. do 31.03.2017r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Agencja Rynku Rolnego
Ulica ul. Karolkowa
Nr domu 30
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01207
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 661 72 72
Fax 22 376 73 79
Email zamowienia.publiczne@arr.gov.pl
Adres strony url http://www.arr.gov.pl
Regon 622243400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.arr.gov.pl/przetargi/ogloszenia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.arr.gov.pl/przetargi/ogloszenia
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny 55/2016
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Warunek zostanie spełniony także w przypadku gdy suma wysokości posiadanych środków finansowych i/lub zdolności kredytowej będzie wynosiła co najmniej 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). UWAGA 1: W przypadku podania wartości środków finansowych w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. UWAGA 2: Z informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej musi jednoznacznie wynikać, że na koncie Wykonawcy znajduje się wymagana kwota, bądź jej równowartość w walucie obcej, lub też jednoznaczne potwierdzenie banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, że Wykonawca, który nie posiada środków, posiada zdolność kredytową na wymaganą kwotę w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej wystawiającym taką informację. W przypadku gdy Wykonawca korzysta już z kredytu banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej niezbędna jest informacja, jaką kwotą kredytu Wykonawca faktycznie dysponuje. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej adekwatne do przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 IPU na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). UWAGA: W przypadku podania wartości kwoty ubezpieczenia w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na budowie lub rozbudowie środowiska systemu backupu opartego o rozwiązanie dowolnego producenta systemu kopii zapasowej (backupu), wraz z usługą wsparcia technicznego dla tego systemu backupu, każda o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto. UWAGA 1: W przypadku podania wartości dostaw w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. UWAGA 2: W przypadku wykazania dostaw, realizowanych w oparciu o umowę nie zakończoną przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, Zamawiający uwzględni wartość tej ich części, która do upływu ww. terminu została faktycznie zrealizowana. 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje lub będzie dysponować co najmniej dwuosobowym zespołem dedykowanym do wykonania zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej 2 (dwóch) certyfikowanych przez producenta oprogramowania specjalistów technicznych oferowanego rozwiązania zgodnego z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu/ów producenta oprogramowania. Certyfikat, o którym mowa powyżej, rozumiany jest jako certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu instalacji, konfiguracji, parametryzacji oraz obsługi rozwiązania zgodnego z przedmiotem zamówienia, zgodnie ze ścieżką certyfikacji producenta zamawianego oprogramowania. Wymagane jest, aby certyfikat wystawiany był bezpośrednio przez producenta zamawianego oprogramowania lub przez niezależny od Wykonawcy ośrodek szkoleniowy, treningowy lub partnera biznesowego posiadającego akredytację do prowadzenia certyfikacji udzieloną przez producenta oprogramowania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ: - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. W celu wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale VIII pkt 4 SIWZ: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). 4. W celu wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale VIII pkt 5 SIWZ: dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy inne podmioty, na zdolności, których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 6 Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 9. Na podstawie oświadczeń, o których mowa w pkt 1 części A niniejszego rozdziału (oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) i w części B niniejszego rozdziału (oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) oraz na podstawie samodzielnie pobranych przez Zamawiającego informacji z baz danych, uzyskanych w oparciu o dane Wykonawcy zamieszczone w formularzu ofertowym (w szczególności nr KRS/CEiDG), Zamawiający oceni, czy wobec Wykonawcy istnieją podstawy wykluczenia określone w rozdziale IX SIWZ.
Wadium 1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem – wadium – numer sprawy 55/2016. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 lit. b) – e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b) – e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 2 lit. b) – e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy (na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej Umowy, w szczególności: a) w przypadku zmiany adresu CP Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres CP Zamawiającego; b) w przypadku zmiany adresu CZ Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres CZ Zamawiającego; c) w przypadku zmiany adresu OT Zamawiającego, miejscem świadczenia i realizacji przedmiotu Umowy będzie nowy adres OT Zamawiającego; d) w przypadku zmiany „Wytycznych Bezpieczeństwa Informacji dla Kontrahentów”, wiążąca będzie nowa treść ww. dokumentu, pod warunkiem przekazania jej treści w formie pisemnej lub co najmniej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy, wskazany w § 2 ust. 9 lit. b) Umowy; e) zmiana związana z warunkami płatności może dotyczyć przesunięcia terminu płatności należnej za wykonanie przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, o okres niezbędny do uzyskania środków finansowych; f) zmiana terminów - w przypadku zajścia siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się nadzwyczajne okoliczności (takie jak: klęski żywiołowe, strajki, katastrofy) jak również ze względu na przedłużający się termin zawarcia Umowy spowodowany postępowaniem odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem - gdy wykonanie przedmiotu Umowy, w pierwotnym terminie, nie leży w interesie publicznym. 2. W sytuacji ziszczenia się przekształceń prawnych Zamawiającego poprzez utratę bytu przez Agencję Rynku Rolnego i utworzenie nowego podmiotu pod nazwą Agencja Rozwoju Obszarów Wiejskich (AROW), stosownie do zamieszczonego na stronie Rządowego Centrum Legislacji projektu ustawy o Agencji Rozwoju Obszarów Wiejskich wraz z projektem ustawy ją wprowadzającej, następca prawny Zamawiającego wstąpi w ogół praw i obowiązków wynikających z Umowy. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o utworzeniu i danych nowego podmiotu. Zmiana ta nie stanowi zmiany treści Umowy. Natomiast w innym przypadku ewentualnego nastąpienia przekształceń prawnych jednej Strony: a) Wykonawca zapewni ciągłość realizacji Umowy przez następcę, który przejmie działania Wykonawcy, b) Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby została zachowana ciągłość realizacji Umowy przez następcę, który przejmie działania Zamawiającego.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 12/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)