Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Miasto Zgierz
|
Ulica |
Plac Jana Pawła II
|
Nr domu |
16
|
Miejscowość |
Zgierz
|
Kod Pocztowy |
95100
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
0427162854 w. 200, 7143200
|
Fax |
427 143 203
|
Email |
estasiak@umz.zgierz.pl
|
Regon |
47205772100000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http/www.umz.zgierz.przetargi.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Oferta winna być złożona w nieprzezroczystym opakowaniu (np. w kopercie zewnętrznej), w sposób określony w SIWZ.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, pl. Jana Pawła II 16
|
Numer referencyjny |
OR.271.33.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
|
Wadium |
Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w SIWZ tj. w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie:
1) zmiany terminów poszczególnych dostaw spowodowanych siłą wyższą,
2) zmiana stanu prawnego, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia jeśli nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.
3. Żadna z ewentualnych ww. zmian nie będzie uprawniała Wykonawcę do dodatkowego wynagrodzenia.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług lub innych opłat wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
6. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza zmianę poszczególnych zakresów umowy bez zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust.1 umowy.
7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej-aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
15/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:45
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
|
Termin |
on
|
Okres data do |
12/01/2017
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - sprawach merytorycznych: 1) Grażyna Trocińska, z-ca naczelnika, pok. nr 012, tel.: (42)714-32-33, 2) Emilia Pokrzeptowicz, gł. specjalista, pok. nr 012, tel.: (42)714-32-33, - w sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Robert Stawiński, gł. specjalista, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane były przez Wykonawców i Zamawiającego nie tylko w podstawowej formie pisemnej, ale również faksem albo pocztą elektroniczną, przy czym: jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem albo pocztą elektroniczną - każda ze Stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt ich otrzymania
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|