Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i wyrobów wędliniarskich do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego „Bristol” MSW w Kudowie-Zdroju.

Data publikacji 2016-12-06
Data zakończenia 2016-12-14 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju
Miejscowość Kudowa-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360181 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151130003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i wyrobów wędliniarskich do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego „Bristol” MSW w Kudowie-Zdroju.Zamówienie obejmuje dostawę wg asortymentu i w ilości wskazanej na formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Przedstawione w nim ilości są ilościami szacunkowymi, faktyczne zapotrzebowania wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju
Ulica ul. Okrzei
Nr domu 1
Miejscowość Kudowa-Zdrój
Kod Pocztowy 57350
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 748 661 201
Fax 748 661 203
Email przetargi@sankud.pl
Adres strony url www.sankud.pl
Regon 89045062700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sankud.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji papierowej zapakowanej zgodnie z opisem w SIWZ, osobiste złożenie w sekretariacie w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem opertora pocztowego, kurierem.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol MSW w Kudowie-Zdroju, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój (sekretariat p. 32).
Numer referencyjny 2375/13/DŻ/2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającej zakład Wykonawcy / Wykonawcę do obrotu produktami spożywczymi / żywnością;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający oceni warunek na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z zał. nr 5.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch dostaw dotyczących przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – zgodnie z zał. nr 7; 2) wykazu posiadanych środków transportu, które spełniają wymogi sanitarne uprawniające do przewozu żywności oraz decyzję organu Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, iż środki transportu wykonawcy spełniają wymogi higieniczno – sanitarne wynikające z przepisów dotyczących transportu żywności – wg. zał. nr 4;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 wzór załącznik nr 6 do SIWZ; 2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 3)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1)oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2)decyzja właściwego organu Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającej zakład wykonawcy do obrotu produktami spożywczymi / żywnością;3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch dostaw dotyczących przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ; 4)wykaz posiadanych środków transportu, które spełniają wymogi sanitarne uprawniające do przewozu przedmiotu zamówienia oraz decyzję organu Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, iż środki transportu wykonawcy spełniają wymogi higieniczno – sanitarne wynikające z przepisów dotyczących transportu przedmiotu zamówienia – zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – wg. zał. nr 9 (jeśli dotyczy); 2) stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1)w zakresie terminu realizacji umowy, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2)w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 3)zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 4)konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający, 5)konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej; 6)zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; 7)konieczności zmiany terminów związanych z zapewnieniem finansowania zamówienia. 8)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)