Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju
|
Ulica |
ul. Okrzei
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kudowa-Zdrój
|
Kod Pocztowy |
57350
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
748 661 201
|
Fax |
748 661 203
|
Email |
przetargi@sankud.pl
|
Adres strony url |
www.sankud.pl
|
Regon |
89045062700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sankud.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji papierowej zapakowanej zgodnie z opisem w SIWZ, osobiste złożenie w sekretariacie w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem opertora pocztowego, kurierem.
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Bristol MSW w Kudowie-Zdroju, ul. Okrzei 1, 57-350 Kudowa-Zdrój (sekretariat p. 32).
|
Numer referencyjny |
2375/13/DŻ/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającej zakład Wykonawcy / Wykonawcę do obrotu produktami spożywczymi / żywnością;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający oceni warunek na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z zał. nr 5.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch dostaw dotyczących przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – zgodnie z zał. nr 7;
2) wykazu posiadanych środków transportu, które spełniają wymogi sanitarne uprawniające do przewozu żywności oraz decyzję organu Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, iż środki transportu wykonawcy spełniają wymogi higieniczno – sanitarne wynikające z przepisów dotyczących transportu żywności – wg. zał. nr 4;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 wzór załącznik nr 6 do SIWZ;
2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
3)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2)decyzja właściwego organu Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającej zakład wykonawcy do obrotu produktami spożywczymi / żywnością;3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch dostaw dotyczących przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ; 4)wykaz posiadanych środków transportu, które spełniają wymogi sanitarne uprawniające do przewozu przedmiotu zamówienia oraz decyzję organu Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, iż środki transportu wykonawcy spełniają wymogi higieniczno – sanitarne wynikające z przepisów dotyczących transportu przedmiotu zamówienia – zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – wg. zał. nr 9 (jeśli dotyczy); 2) stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1)w zakresie terminu realizacji umowy, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2)w zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
3)zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
4)konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający,
5)konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej;
6)zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich;
7)konieczności zmiany terminów związanych z zapewnieniem finansowania zamówienia.
8)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|