Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Miasto Rydułtowy
|
Ulica |
ul. Ofiar Terroru
|
Nr domu |
36
|
Miejscowość |
Rydułtowy
|
Kod Pocztowy |
44280
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
324 537 411
|
Fax |
324 537 410
|
Email |
um@rydultowy.pl
|
Adres strony url |
www.rydultowy.pl
|
Podmiot2c |
Miasto Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, 27253611000000, Sylwia Brachmańska +48324537409,
|
Regon |
27253611000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (oś priorytetowa: II. Cyfrowe śląskie, działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych)
|
Czy przeprowadza wapolnie |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Za przeprowadzenie postępowania odpowiada Miasto Rydułtowy, zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rydultowy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rydultowy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Urzędu Miasta Rydułtowy mieszcząca się w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter) - adres ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy
|
Numer referencyjny |
BP.271.000016.2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
30/05/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali lub wykonują dla jednostki samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców powyżej 15 tys. lub jednostki administracji rządowej zatrudniającej co najmniej 80 pracowników:
1) co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej (back office) wraz z geoportalem (front office),
2) co najmniej jedną usługę polegającą na przetworzeniu do formy cyfrowej materiałów niecyfrowych oraz ich umieszczeniu na geoportalu (front office).
W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty – wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ,
2) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich,
3) udokumentowanie wniesienia wadium (kopia przelewu/lub innego dokumentu),
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy.
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium określa SIWZ oraz ustawa Pzp
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wzór umowy stanowią załączniki nr 6a (Rydułtowy) oraz 6b (Radlin) do SIWZ.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana postanowień umowy oprócz obligatoryjnego wymogu dochowania formy pisemnej jest dopuszczalna w sytuacjach określonych w ust. 4 - 8 i na warunkach opisanych w ust. 9, a także w razie zaistnienia przesłanek wynikających z przepisów art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ lub zmianę wersji oprogramowania w przypadku zakończenia wytwarzania oprogramowania objętego umową lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę, w przypadkach uzasadnionych przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych:
1) sposobu wykonania umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
2) zakresu przedmiotu umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji.
6. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji umowy lub zmianę zakresu świadczeń Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wymuszone zmianą takich przepisów.
7. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji umowy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
8. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na rezygnacji z części zamówienia, której skutkiem będzie zmniejszenie wynagrodzenia.
9. Warunki dokonywania zmian:
1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, zmiana elementów mających wpływ na wysokość wynagrodzenia wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ, itp.,
2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron,
3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności;
a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców,
b) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
19/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|