Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
|
Ulica |
dr. J. Babińskiego
|
Nr domu |
29
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30-393
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
+48(012)6524347
|
Fax |
+48(012)2621335
|
Email |
mjozefiak@babinski.pl
|
Adres strony url |
www.babinski.pl
|
Regon |
000298554
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.babinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie - Szpital Specjalistyczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, Kancelaria Szpitala
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. dr. J. Babińskiego 29, 30-393 Kraków
|
Numer referencyjny |
ZP-45/16
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ;
Formularz cenowy - zał. nr: 1A – 1E do SIWZ;
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ;
Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia:
1. Próbki oferowanego produktu/asortymentu, w następujących pakietach i pozycjach:
Pakiet II: pozycje 2, 4, 8, 13;
Pakiet III: pozycje 1-5;
Pakiet IV: pozycje nr 21, 23-25.
2. Opisu oferowanego produktu/asortymentu, w postaci: karty charakterystyki, arkusza danych składników (zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 648/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31.03.2004r. w sprawie detergentów (z późn.zm.)) i aktualnej ulotki informacyjnej, w następujących pakietach i pozycjach:
Pakiet I: pozycje 1, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16;
Pakiet II: pozycje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (na potwierdzenie cykli prania), 22, 23;
Pakiet V: pozycje 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 13.
3. Atestu Państwowego Zakładu Higieny dla oferowanego produktu/asortymentu lub innego dokumentu równoważnego, potwierdzającego, że oferowany produkt/asortyment podczas jego stosowania (zgodnie z zaleceniami producenta) nie wpływa negatywnie na zdrowie i środowisko, w następujących pakietach i pozycjach:
Pakiet I: pozycje 1, 2, 3, 4, 7, 8, 10.
Pakiet V: pozycje 1, 2, 3, 6, 7.
|
Wadium |
1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium dla poszczególnych pakietów wynosi:
Pakiet I – 500,00 zł
Pakiet II – 1 200,00 zł
Pakiet III – 2 000,00 zł
Pakiet IV – 500 zł
Pakiet V – 500,00 zł
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 11:00 w dniu 16.12.2016r.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i następować będą w drodze aneksu podpisanego przez obydwie Strony.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie:
1) wskazanych w umowie terminów realizacji przedmiotu umowy, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od Stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
2) zmiany w „Formularzu cenowym” w zakresie rodzaju asortymentu polegające na wprowadzeniu nowocześniejszych zamienników w niezmienionej cenie w stosunku do cen wskazanych w „Formularzu cenowym”, w przypadku kiedy asortyment wskazany w „Formularzu cenowym” nie będzie dostępny na rynku,
3) realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż ceny wskazane w „Formularzu cenowym”, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy,
4) osób wskazanych w § 4 ust. 1.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w „Formularzu cenowym”, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentu wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2.
6) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w „Formularzu cenowym”, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym formularzu, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w „Formularzu cenowym”, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w „Formularzu cenowym” z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 3 ust. 2. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
16/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|