Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:Część I: Ryby ( załącznik nr 2)
Kod CPV: 1500000-8,Część II: Mięso i wędliny (załącznik nr 2)
Kod CPV: 1500000-8,Część III: Warzywa i owoce (załącznik nr 2)
Kod CPV: 1500000-8,Część IV: Nabiał i jaja (załącznik nr 2)
Kod CPV : 1500000-8,Część V: Artykuły ogólnospożywcze (załącznik nr 2)
Kod CPV : 1500000-8,Część VI: Wyroby garmażeryjne (załącznik nr 2)
CPV : 1500000-8,Część VII: Pieczywo i wyroby cukiernicze (załącznik nr 2)
CPV : 1500000-8.4. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 7.00 do 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego.
OpisFormularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2, części 1-7) zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 02 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego. |
| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
|
| Ulica |
ul. Sosnkowskiego
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowość |
Mińsk Mazowiecki
|
| Kod Pocztowy |
05300
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
25 759 53 08
|
| Fax |
25 759 53 08
|
| Email |
dodunio56@wp.pl
|
| Adres strony url |
www.sp6.edu.pl
|
| Regon |
517370000000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
inny:
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
nie dotyczy
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp6.biposwiata.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Zastrezega prawo grup czesci |
7
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 6, ul. Gen. K. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki
|
| Numer referencyjny |
nie dotyczy
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
02/01/201731/12/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Informacje na temat katalogow |
Zamawiający dopuszcza możliwość nieskładania w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych oraz innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.
|
| Okreslenie warunkow |
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – (załącznik nr 4 do SIWZ)oraz wykaz głównych dostaw wykonanych lub wykonywanych w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy na kwotę brutto min. 20.000 zł– (załącznik nr 8 do SIWZ).
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji na stronie internetowej (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 13 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia oraz składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału – załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
--------------------
|
| Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał);formularze asortymentowo-cenowe wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ w częściach 1-7 (wymagana forma dokumentu – oryginał);potwierdzony podpisem projekt umowy stanowiący akceptację jej ogólnych warunków – (załącznik nr 3 do SIWZ);oświadczenie stanowiące (załącznik nr 9 do SIWZ)- wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom; świadczenie o podleganiu na zasobach innych podmiotów - załącznik nr 10 do SIWZ; zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów - załącznik nr 11 do SIWZ; oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 12 do SIWZ; oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 13 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
załączniki do SIWZ nr 6 i 7
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wielkości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
16/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
9:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Licytacja IV.4.8 |
nie dotyczy
|
| Le czy nast |
Nie
|
| Le czy nasta |
Nie
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
| IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|