Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Internatu I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach (dalej: Internat).

Data publikacji 2016-12-08
Data zakończenia 2016-12-16 08:30:00
Instytucja I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 362777 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 32121001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Internatu I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach. Przedmiot zamówienia składa się z 12 części: Część 1 „Dostawa ziemniaków”,Część 2 „Dostawa warzyw korzennych i bulwiastych oraz warzyw liściastych”, Część 3 „Dostawa mrożonek warzywnych i innych przetworów mrożonych”, Część 4 „Dostawa owoców tropikalnych”, Część 5 „Dostawa owoców innych niż tropikalne”, Część 6 „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich”, Część 7 „Dostawa mięsa i produktów mięsnych”, Część 8 „Dostawa drobiu”, Część 9 „Dostawa różnych produktów spożywczych”, Część 10 „Dostawa ryb i ryb przetworzonych”, Część 11 „Dostawa mleka i przetworów mlecznych”,Część 12 „Dostawa jaj”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w SIWZ części zamówienia (od 1 do 12). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego dla danej części. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. II.1) obejmuje w szczególności dostawę produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 2A, 2B... do 2L (na daną część) i w ilościach w nim wskazanych. Oferowane i dostarczane produkty spożywcze powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, EN i ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.) oraz spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemy HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przejęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia dnego produktu, bądź będzie o przewożony w nieodpowiednich warunkach.

Opis

zgodnie z załącznikiem 2Azgodnie z załącznikiem 2Bzgodnie z załącznikiem 2Czgodnie z załącznikiem 2Dzgodnie z załącznikiem 2Ezgodnie z załącznikiem 2Czgodnie z załącznikiem 2Fzgodnie z załącznikiem 2Gzgodnie z załącznikiem 2Hzgodnie z załącznikiem 2Izgodnie z załącznikiem 2Jzgodnie z załącznikiem 2Kzgodnie z załącznikiem 2L

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa I Liceum Ogólnokształcące im. Ks. A. J. Czartoryskiego
Ulica ul. Partyzantów
Nr domu 16
Miejscowość Puławy
Kod Pocztowy 24100
Panstwo Polska
Województwo lubelskie
Tel 818 863 626
Fax 818 879 998
Email sekretariat@czart.pulawy.pl
Adres strony url http://czart.pulawy.pl/
Regon 6066426500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://czart.pulawy.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://czart.pulawy.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci 12
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres I Liceum Ogólnokształcące im. ks. A.J. Czartoryskiego 24-100 Puławy Al. Partyzantów 16
Rodz zam D
Okres2c 1202/01/2017
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę, której przedmiotem były dostawy artykułów spożywczych, odpowiednich dla danej części zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 25 00,00 zł/brutto, która była realizowana w sposób nieprzerwany, przez okres co najmniej 4 miesięcy. [Uwaga !] W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedną cześć przedmiotu zamówienia Wykonawca musi spełniać warunek odpowiadający co najmniej jednej usłudze dla każdej z części.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, w zakresie wymaganym w Rozdziale V ust 1 pkt c SIWZ (zał. nr 5 do SIWZ) - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzające, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zakresie warunkow udzialu zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy,formularz cenowy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 16/12/2016
Godzina składania wniosków 8:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)