DOSTAWA MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH

Data publikacji 2016-12-12
Data zakończenia 2016-12-20 12:00:00
Instytucja Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 364853 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151130003, 151111000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla Ośrodka Reprezentacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Załączniku nr.1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej
Ulica Nowa Wieś, ul. Grodziska
Nr domu 1
Miejscowość Pruszków
Kod Pocztowy 05-800
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 261 892 000
Fax 261 892 048
Email ormon@op.pl
Adres strony url www.ormon.wp.mil.pl
Regon 010427452
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ormon.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny tak, Inny sposób: Pisemnie na adres:
Czy podzielone na czesci Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ORMON Nowa Wieś ul.Grodziska 1, 05-800 Pruszków
Numer referencyjny 14/ŻYWN/PN/2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca złoży: 1. Obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów , zgodnie z art. 20 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. z 2014 r., poz. 1577 ze zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów)obejmujących tę część zamówienia, lub posiada obowiązującą decyzją administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz.U.z 2015, poz.594 ze zm.) w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, lub posiada obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organ urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2015r. poz. 594, ze zm.) , w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia. 2.Posiada potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, funkcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 678, ze zm.). 3. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej sprawozdaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCAP. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzić, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCAP (podstawa prawna: art 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2015, poz. 594 z póź. zm.) lub Certyfikat HACCAP. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach wymienionych w rozdziale 6 pkt 1.2. SIWZ, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Uwaga! Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawców obowiązujących uprawnień odpowiadających wymienionym w pkt. 1-2 , nadanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wadium część I - 2 900 ZŁ część II - 750 zł część III - 1 300 ZŁ część IV - 150 zł część V - 260 zł część VI - 165 ZŁ
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Dopuszcza się możliwość zmiany maksymalnej wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany należytego podatku od towarów i usług (VAT), na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy wykonany w formie tabelarycznej ( wykonanej jak w paragraf 2 umowy) i opisowej z podaniem podstawy prawnej tej zmiany. 2.ZAMAWIAJĄCY gwarantuje realizację umowy na poziomie nie mniejszym niż 50% maksymalnej wartości brutto umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO wynikających ze zmiennej liczby żywionych. WYKONAWCY nie przysługuje jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze z tytułu niezłożenia przez Zamawiającego zamówień na poziomie wyższym niż 50% maksymalnej wartości brutto. 3. Wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO z należytą starannością , ilości w poszczególnych asortymentach z uwagi na zmienną liczbę żywionych (liczbę, której ZAMAWIAJĄCY na etapie prowadzonego postępowania oraz zawarcia umowy, nie jest w stanie przewidzieć), są średniorocznymi potrzebami i mogą w czasie realizacji zamówienia ulegać zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie) bez odrębnej akceptacji WYKONAWCY. Zmiany te nie mogą powodować przekroczenia maksymalnej wartości umowy brutto. WYKONAWCA z tego tytułu nie będzie rościł żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec ZAMAWIAJĄCEGO.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/12/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Le czy nast Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)