Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Ministerstwo Sprawiedliwości
|
Ulica |
Al. Ujazdowskie
|
Nr domu |
11
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00950
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5212773, 5212888, 5212214
|
Fax |
22 6289785, 5212697
|
Email |
sumikowska@ms.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ms.gov.pl
|
Regon |
31915000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ms.gov.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00 - 567 Warszawa
|
Numer referencyjny |
BA-F-II-3710-48/16
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
14
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi opracowania danych statystycznych
na podstawie danych zgromadzonych w relacyjnej bazie danych systemu teleinformatycznego każda o wartości wykonanej (zrealizowanej - zakończonej) nie mniejszej niż 20 000 zł brutto (z VAT).
Personel;
Minimalna liczba personelu - 2
Wymagane doświadczenie i kwalifikacje-- co najmniej dwuktrotnie uczestniczyła w opracowaniu danych statystycznych na podstawie danych zgromadzonych w relacyjnej bazie danych systemu teleinformatycznego.
- aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie
z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016, poz. 1167), tj. poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „zastrzeżone” lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „zastrzeżone” wystawione przez kierownika jednostki organizacyjnej, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016, poz.1167) wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych lub inne uprawnienia do ochrony informacji niejawnych o klauzuli równorzędnej do klauzuli co najmniej „zastrzeżone” określone
w dwustronnej umowie międzyrządowej o wzajemnej ochronie informacji niejawnych –
dla osób wskazanych do realizacji zamówienia
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie pkt III.3
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony
do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy)
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać
w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacja o podstawie
do dysponowania tymi osobami.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, przy czym zmiany mogą być dokonywane wyłącznie
w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku:
a) wstrzymania przez Zamawiającego realizacji Przedmiotu Umowy, nie wynikającego z winy Wykonawcy,
b) wstrzymania/przerwania wykonania przedmiotu Umowy z przyczyn zależnych
od Zamawiającego,
2) zmniejszenia zakresu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że:
a) realizacja części Przedmiotu Umowy nie jest zasadna na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub
b) realizacja części Przedmiotu Umowy nie jest możliwa, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy,
przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3) Zmiany zakresu informacji zawartej w tablicy statystycznej związanej ze zmianą obowiązujących powszechnie przepisów prawa.
4) zakresu informacji zawartej w tablicy statystycznej związanej ze zmianą metodologii.
5) Odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
w przypadku zmiany:
a. stawki podatku od towarów i usług,
b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
– jeżeli Wykonawca w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian zwróci się w tej sprawie do Zamawiającego z wnioskiem, w którym wykaże wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
6) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 i 2 nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.
3. Zmiany umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
20/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|