Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie

Data publikacji 2016-12-13
Data zakończenia 2016-12-22 11:00:00
Instytucja Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365593 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako „ Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów”.
3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8.
3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Część I:
Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020
- wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www,
- dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych,
- wymianę uszkodzonego sprzętu.

Część II:
Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowy F5
- możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok),
- wsparcie inżynierów serwisowych,
- dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek,
- wymianę uszkodzonego sprzętu,
- możliwość eskalacji problemów,
- dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta.

Część III:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego SUN JAVA SYSTEM MESSAGING SERVER
- wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.

Część IV:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania PL/SQL Developer
( Service Contract):
- usługa wsparcia, pozwala na zaktualizowanie posiadanej wersji do najnowszej oraz uzyskanie pomocy technicznej producenta.

Część V:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module:
- prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą
w czasie jej trwania,
- pomoc techniczna producenta/dystrybutora.

Część VI:
Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

Część VII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

Część VIII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

Część IX:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium:
- otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu.
- bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności.
- dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych,
- prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia),
- czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem,
- dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut,
- szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów
z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta.

* Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu.

Część X:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania dla Juniper 4350
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.


Część XI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter Server 6 Standard
- zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera,
- powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania,
- pomoc techniczna w zakresie instalacji,
- dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.

Część XII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500
- nowe wersje oprogramowania, aktualizacje i przegląd konfiguracji (realizowany zdalnie przez producenta),
- reakcja na zdarzenia dynamiczne (np. podłączenie nowego udziału jako storage archiwizacji) (realizowany zdalnie przez producenta),
- wsparcie techniczne realizowane na 3 poziomach.

Część XIII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla IBM Security QRadar SIEM
- prawo do otrzymywania nowych wersji oprogramowania, uaktualnień i „support
packów” (bezpłatnie),
- zdalna analizy zgłoszonego problemu w godzinach pracy IBM Polska,
- asysta przy zdefiniowaniu produktu lub komponentu powodującego usterkę,
- zdalna asysta przy rozwiązaniu problemu;
- telefoniczne wsparcia dla problemów związanych z kodem produktu,
- wsparcia dla typowych, krótkich pytań dotyczących problemów instalacyjnych i
związanych z codziennym użytkowaniem systemu.

Część XIV:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla NetCrunch 9.x Premium 300 + NetCrunch 9.x Remote Access for 5 connections
- roczną pomoc techniczną (telefonicznie oraz e-mailem)
- uaktualnienia wersji zakupionej
- uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeżeli pojawi się ona w ciągu trwania gwarancji.

3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
3.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert dotyczących rozwiązań równoważnych tzn. wyprodukowanych przez innych producentów niż wymienieni lub ich uprawnionych przedstawicieli. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami „ lub równoważne”. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisywanego
w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.


Opis

Część I:
Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020
- wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www,
- dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych,
- wymianę uszkodzonego sprzętu.
Część II:
Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowy F5
- możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok),
- wsparcie inżynierów serwisowych,
- dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek,
- wymianę uszkodzonego sprzętu,
- możliwość eskalacji problemów,
- dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta.
Część III:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego SUN JAVA SYSTEM MESSAGING SERVER
- wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta,
- dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek,
- dostęp do baz wiedzy.
Część IV:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania PL/SQL Developer
( Service Contract):
- usługa wsparcia, pozwala na zaktualizowanie posiadanej wersji do najnowszej oraz uzyskanie pomocy technicznej producenta.
Część V:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module:
- prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą
w czasie jej trwania,
- pomoc techniczna producenta/dystrybutora.
Część VI:
Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część VII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część VIII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.
Część IX:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support – Premium:
- otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu.
- bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności.
- dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych,
- prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia),
- czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem,
- dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut,
- szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów
z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta.

* Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu.

Część X:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania dla Juniper 4350
- dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji,
- dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów.

Część XI:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter Server 6 Standard
- zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera,
- powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania,
- pomoc techniczna w zakresie instalacji,
- dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy.
Część XII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500
- nowe wersje oprogramowania, aktualizacje i przegląd konfiguracji (realizowany zdalnie przez producenta),
- reakcja na zdarzenia dynamiczne (np. podłączenie nowego udziału jako storage archiwizacji) (realizowany zdalnie przez producenta),
- wsparcie techniczne realizowane na 3 poziomach.
Część XIII:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla IBM Security QRadar SIEM
- prawo do otrzymywania nowych wersji oprogramowania, uaktualnień i „support
packów” (bezpłatnie),
- zdalna analizy zgłoszonego problemu w godzinach pracy IBM Polska,
- asysta przy zdefiniowaniu produktu lub komponentu powodującego usterkę,
- zdalna asysta przy rozwiązaniu problemu;
- telefoniczne wsparcia dla problemów związanych z kodem produktu,
- wsparcia dla typowych, krótkich pytań dotyczących problemów instalacyjnych i
związanych z codziennym użytkowaniem systemu.
Część XIV:
Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla NetCrunch 9.x Premium 300 + NetCrunch 9.x Remote Access for 5 connections
- roczną pomoc techniczną (telefonicznie oraz e-mailem)
- uaktualnienia wersji zakupionej
- uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeżeli pojawi się ona w ciągu trwania gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Ulica ul. Zamkowa
Nr domu 8
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35032
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 017 8604212, 8604246
Email administracja@nfz-rzeszow.pl
Adres strony url www.nfz-rzeszow.pl
Regon 1544738200165
Dotyczy 1
Wspolne udzielanie zamowienia 8.7.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, zwanego w niniejszej specyfikacji Pełnomocnikiem, do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność kopii z oryginałem. 8.7.2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzone będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców. 8.7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (np. umowa spółki cywilnej). Umowa ta nie może być przedwstępna, ani nie może być zawarta pod warunkiem. 8.7.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 8.7.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Dostep dokumentow zamowienia www.nfz-rzeszow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nfz-rzeszow.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny WAG-ZP.261.12.2016
Rodz zam U
Okres2c 10
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.1. Na podstawie art. 26 ust.2 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwego terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych. d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia – załącznik nr 6 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do siwz
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Tak
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 22/12/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)