„Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z zakupem aparatów telefonicznych”.

Data publikacji 2016-12-13
Data zakończenia 2016-12-21 09:30:00
Instytucja Gmina Dąbrowa Górnicza
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366019 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642120005, 322500000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz.U.
z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR 2. Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów
komórkowych (w nienaruszonym opakowaniu) wraz z odpowiednim wyposażeniem (m. in. baterie,
zasilacze) dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. Przedmiotem świadczenia usług telefonii
komórkowej będzie wykonywanie połączeń krajowych i międzynarodowych.Przedmiot zamówienia: A)
Wykonawca zapewni dostęp do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym
zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację
transmisji głosu i danych w każdych warunkach. B)Usługi będą świadczone 24 godziny na dobę przez
wszystkie dni w roku. C)W ramach abonamentu Wykonawca będzie dostarczał szczegółowe
zestawienie rozmów oraz pozostałych świadczonych usług dla poszczególnych numerów telefonów na
rzecz Zamawiającego, tzw. bilingi w formie pisemnej. Bilingi dostarczane będą zarówno razem z
fakturami, jak również duplikatami bądź korektami faktur za dany miesiąc. D)Wykonawca udostępni w
cenie oferty możliwość sprawdzania stanu kont dla wszystkich numerów. E)Wykonawca wyznaczy
opiekuna handlowego w celu zapewnienia bieżącej oraz stałej obsługi Zamawiającego drogą
e-mailową oraz telefoniczną w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni robocze. Opiekun handlowy będzie
zobowiązany do załatwiania wszelkich spraw związanych z obsługą Zamawiającego. W przypadku
braku kontaktu z wyznaczonym opiekunem bądź jego zastępcą Zamawiający naliczy kary umowne. F)
Zamawiający może wystąpić o zmianę opiekuna handlowego w trakcie trwania umowy. Zmiana
opiekuna handlowego nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. G)
Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do serwisu telefonicznego (Call Center) przez całą dobę
7 dni w tygodniu, przez cały okres trwania umowy. H)Numery telefonów użytkowane przez
Zamawiającego pozostaną bez zmian i zostaną bezpłatnie przeniesione do sieci Wykonawcy, aktualnie
operatorem Zamawiającego jest Orange Polska S.A. I)Wykonawca dostarczy nowe numery telefonów
(karty SIM) według zapotrzebowania Zamawiającego. J)Wykonawca zapewni bezpłatną wymianę karty
SIM, w razie jej zniszczenia bądź utraty, w terminie 72 godzin w dni robocze od chwili zgłoszenia
takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamówienie będzie składane drogą elektroniczną (e-mail) lub
faksem do Wykonawcy. Zamówienie uważane będzie za otrzymane z chwilą odbioru wiadomości
e-mail lub faksu. K)Aktywacja kart SIM, wydanie nowych kart SIM (w przypadkach określonych w pkt.
9) oraz ich wymiana (w przypadkach innych niż określone w pkt. 10) będzie bezpłatna. L)Wykonawca
zapewni serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt. M)Wykonawca będzie ponosił koszty przesyłek
kurierskich związanych z realizacją umowy. N)Wykonawca będzie informował na bieżąco, w trakcie
realizacji umowy, o ewentualnych możliwościach zmian powodujących optymalizację kosztów
połączeń, jak również o możliwości wprowadzenia dodatkowych bezpłatnych usług w ramach
abonamentu korzystnych dla Zamawiającego. O)Zamawiający wymaga, aby stosowane w
oferowanych telefonach komórkowych baterie i akumulatory nie zawierały ołowiu, kadmu i rtęci. 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, w oparciu o który należy
wykonać przedmiot zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane telefony komórkowe
odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, Zamawiający
żąda od Wykonawcy opisu i charakterystyki oferowanych telefonów komórkowych dla gr. II i III
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: a)
postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, b) obowiązujących przepisów i norm. 6.
Rozwiązania równoważne: a) Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje
produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do
uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to
uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia
za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub
równoważny”. b) W związku z powyższym, Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku
do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. c)
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3
ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu
towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania
określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych,
użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych
nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. e) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na
etapie badania złożonych ofert. 7. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter
zamówienia (świadczenie usług telefonii komórkowej) wymagania względem zatrudnienia na umowę o
pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia
nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia
na umowę o pracę określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.
z 2016 r., poz. 1666).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Dąbrowa Górnicza
Ulica ul. Graniczna
Nr domu 21
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Kod Pocztowy 41300
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 322 956 700
Fax 32 2625032, 2956700
Email zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Adres strony url www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Regon 27625531200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 – INFORMACJA
Numer referencyjny ZP.WA.271.4.74.2016
Rodz zam U
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 2. Zakres usług polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z zakupem aparatów telefonicznych. 3. Warunki świadczenia przyszłej usługi będą przedmiotem rokowań z Wykonawcą i będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego. 4. Zamawiający przewiduje, iż wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 12 % wartości zamówienia podstawowego. 5. Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki. 6. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego objętego protokołem konieczności, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie usług.
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie realizacji zamówienia – od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy. Zakończenie realizacji zamówienia – 24 miesiące od dnia obowiązywania umowy lub do wyczerpania środków budżetowych zabezpieczonych na ten cel.
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16.07.2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1489).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: aktualnego na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydanego na podstawie przepisów ustawy z dnia 16.07.2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1489).
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Opis i charakterystykę oferowanych telefonów komórkowych – załącznik nr 3 do SIWZ; 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1.1. w zakresie zmiany terminów: 1.1.1. w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, na skutek siły wyższej co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej Umowy, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu, 1.2. w pozostałym zakresie zmiany do Umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1.2.1. zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT – ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy. Maksymalna wartość nominalna umowy nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w ofercie. Maksymalna wartość nominalna umowy zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 1.3. zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej Umowy. 1.4. najpóźniej w terminie 6 miesięcy przed końcem trwania zawartej Umowy: a) zwiększenia maksymalnie o 2 sztuki, na tych samych warunkach oraz po cenach zadeklarowanych w ofercie, liczby aparatów telefonicznych o parametrach nie gorszych niż dla Grupy II; i/lub b) zwiększenia maksymalnie o 2 sztuki, na tych samych warunkach oraz po cenach zadeklarowanych w ofercie, liczby abonamentów z okresem obowiązywania do końca zawartej Umowy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności, wymienionych w ust. 1, Strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do Umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana Umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 9:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 6 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty,o których mowa: w pkt. 9.2.1., 9.2.2. SIWZ oraz w pkt. od 9.5.1. do 9.5.3 SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w pkt. 9.4.1 SIWZ Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; w pkt. 9.3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie; w pkt. 9.1.1. SIWZ wszyscy Wykonawcy składają odrębnie; Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)