Dostawa kart kryptograficznych

Data publikacji 2016-12-13
Data zakończenia 2016-12-21 09:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Karty „inteligentne”

Szczegóły

Numer ogłoszenia 366079 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301620002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, kompletnych i wolnych od wad fizycznych oraz prawnych 4 000 sztuk kart kryptograficznych umożliwiających składanie podpisu kwalifikowanego dla jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych. Zamawiający informuje, iż umowa zawiera „prawo opcji” polegające na możliwości zamówienia i dostawy dodatkowo 1 000 sztuk fabrycznie nowych, kompletnych i wolnych od wad fizycznych oraz prawnych kart kryptograficznych zgodnie z zapisami umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników
Nr domu 21C
Miejscowość Raszyn
Kod Pocztowy 05-090
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 2707100
Fax +48 22 4680951
Email biuro@zilp.lasy.gov.pl, zamowienia@zilp.lasy.gov.pl
Adres strony url www.zilp.lasy.gov.pl
Regon 47321576000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, zgodnie z zapisami SIWZ.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn
Numer referencyjny DZ.270.32.2015
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 519133.33
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający informuje, iż umowa zawiera „prawo opcji” polegające na możliwości zamówienia i dostawy dodatkowo 1 000 sztuk fabrycznie nowych, kompletnych i wolnych od wad fizycznych oraz prawnych kart kryptograficznych zgodnie z zapisami umowy stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, co najmniej dwie dostawy kart mikroprocesorowych o łącznej ilości 1 000 (jeden tysiąc) sztuk.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Informacja na temat przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) urzędowej zmiany wysokości obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować: - zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; - zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę; 2) zmiany terminu realizacji w przypadku: a) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie; b) konieczności usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji; 3) zmiany dostarczanego przedmiotu umowy: a) w przypadku wycofania z rynku zamawianych kart dopuszcza się dostawę kart posiadających funkcjonalności, cechy i parametry nie gorsze niż produkt wycofany, z tym zastrzeżeniem, że warunki i zasady realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian, a Wykonawca każdorazowo powiadomi pisemnie Zamawiającego o takiej zmianie; b) w przypadku pojawienia się na rynku kart nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy lub pojawieniem się na rynku kart o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 4) zmiany sposobu realizacji Umowy: a) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych. 2. Zmiany teleadresowe Stron, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. 3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Określa się następujący tryb inicjowania zmian postanowień Umowy: 1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, 2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.).
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Ocena punktowa w kryterium „Jakość” dokonana zostanie na podstawie testów polegających na nadrukowaniu i laminowaniu 3 (trzech) kart dostarczonych przez Wykonawcę (tego samego rodzaju) przy zastosowaniu zasad określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza innej formy próbki niż przewidziane w pkt 4. Próbki niespełniające powyższego kryterium otrzymają zero punktów w danym kryterium. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełnienia próbek zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)