| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Urząd Gminy Malbork
|
| Ulica |
ul. Ceglana
|
| Nr domu |
7
|
| Miejscowość |
Malbork
|
| Kod Pocztowy |
82200
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
pomorskie
|
| Tel |
055 6472807 w. 23
|
| Fax |
055 6472807 w. 10
|
| Email |
gmmalbork@itnet.pl
|
| Adres strony url |
www.ugmalbork.mojbip.pl
|
| Regon |
53447000000
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ugmalbork.mojbip.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugmalbork.mojbip.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w ziązku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oaz z 2015 r. poz 1830),osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Malbork, ulica Ceglana 7, 82-200 Malbork
|
| Numer referencyjny |
ZP.RPO.2.2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
40
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej kwocie 150.000,00 zł, przeliczanej według średniego kursu złotego dla walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu, w którym opublikowane zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
-3 (trzy) zadania obejmujące swoim zakresem jednoczesną dostawę i wdrożenie sprzętu komputerowego (np. komputery klasy PC, komputery klasy laptop/notebook), zestawów interaktywnych składających się z tablic interaktywnych i projektorów oraz dostawę drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych, oraz każde z tych zadań zostało zrealizowane na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł brutto;
-1 (jedno) zadanie obejmujące swoim zakresem jednoczesną dostawę platformy edukacyjnej lub e-learningowej z treściami dydaktycznymi wykorzystywaną przez szkoły i dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni z biologii lub przyrody, w ramach jednej umowy realizacyjnej;
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1)w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
a)Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dostawy, o których mowa w Rozdziale 4, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
Jeśli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
2)w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
| Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
| Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1)zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 ust. 3 w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; 2) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy – załączniku nr 2 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 umowy; 3) zmiana podwykonawstwa określonego w § 5 w zakresie prac zleconych podwykonawcom.
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy będzie aukcja |
Nie
|
| Data składania wniosków |
23/12/2016
|
| Godzina składania wniosków |
8:00
|
| Termin |
on
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Le czy nast |
Nie
|
| Le czy nasta |
Nie
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
| IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
| IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
| IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|