Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Powiat Ostrowiecki
|
Ulica |
ul. Iłżecka
|
Nr domu |
37
|
Miejscowość |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Kod Pocztowy |
27400
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
412 476 965
|
Fax |
412 476 610
|
Email |
starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
|
Adres strony url |
www.ostrowiecki.eu
|
Regon |
29101853700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ostrowiecki.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ostrowiecki.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Rozwoju Powiatu - Referat Zamówień Publicznych i Przetargów, Starostwo Powiatowe w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Św., pokój 308, III piętro budynku.
|
Numer referencyjny |
RI.II.272.25.2016
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
01/01/201731/12/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie są przewidywane
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- Wykaz co najmniej 1 usługi o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (polegającej na kompleksowej obsłudze informatycznej w jednostce samorządowej) wykonanej lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w przeciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały te usługi wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) – dla części I
- Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada udokumentowane doświadczenie w obszarze związanym z geomatyką (geoinformatyką) – dla części II
- Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie zamawiającego odpowiednio dla każdej części
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dla obydwu części
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dla obydwu części
3. Dokument, który wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dla obydwu części
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz co najmniej 1 usługi o charakterze i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (polegającej na kompleksowej obsłudze informatycznej w jednostce samorządowej) wykonanej lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w przeciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały te usługi wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. – dla obydwu części
2) Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) – dla części I.
3) Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna osoba u oferenta posiada udokumentowane doświadczenie w obszarze związanym z geomatyką (geoinformatyką) – dla części II.
4) Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Starostwa przy ul. Iłżeckiej 37 – w godzinach pracy urzędu – dla części I.
5) Oświadczenie, że w celu zapewnienia właściwego poziomu obsługi, Wykonawca zobowiązuje się do codziennej wizyty przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Wydziału Geodezji, Kartografii
i Katastru przy ul. Wardyńskiego 1 – w godzinach pracy urzędu. – dla części II.
|
Inne dokumenty niewymienione |
) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznik Nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu dla obydwu części.
1) wypełniony i podpisany Kwestionariusz ofertowy wraz z formularzem cenowym oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika
z dokumentów rejestrowych,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
– w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy:
Wartość zamówienia na rok 2018 zostanie zwiększony w stosunku do roku 2017 o procentowy wzrost płacy
minimalnej – 8 %.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
23/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:45
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|