Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
|
Ulica |
ul. Adama Mickiewicza
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Przemyśl
|
Kod Pocztowy |
37700
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
016 6732153, 6732087
|
Fax |
166 763 271
|
Email |
zamowienia.bieszczadzki@strazgraniczna.pl
|
Adres strony url |
www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
|
Regon |
65018683700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać pocztą, drogą kurierską lub złożyć osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
BIESZCZADZKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ Kancelaria Jawna, ul. Mickiewicza 34, 37 – 700 Przemyśl
|
Numer referencyjny |
31/SGMiŻ/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu dopuszczonym do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 p.z.p.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach opisanych w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu również w odniesieniu do tych podmiotów.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wypełniony i podpisany wykaz sprzętu (środków transportu), iż Wykonawca dysponuje, co najmniej jednym środkiem transportu dopuszczonym do przewozu żywności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu, w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. zobowiązanie należy złożyć w oryginale 3. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokument właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej potwierdzający, iż Wykonawca ze względu na charakter prowadzonej działalności, w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się pod stałym nadzorem Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, spełnia wymogi dotyczące standardów higieniczno – sanitarnych oraz ma wdrożony system bezpieczeństwa żywności HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.)
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej podanym zakresie:
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w mniejszych ilościach
w poszczególnych pozycjach z zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego,
b. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 1 do 20%, w przypadkach wcześniejszego zrealizowania poszczególnych asortymentów niezbędnych do prawidłowego żywienia osób osadzonych w strzeżonym ośrodku dla cudzoziemców, przy zachowaniu ogólnej wartości umowy.
c. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy w przypadkach:
- zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą z zmiany stawek tego podatku obowiązujących
w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
- zmiany ceny brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową po okresie 3 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS.
|
Kryt 0 |
Cena oferty brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
29/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|