Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem wyposażenia szkoły. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część I Wyposażenie poszczególnych pomieszczeń szkoły
W ramach tej części będą zakupywane m.in.:
- Meble,
- tablice,
- krzesła,
- fotele,
- ławki gimnastyczne,
- gabloty,
- rolety,
- kosze,
- zegary,
- wyposażenie łazienkowe itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do Formularza Ofertowego.
Części II Pomoce dydaktyczne
W ramach tej części będą zakupywane m.in.:
- projektor multimedialny z uchwytem sufitowym,
- zestaw głośników komputerowych,
- gry,
- mapy,
- globusy,
- zabawki itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do Formularza Ofertowego.
OpisW ramach tej części będą zakupywane m.in.:
Meble,
tablice,
krzesła,
fotele,
ławki gimnastyczne,
gabloty,
rolety,
kosze,
zegary,
wyposażenie łazienkowe itp.
W ramach tej części będą zakupywane m.in.:
projektor multimedialny z uchwytem sufitowym,
zestaw głośników komputerowych,
gry,
mapy,
globusy,
zabawki itp.
|
| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Urząd Gminy Prażmów
|
| Ulica |
ul. Piotra Czołchańskiego
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowość |
Prażmów
|
| Kod Pocztowy |
05505
|
| Panstwo |
Polska
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
227 270 177
|
| Fax |
227 270 522
|
| Email |
zamowienia.prazmow@jst.pl
|
| Adres strony url |
www.prazmow.pl
|
| Regon |
54443890901
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.prazmow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.prazmow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą lub kurirem w zmkniętej kopercie
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Czołchańskiego 1, 05-500 Prażmów
|
| Numer referencyjny |
PSZ.271.1.8.2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
24/02/2017
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Dla Części I
Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- jedną usługą polegającą na dostawie wyposażenia do placówek oświatowych o wartości minimum 100.000 zł brutto (pojedynczego zamówienia, nie należy sumować pojedynczych dostaw).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
Dla Części II
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dla Części I
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100 000 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
Dla Części II
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla Części I
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Dla Części II
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone – Załącznik nr 3 do SIWZ;
2.Kopię opłaconej polisy ubezpieczenia lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (z załączonego dokumentu musi wynikać, że została opłacona należna składka, jeżeli nie potwierdza tego polisa lub inny dokument należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia np. kopię przelewu zapłaty składki).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym - Załącznik Nr 1 do SIWZ;
2.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp)- jeśli dotyczy.
4.Oświadczenie o podwykonawcach Załącznik nr 7 do SIWZ- jeśli dotyczy.
5.Informacja o podmiocie wspólnym załącznik nr 5 do SIWZ- jeśli dotyczy
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dla:
Części I
w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)
Części II
w wysokości 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych)
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zastrzega się możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej Umowy. W szczególności postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach::
a) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego,
b) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia,
c) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia,
d) wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw,
e) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy,
f) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców,
g) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.
2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
|
| Kryt 0 |
cena brutto
|
| Kryt 0p |
60
|
| Termin |
on
|
| Okres data do |
09/01/2017
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy unieważnienie |
Tak
|