Dostawa 2 roll-upów oraz ścianki reklamowej dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy”

Data publikacji 2017-02-27
Data zakończenia 2017-03-07 09:30:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32931 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch roll-upów oraz ścianki reklamowej dla Centrum Usług Informatycznych w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia.
3. Zamówienie jest podzielone na dwie części: Część 1 - dostawa roll-upów, część 2 - dostawa ścianki reklamowej. Szczegółowy opis zamówienia dla części znajduje się w załączniku I -Informacje dotyczące ofert częściowych
4. Kod CPV: 39 29 41 00-0 Artykuły informacyjne i promocyjne.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji.
6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty był okresem gwarancji wynoszącym co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Pozostałe postanowienia dotyczące zakresu gwarancji zawiera wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Oferowane produkty muszą być wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, na swój koszt, w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym.
9. Zamawiający wymaga, aby odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosił Wykonawca.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje:
• Zawarcia umowy ramowej;
• Udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
• Rozliczenia w walutach obcych;
• Przeprowadzenia aukcji elektronicznej;
• Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
• Składania ofert w postaci elektronicznej.


Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch roll-upów dla Centrum Usług Informatycznych w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
Część 1 - roll-up
a. Liczba sztuk roll-upów: 2 szt.
b. Wymiary: widoczny obszar grafiki: 2100x1000mm ± 10 mm (wysokość x szerokość)
c. Podstawa - aluminiowa anodowana kaseta z pojedynczym mechanizmem zwijającym z podwójnymi nóżkami, kolor srebrny, aluminiowy maszt.
d. Każdy roll-up posiada inny projekt graficzny. Projekty są własnością zamawiającego.
e. Nadruk wysokiej jakości na nośniku wysokiej jakości w kolorystyce 4+0, na średnio usztywnionej, nie rozdzierającej się, nie gniotącej się (zagięcie nie pozostawi śladu) tkaninie powlekanej PCV z warstwą antyrefleksyjną.
f. Nadruk zgodny (równoważny) z wzornikiem kolorów wersja 1.01 przestrzeni barwnych CMYK dla maszyn XEROX iGen3 oraz Presstek 34DI. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzornik do wglądu na życzenie Wykonawcy.
g. Wydruk 130-200 dpi, pełnokolorowy, fotorealistyczny, jednostronny, intensywne, trwałe kolory, nadruk jednolity, bez zacieków, przebarwień, plam, smug i zabrudzeń.
h. Projekt graficzny roll-upów będzie dostarczony przez Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Szczegółowe wytyczne dotyczące logotypów Projektu ich kolorystyki oraz sposobu umiejscowienia zawiera Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji który dostępny jest pod adresem: https://cppc.gov.pl/zaktualizowany-podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/
i. Roll-up zaopatrzony w zamykaną torbę transportową czarną z wkładką welurową.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ścianki reklamowej dla Centrum Usług Informatycznych w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia:
Część 2 - Ścianka reklamowa
a. Liczba zestawów: 1 sztuka
b. Typ ścianki: Pop up, 4 x 3 łukowa
c. Ścianka pakowana w kufer transportowy
d. Waga zestawu do 35 kg
e. Waga zestawu z grafiką do 40 kg
f. Powierzchnia podstawy (szerokość x głębokość) 310 cm x 98 cm (+/- 10 cm)
g. Rozmiar paneli frontowych – 4 panele (szerokość x wysokość) 67 cm x 221cm (+/- 10 cm)
h. Rozmiar paneli bocznych – 2 panele (szerokość x wysokość) 67 cm x 221cm (+/- 10 cm)
i. W zestawie
• aluminiowa, samoblokująca konstrukcja ścianki (materiał aluminium anodowane z elementami z tworzywa sztucznego)
• komplet paneli graficznych na ściankę
• kufer transportowego z panelem graficznym
• blat z plastiku/płyty meblowej
• 2 halogeny w technologii LED z kablem o długości min. 5 m z wtyczką
• szyny/listwy magnetyczne
• instrukcji montażu i demontażu ścianki języku polskim
j. Kufer transportowy
• pełni funkcję trybunki
• w rozmiarze pozwalającym na swobodne zapakowanie w nim konstrukcji i paneli graficznych
• wyposażony w kółka i rączkę umożliwiające łatwy transport
• wykonany z materiału odpornego na zniszczenia
• panel graficzny na kufer
k. Nadruk zgodny z projektem Zamawiającego, kolor 4/0, projekt graficzny będzie dostarczony przez Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Projekty nadruków są własnością zamawiającego. Szczegółowe wytyczne dotyczące logotypów Projektu oraz sposobu ich umiejscowienia zawiera Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji który dostępny jest pod adresem: https://cppc.gov.pl/zaktualizowany-podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/
l. Nadruk zgodny ze wzornikiem kolorów wersja 1.01 przestrzeni barwnych CMYK dla maszyn XEROX iGen3 oraz Presstek 34DI. Zamawiający udostępni wzornik do wglądu na życzenie Wykonawcy.
m. intensywne, trwałe kolory, nadruk jednolity, bez zacieków i smug
n. technika nadruku na panele graficzne ścianki i kufra: technologia cyfrowa, 100-150 dpi,, nadruk jednostronny, zabezpieczony laminatem piaskowym lub równoważny. Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie technikę nadruku gwarantującą taką samą trwałość, intensywność i jednolitość koloru oraz wykończenie.
o. konstrukcja umożliwiająca łatwy montaż i demontaż ścianki
p. panele mają ściśle do siebie przylegać tworząc jednolitą powierzchnię reklamową

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Gdańska
Ulica ul. Narutowicza
Nr domu 42686
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80233
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 583 472 400
Fax 583 472 913
Email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.udu.pl
Regon 162000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy”
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. G Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B, pokój 212
Numer referencyjny ZP/28/055/D/17
Rodz zam D
Okres2c 25
Szacunkowa wart zam calosc 3301.50
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: do maksymalnie 25 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w formularzu oferty.
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, 2. Formularz rzeczowo-cenowy, 3. Opcjonalnie-Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 5. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a. W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie; b. zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku opóźnień Zamawiającego w akceptacji projektów, o których mowa w §2 ust. 7 wzoru umowy
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 07/03/2017
Godzina składania wniosków 9:30
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.03.2017 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B, sala konferencyjna w Kwesturze.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)