Dostawa czekolady dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu

Data publikacji 2017-03-08
Data zakończenia 2017-03-16 11:30:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Racibórz
Województwo śląskie
Branża
  • Czekolada i wyroby cukiernicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 39260 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158421003
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 300 000 sztuk czekolady dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu, , którą zamawiający wydaje dawcom krwi dla zrównoważenia wysiłku energetycznego. W związku z tym oferowane czekolady muszą spełniać następujące wymagania:
112 500 sztuk czekolady 100 g pełnej mlecznej bez dodatków:
– wartość energetyczna - min 540 Kcal
– zawartość tłuszczu w suchej masie - nie mniej niż 27g
– masa kakaowa – nie mniej niż 25%
75 000 sztuk czekolady 100 g - I smak z bakaliami:
– wartość energetyczna - min 510 Kcal
– zawartość tłuszczu w suchej masie - nie mniej niż 22g
– masa kakaowa – nie mniej niż 25%
75 000 sztuk czekolady 100 g - II smak z wiórkami kokosowymi lub nadzieniem kokosowym- miazga (nie płynnym):
– wartość energetyczna - min 530 Kcal
– zawartość tłuszczu w suchej masie - nie mniej niż 22g
– masa kakaowa – nie mniej niż 25%

37 500 sztuk czekolady gorzkiej:
– wartość energetyczna - min 535 Kcal
– zawartość tłuszczu w suchej masie - nie mniej niż 30g
– masa kakaowa – nie mniej niż 60%
Zamawiający wymaga zaoferowania czekolady w dwóch różnych smakach z dodatkiem bakalii oraz wiórków kokosowych lub nadzieniem kokosowym- miazga, wyklucza się czekolady z płynnym nadzieniem.
Czekolady powinny być pakowane w zestawy po 8 sztuk każdy . Zestaw powinien zawierać: 1 czekoladę gorzką, 3 czekolady mleczne, 2 czekolady I smak z bakaliami, 2 czekolady II smaku z wiórkami kokosowymi.
Każda tabliczka czekolady powinna być podwójnie pakowana. Pierwsze opakowanie powinno posiadać powierzchnię pokrytą folią aluminiową lub inną atermiczną powierzchnię chroniącą przed ciepłem, wilgocią lub innymi szkodliwymi czynnikami dla czekolady. Drugie winno być estetyczne, kolorowe i posiadać następujące informację: datę ważności i/lub datę produkcji, nazwę własną produktu, nazwę i adres producenta, skład i wagę czekolady oraz ilość kcal i zawartość kakao. Zamawiający dopuszcza opakowania typu „ flow pack”.
Czekolada musi być wytwarzana przez wykonawcę stosującego System HACCP.
Czekolada musi być pakowana w kartonowych pudełkach po 8 szt. Pudełko powinno zawierać nadruk – nazwę, adres i logo RCKiK w Raciborzu oraz nadruk „Każda kropla krwi darem życia”. Wartość opakowania powinna być wliczona w cenę czekolady.
Termin przydatności do spożycia każdej czekolady nie krótszy niż 5 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego.
W okresach świątecznych Zamawiający wymaga od wykonawcy dostaw czekolad w opakowaniach świątecznych bez dodatkowych opłat.
Wielkość dostaw i czas dostawy będzie odbywał się w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego zgłaszanego telefonicznie, faxem w ciągu 5 dni przed terminem dostarczenia.
Wyroby czekoladopodobne wykluczone.
Wykonawca dostarcza transportem na koszt własny czekolady do siedziby Zamawiającego oraz do terenowych oddziałów w Wodzisław Śląski, Rybnik, Jastrzębie Zdrój w ilościach po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Ulica ul. Sienkiewicza
Nr domu 3
Miejscowość Racibórz
Kod Pocztowy 47-400
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 034181056
Fax 324153381
Email przetargi@rckik.pl
Adres strony url www.rckik.pl
Regon 000868514
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.rckik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W FORMIE PISEMNEJ
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sienkiewicza 3A, 47-400 Racibórz , pok.203 - piętro II
Numer referencyjny RCKiK 03/17
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 200.000 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - świadectwo jakości wyrobów czekoladowych, - dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 3 do SIWZ). b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ). b) ważna polisa od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 200.000 zł. (słowienie: dwieście tysięcy złotych). c) świadectwo jakości wyrobów czekoladowych, d) dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 1 ), b) próbki czekolad po jednej tabliczce czekolady z każdego wymaganego w SIWZ smaku, c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), d) wykaz czynności, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z informacją na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m. in.: firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że istniejące powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium 5 000 PLN
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) . Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany: a. nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego, b. wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym, c. zmiany postanowień domaga się podmiot tworzący Zamawiającego; w takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez podmiot tworzący Zamawiającego w formie pisemnej, d. wycofanie z produkcji przedmiotu umowy do obrotu handlowego i dostarczenie produkt równoważnego, spełniającego parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, e. zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę, f. obniżenia ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie, g. zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy P.z.p. w przypadku: 1)zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu umowy; 2)powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; 3.Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 16/03/2017
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)